Wiskoler Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem MI 9 i zainstalowałem od początku najnowszą wersję MIUI czyli 9.10.17. Telefon sie uruchomił i niby wszystko działa ale niestety przy próbie wejścia do sklepu PLAY i wyszukania jakiejś aplikacji następuje wyłączenie sklepu i komunikat że mogę wysłać komunikat i tyle. Nie pomaga restart telefonu, nie pomaga ponowne wgranie MIUI poprzez TWRP. Tylko ja tak mam? Bo nie znalazłem więcej takich opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 na globalu działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzonas Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 U mnie na 9.10.17 także wszytko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiskoler Opublikowano 23 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 7 minut temu, stereo0 napisał: na globalu działa Właśnie nie mogę wgrać Globala/Stable, również nie mogę wgrać wcześniejszej wersji MIUI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Format data, full wipe i zabawa w wgrywanie od nowa. W najgorszym wypadku będziesz musiał użyć MiFlasha i wgrać oryginalne oprogramowanie a później zacząć zabawę od nowa. Na moim też sklep działa. Wersja softu ta sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiskoler Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 21 godzin temu, zoltan78 napisał: Format data, full wipe i zabawa w wgrywanie od nowa. Według porady zrobiłem co powyżej i udało mi się uruchomić na wersji Stable. Poczekam na następną wersję tygodniową i spróbuje jeszcze raz, może tam sklep pójdzie bez zająknięcia. Dziekuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi