Skocz do zawartości

mifit zmiana godziny w aplikacji


dawid121213

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, że na opasce jak i telefonie mam wyświetlaną poprawną godzinę, a w aplikacji mifit jest godzina wcześniej. 

Mam ustawiony pomiar tętna co minutę i (na przykładzie tej chwili) na opasce i w telefonie mam godzien 10:37, robię synchronizację opaski w aplikacji i ostatni pomiar tętna pokazuje mi z godziny 9:40.Wygląda to trochę tak, jak by po dzisiejszej zmianie czasu aplikacja ześwirowała np przyjęła godzinę z telefonu i potem jeszcze raz cofnęła (?)

Próbowałem wielokrotnej synchronizacji, wyłączenia bluetooth na 3 i na 20 minut oraz rozłączenia i ponownego podłączenia opaski z aplikacją, byłbym wdzięczny za kolejne pomysły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyściłem, pisałem wyżej. I nic.

 

PRAWDOPODOBNY sposób, u mnie zadziałało, zmieniłem format godziny w telefonie  na 12, a potem zmieniłem znów na 24 i jakoś załapało. 

 

EDIT

Po podłączeniu do ładowania znów się przestawiło, wcześniejszy sposób nie działa.

EDIT2 

jeszcze co zauważyłem, jak ustawie np 6:23AM to przestawi się ładnie,  a jak wrócę do 6:23 PM to wywala mi 5:23PM. 
 

Edytowane przez dawid121213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, nadal ten problem występuje w aplikacji wersja 4.0.15. Jak wprowadziłem nową wagę to godzina od której aplikacją ją widzi jest zgodna z godziną na zegarku i godziną na telefonie. Ale tętno zawsze ma 1 godzinę niżej tzn. jest godzina 23.50 a po synchronizacji aplikacja pokazuje pomiar tętna 22.50. Czyli jest coś z odświeżaniem godziny tętna. Wyłączałem zegarek, odpinałem połączenie BT, rozłączałem aplikację, zmianiałem tarczę na taką co pokazuje godzinę w układzie AM/PM i nie pomaga cały czas w każdej wersji tętna ma 1 godzinę wcześniej. Zegarek na ekranie głównym pokazuje godzinę zgodną z godziną systemową telefonu. Niewłaściwie działa jedynie godzina tętna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chyba coś zostało zmienione wczoraj po stronie serwerów bo nie było aktualizacji apki mi fit a czasy synchronizacji zarówno tętna jak i snu są zgodne z czasem systemowym smartfona,  pomimo powrotu z ustawień ręcznych do automatycznych. Poniżej link do procedury, którą można było do tej pory zlikwidować godzinną różnicę:   https://www.facebook.com/groups/miband23456789polska/permalink/1022561354781905/?comment_id=1022568834781157&reply_comment_id=1033334483704592

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...