Skocz do zawartości

brak danych pakietowych


Fawek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakis czas temu czytałem tu na forum o problemie z danymi pakietowymi tego telefonu, czy jest tu osoba, ktora pomoze ustawić interentet tak by na wszystkie pasmach LTE, 3G, 2G był interent? Apn z orange jest automatycznie pobrany i reset i nic. Dziekuje.

Edytowane przez Fawek
Zmiana tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie mam tego telefonu ale jest w rodzinie i do tego w sieci Orange . Żadnych problemów z pakietami danych nie ma , ale z tego co pamiętam to trzeba było APN dwukrotnie instalować bo za pierwszym razem coś nie załapało. Oczywiście po wprowadzeniu wył/wł. telefonu i do dzisiaj działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, port14 napisał:

Protokół  APN masz IPV4 czy IPv6 ?  Spróbuj je zamienić z 4 ki na 6 tkę lub odwrotnie.

Tak, zmieniałem ....3 możliwości wykorzystałem ,osobno i razem i reset, dalej nic.....mam już drugi telefon. Ręce opadają.

Przed chwilą, Fawek napisał:

Tak, zmieniałem ....3 możliwości wykorzystałem ,osobno i razem i reset, dalej nic.....mam już drugi telefon. Ręce opadają.

Ta cała sytuacja jest zadziwiająca. Czy ktoś z was forumowiczów. ,Tak przy okazji mógłby włożyć kartę SIM Orange lub Nju i sprawdził w swoim telefonie? Z góry podziękuję i na pewno wiele osób nawet nie wie , że po zaniku LTE nie mają netu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz coś nieźle w APN już namieszane... Przywróć APN do domyślnych, zmień samo IPv (z tego co pamiętam, z 6 na 4), zapisz, restart fona i sprawdź, nie działa? Znowu przywracasz do domyślnych, reset, a potem kopiujesz pełne dane ze strony operatora, zapisujesz i reset, jeżeli dalej nie będzie działać, to dzwoń dalej do Orange, bo ty już nic więcej nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Nezumi napisał:

Masz coś nieźle w APN już namieszane... Przywróć APN do domyślnych, zmień samo IPv (z tego co pamiętam, z 6 na 4), zapisz, restart fona i sprawdź, nie działa? Znowu przywracasz do domyślnych, reset, a potem kopiujesz pełne dane ze strony operatora, zapisujesz i reset, jeżeli dalej nie będzie działać, to dzwoń dalej do Orange, bo ty już nic więcej nie zrobisz.

Reset apn zrobiony , automatycznie pobiera się Orange. Sprawdzałem ze stroną. Wszystko pasuje. Internetu nie ma na 3g i 2 g. Jak dam pasmo LTE/3g2g i jestem w zasięgu LTE internet jest. Włączę pasmo tylko 3g preferowane i znika przy godzinie literka H, itp Wchodzę na przeglądarkę ,brak połączenia z internetem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Fawek napisał:

Wchodzę na przeglądarkę ,brak połączenia z internetem. 

Jeżeli po wprowadzeniu APN od operatora dalej są problemy, to dzwoń na BOK orange, że APN się zgadza, a internet masz tylko po LTE. Jest niemożliwością, aby problem był na 2 sztukach telefonu u 1 osoby, a że jest to czysty android to nawet nie można szukać ew. problemu w sofcie... No i problem dotyczy tylko Orange...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobiłem. Rozmawiałem z działem technicznym. Bezradni. Wokół mnie 12 przekaźników Orange..... Włożyłem kartę z nju....od żony....to samo ! Na note4 i note 7 działa na wszystkich pasmach internet....

Dziękuję. Za porady. Ale jakby ktoś mógł włożyć kartę SIM do tego modelu i sprawdził to byłbym wdzięczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Nezumi napisał:

Nju to też Orange... najlepiej byłoby sprawdzić kartę innego operatora i zobaczyć, czy na niej też będzie to samo...

Tak też zrobiłem włożyłem Virgin mobile. Na każdym paśmie internet jest. A Orange / nju.....d...a! 2 telefony miA3, trzy karty SIM i dalej brak.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, port14 napisał:

W abonamencie Orange jest to samo moim zdaniem coś spaprało Orange.

No tak, coś spaprali, trzeba ich męczyć to znajdą przyczynę. Jak pisałem, tutaj jest czysty android, więc nawet nie można zwalić winy na MIUI (na którym jest często problem z Plusem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że teraz jak coś napiszę, to zostanie to opublikowane.. 

Otóż ta sama sytuacja. Jednak, u mnie pojawiło się to w PLAY. Kupiłam telefon (nowy) miesiąc temu. Po 2 tygodniach, nagle zaczął tracić się internet, żeby zupełnie odłączyć się od sieci internetowej. Oddany do reklamacji, niby wszystko jest sprawne, w związku z czym zwracają. Sprawdziłam tez na karcie Orange... tak samo beznadziejnie jak w Play. Play natomiast twierdzi że mają wszystko w porządku, działa tak jak powinno. Ostatecznie stwierdzili że oni nie mają konfiguracji APN (czy czegoś) do tego modelu telefonu. Dlatego bardzo mi przykro MIUPOLSKA, ale wychodzi na to że ten model telefonu jest po prostu FELERNY. 

