paabloo0oo Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) Cześć Wszystkim, W Sobotę kupiłem Redmi Note 8 Pro i zauważyłem, że nie działa mi czujnik zbliżeniowy, Po wybraniu połączania albo po odebraniu połączenia, ekran cały czas się świeci a policzkiem wyłączam mikrofon, włączam głośnik itd. czy ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać ??? Edytowane 22 Października 2019 przez paabloo0oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Witam Wczoraj do mnie też przyjechał nowy Redmi Note 8 Pro prosto z mi-home.pl i mam ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcioo28 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Telefon 3 dni i własnie to zauważyłem jak uchem na ekranie działałem. Test czujnika zbliżeniowego pokazuje wartość 5.0 i się nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Spróbuj ustawić inną wartość. Na przykład na Mi MIX 2s działał u mnie poprawnie przy wartości 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcioo28 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Problemem jest szkło ochronne które zakupiłem mi-home razem z telefonem, jest jakby nie od tego telefonu, zgłosiłem to do xiaomi by wyjaśnili czy te szybki takie są czy zaszła pomyłka. By wszystko działało odkleiłem szkło (trzeba uważać by się jakieś syfy nie przykleiły do tej lepkiej warstwy) i jeszcze raz nakleiłem ale z nałożonym na telefon fabrycznym ochraniaczem tak by dolna krawędź stykała się z gumą etui ochronnego, i teraz czujnik działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eeryk Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Mam ten sam problem tylko że wyświetlacz podczas rozmowy mi gaśnie i nie idzie nic zrobic, nawet rozłączyć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0siu Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Mi przestał działać po założeniu szkła 3mk HardGlass Max Lite wcześniej na innym jednak trochę małym było ok. Muszę wybrać inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tineretz Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Witam mam również ten problem i naklejone szkło na ekran. Jak można ustawić czułość czujniki lub włączyć/wyłączyć wygaszenie ekranu podczas połączenia? Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Mam ten sam problem, i nie mam szkła. Jak zmienić wartość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Hej, czy jest jakaś aplikacja (nie mogę znaleźć) wyłączająca czujnik zbliżeniowy? Mam problem, że włącza się i wyłącza podczas rozmowy i często policzkiem wyłączam mikrofon. Chciałbym go na stałe wyłączyć ale nie ma ustawień tak jak w tutorialach Androida, że w poł. przychodzących można wyłączyć. Jest jakaś skuteczna apka może? Albo inny sposób na wyłączenie czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 7 minut temu, luklub napisał: Chciałbym go na stałe wyłączyć Jakbyś go wyłączył to ekran byłby cały czas włączony w trakcie rozmowy i problem tylko by się pogłębił. W niektórych telefonach jest kalibracja czujnika w diagnostyce i czasami nawet potrafi działać. Nie wiem jak w RN8pro. Uruchom diagnostykę i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 3 minuty temu, FromWP napisał: Jakbyś go wyłączył to ekran byłby cały czas włączony w trakcie rozmowy i problem tylko by się pogłębił. W niektórych telefonach jest kalibracja czujnika w diagnostyce i czasami nawet potrafi działać. Nie wiem jak w RN8pro. Uruchom diagnostykę i sprawdź. Uruchamiałem i niby jest ok. Po zbliżeniu 0, przed 5 a sama wartość ponad 2000. Może to być kwestia szkła przyklejonego? Nie chcę w ciemno zciągać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Przed chwilą, luklub napisał: Może to być kwestia szkła przyklejonego? Tak szkło może przeszkadzać. A kalibracji tam nie ma? Jakby była to teoretycznie powinna to szkło uwzględnić. Niektórzy przy złym działaniu tego czujnika wyłączają ekran po odebraniu i ponownie włączają żeby zakończyć. Uciążliwe, ale podobno skuteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 1 minutę temu, FromWP napisał: Tak szkło może przeszkadzać. A kalibracji tam nie ma? Jakby była to teoretycznie powinna to szkło uwzględnić. Niektórzy przy złym działaniu tego czujnika wyłączają ekran po odebraniu i ponownie włączają żeby zakończyć. Uciążliwe, ale podobno skuteczne. Jest kalibracja, kalibrowałem, ale nie pomogło. Ja też wyłączam ekran ale w trakcie rozmowy się wybudza. Może coś innego go włącza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 2 minuty temu, luklub napisał: Może coś innego go włącza? Niestety możliwe że ten źle działający czujnik. Albo jakieś powiadomienia z innych aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 1 minutę temu, FromWP napisał: Niestety możliwe że ten źle działający czujnik. Albo jakieś powiadomienia z innych aplikacji. No nic, zdejmę szkło i potestuję. Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 5 minut temu, luklub napisał: No nic, zdejmę szkło i potestuję. Widzę że czułość tego czujnika potrafi się zmieniać wraz z romem. W moim telefonie (Mi9lite) zdecydowanie wzrosła po ostatniej aktualizacji i reaguje na dłoń już z 4-5 centymetrów. Ale to nie rozwiązuje twojego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Po co wam te szkła ochronne? Ten telefon ma ochronę Gorilla 5 nie porysujecie go nosząc nawet razem z kluczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 17 godzin temu, FromWP napisał: Widzę że czułość tego czujnika potrafi się zmieniać wraz z romem. W moim telefonie (Mi9lite) zdecydowanie wzrosła po ostatniej aktualizacji i reaguje na dłoń już z 4-5 centymetrów. Ale to nie rozwiązuje twojego problemu. Sprawdziłem bez szkła i nadal to samo. Ciekawe jednak jest to, że przy niektórych rozmowach nie włącza się ekran nawet po odsunięciu od ucha (kliknięty przycisk wyłączania tel.) a przy innych podczas trzymania normalnego co chwilę wybudza telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 2 minuty temu, luklub napisał: Ciekawe jednak jest to, że przy niektórych rozmowach nie włącza się ekran nawet po odsunięciu od ucha (kliknięty przycisk wyłączania tel.) a przy innych podczas trzymania normalnego co chwilę wybudza telefon. To raczej błąd w samym romie, a nie kwestia działania, czy kalibracji czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 2 minuty temu, FromWP napisał: To raczej błąd w samym romie, a nie kwestia działania, czy kalibracji czujnika. Czyli pozostaje czekać na jakąś aktualizację? Czy może też spróbować przywrócić ustawienia fabryczne? (czego wolałbym nie robić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 5 minut temu, luklub napisał: Czy może też spróbować przywrócić ustawienia fabryczne? (czego wolałbym nie robić ) Nie wiem, bo napracujesz się a nie wiadomo czy pomoże. Już masz rom z Androidem 10? Jak nie to bym poczekał i zrobił reset po aktualizacji do 10 jak problem nie zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luklub Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, FromWP napisał: Nie wiem, bo napracujesz się a nie wiadomo czy pomoże. Już masz rom z Androidem 10? Jak nie to bym poczekał i zrobił reset po aktualizacji do 10 jak problem nie zniknie. Nie, na razie android 9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenio Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Czy problem z czujnikiem zbliżeniowym można w jakiś sposób naprawić ? Mam Redmi Note 8 Pro i czujnik działa jak chce, raz poprawnie wygasza a czasami nie (częściej nie). Moja żona ma Redmi Note 9 Pro i występuje u niej tej sam problem. Szkło nie ma nic do rzeczy bo to samo działo się bez szkiełka. W Note 9 Pro jest fabrycznie naklejona folia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) Nie dotykaj policzkiem ekranu tylko dociśnij głośnik do ucha. Moja żona robi tak jak Ty i też narzeka że policzkiem rozłącza rozmowę. Stań przed lustrem trzymaj telefon lekko pod kątem żeby nie dodykać policzkiem a głośnik dociśnij do ucha i zobacz czy ekran wygaśnie Edytowane 22 Października 2020 przez piterchmiel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karola0310 Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Mam ten sam problem z czujnikiem. Nie moge obudzic telefonu podczas rozmowy tylko czekam az rozmowca sie wylaczy. Jest na to jakis sposob? Kalibrowanie nie pomoglo a brak szkla/folii czy etui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apkowith Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Dnia 22.10.2019 o 06:41, paabloo0oo napisał: Cześć Wszystkim, W Sobotę kupiłem Redmi Note 8 Pro i zauważyłem, że nie działa mi czujnik zbliżeniowy, Po wybraniu połączania albo po odebraniu połączenia, ekran cały czas się świeci a policzkiem wyłączam mikrofon, włączam głośnik itd. czy ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać ??? Kolega miał ten sam problem lecz smartfon wcześniej działał prawidłowo i dłoń przyłożona na dwa centymetry do głośnika zasłaniała światło i ekran gasł. Zmieniło się to po zmianie szkła ochronnego na nowe szkło z czarną ramką. Ramka zasłaniała czujnik światła i przez to nie wygasał ekran podczas połączenia.Ponowne przyklejenie tego szkła bliżej mikrofonu załatwiło sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusia Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 siostra ma tak że podczas rozmowy wyl. mikrofon i nie słychać ją, nie ma żadnego szkła.. czy można coś zadziałać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się