Dodam jeszcze, że nie nie było żadnych nowych aktualizacji, internet traci się w środku miasta, tak przełączałam APN, resetowałam, wyłączałam, załączałam, wystawiałam na działanie nowiu księżyca i nic nie działa. Włączenie roamingu krajowego też nie. Generalnie ten telefon nie jest dla mnie, wiązałam duże nadzieje z telefonami Xiaomi, ale przejechałam się bardzo mocno i do tego straciłam kase, bo nikt nie kupi telefonu, w chodźby zbliżonej cenie zakupu. 

W załączniku zrzut z ekranu o problemie.

 

ps. gdyby ktoś był chętny na zamianę na IPHONE, to zapraszam do kontaktu. 

72277845_2584444748458821_2372529080928043008_n.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Ostatecznie stwierdzili że oni nie mają konfiguracji APN (czy czegoś) do tego modelu telefonu. Dlatego bardzo mi przykro MIUPOLSKA, ale wychodzi na to że ten model telefonu jest po prostu FELERNY. 

Bzdura i już wyjaśniam dlaczego... Operator nie ma "konfiguracji APN" do każdego modelu osobno... Są telefony do których te konfiguracje są "wysyłane", aby zainstalowały się automatycznie, są fony na których nie trzeba żadnych APN zmieniać, bo domyślnie są już zainstalowane lub są fony, w których jakieś APN trzeba poprawiać i tyle. Xiaomi na MIUI na sieciach Play/Orange/TM ma domyślne APN, nic nie trzeba zmieniać, jedynie z Plusem jest problem (a raczej był, od jakiegoś czasu nie napotkałem nowych tematów o tym). Co więcej u autora tematu problem jest TYLKO I WYŁĄCZNIE z Orange i sieciami które pod Orange podchodzą, co za tym idzie, problem musi być w Orange lub APN innego wyjścia nie ma...

19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

chodźby

'choćby' słowo "chodźby" nie istnieje w naszym języku. Pisząc coś publicznie (a nawet prywatnie) zwracajmy uwagę na to co piszemy...

19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

bo nikt nie kupi telefonu, w chodźby zbliżonej cenie zakupu. 

Wiesz, że istnieje coś takiego jak 14dniowy (ba, niektóre sklepy dają 30dni) okres zwrotu towaru bez podawania przyczyny? Trzeba było telefon oddać. Co więcej, istnieje rękojmia, jeżeli Twoim zdaniem telefon jest uszkodzony, to zgłaszasz to z tytułu rękojmi, przed oddaniem telefonu nagrywasz film z problemem, który przy zwracaniu przedstawiasz sprzedawcy. Jeżeli problem jest tylko u Ciebie, a na serwisie go nie ma, to powiedz mi jak mają Ci taki sprzęt przyjąć... dodam także, że jeżeli u nich problem nie występuje, to może problem leży u Ciebie, w Twojej karcie SIM, błędnym ustawianiem APN, syfem narobionym w sorfcie, lokalizacją...

PS: To, że jest środek miasta nie znaczy, że będziesz mieć full zasięg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

Bzdura i już wyjaśniam dlaczego... Operator nie ma "konfiguracji APN" do każdego modelu osobno... Są telefony do których te konfiguracje są "wysyłane", aby zainstalowały się automatycznie, są fony na których nie trzeba żadnych APN zmieniać, bo domyślnie są już zainstalowane lub są fony, w których jakieś APN trzeba poprawiać i tyle. Xiaomi na MIUI na sieciach Play/Orange/TM ma domyślne APN, nic nie trzeba zmieniać, jedynie z Plusem jest problem (a raczej był, od jakiegoś czasu nie napotkałem nowych tematów o tym). Co więcej u autora tematu problem jest TYLKO I WYŁĄCZNIE z Orange i sieciami które pod Orange podchodzą, co za tym idzie, problem musi być w Orange lub APN innego wyjścia nie ma...

Nie wiem, nie znam się na tym, dlatego postanowiłam zapytać na forum. Rozumiem że autor ma problem z Orange, ale mówię o tym że ja jako użytkownik PLAY, również mam z tym problem. Cytując słowa operatora "nie mamy konfiguracji do pani telefonu". 

Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

'choćby' słowo "chodźby" nie istnieje w naszym języku. Pisząc coś publicznie (a nawet prywatnie) zwracajmy uwagę na to co piszemy...

 

Nie dziękuję za zwrócenie uwagi. To nie forum o ortografii i będę pisała tak jak uważam. 

Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

Wiesz, że istnieje coś takiego jak 14dniowy (ba, niektóre sklepy dają 30dni) okres zwrotu towaru bez podawania przyczyny?

Wiem, że istnieje. Niestety problem pojawił sie po ok 2-3 tyg. kiedy już ten okres minął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

To nie forum o ortografii i będę pisała tak jak uważam. 

Czyli rozumiem, że w pismach oficjalnych, mailach, rozmowach ze znajomymi przez SMS/Mess również ma Pani w nosie ortografię i poprawność naszego ojczystego języka? Nie świadczy to o Pani zbyt dobrze, a dodam także, że my tutaj na forum, jak i każde inne miejsce w internecie (i nie tylko), wymaga poprawnej pisowni, w końcu jest różnica, czy robimy komuś "łaskę" czy "laske" :).

17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Nie wiem, nie znam się na tym,

"Nie znam się, ale się wypowiem". Telefonów sprzedało się sporo, a zgłoszeń o takich przypadkach mamy 2... Pani i autora tematu, co za tym idzie, problem musi być u operatora lub w APN.

17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Niestety problem pojawił sie po ok 2-3 tyg. kiedy już ten okres minął.

To robisz nagranie ekranu, dołączasz do zgłoszenia reklamacyjnego i wysyłasz na rękojmię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...