Joanna66 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Potrzebuje pomocy. Dzisiaj przyszedł do mnie nowy Mi Band4. Niestety.. ściągnęłam aplikacje Mi Fit i w trakcie próby przejścia ustawień początkowych wyświetla mi się takie coś: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz3d2 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Identyczny problem od godziny 18 staram się zalogować, próbowałem na 2 iPhonach, wirtualnym androidzie i na Mi Mix 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna66 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Czyli, ze coś padło u nich? Bo już sama nie wiem co robić... szukam wszędzie odpowiedzi, ale wszystkim to idzie jakoś szybko, łatwo i przyjemnie .. odinstalowałem aplikacje chyba 3 razy... logowalam się na kilka sposobów i nic .. Edytowane 16 Października 2019 przez Joanna66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz3d2 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Ta wyglada to na jakiś globalny error bo próbowałem różne konta rejestrować z różnych krajów po vpn i nic nie przyniosło skutku...... pozostaje nam czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna66 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Mam nadzieje , ze będę mogła skorzystać z opaski.. to moja pierwsza , słyszałam o takich błędach ale nawet nie mam pojęcia ile to może potrwać .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz3d2 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Już dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomecek Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) U mnie nadal nie działa :( Kupiłem nowy telefon i nie mogę zalogować się do aplikacji MiFi. Mam błąd, że hasło nieprawidłowe, a jest prawidłowe. Wprowadzam je zarówno ręcznie, jak i poprzez menadżer hasła i ciągle hasło nieprawidłowe. Jak próbuję przypomnieć hasło, to jest napisane, że konto nie istnieje. Jak się loguję przez stronę www to wszystko działa normalnie. Próbowałem połączenia przez Wi-Fi, LTE oraz starą i nową wersję aplikacji MiFit. Logowanie nie działa już drugi dzień. Edytowane 17 Października 2019 przez Tomecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.Ch Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) Próbowaliście tymczasowo zalogować się poprzez FB czy Google? Ja mam konto poprzez Google i też po przywróceniu ustawień nie mogłem się zalogować. Zalogowałem na kilka dni na FB, aż tak na statystykach mi nie zależy. Edit: z tym problem spotkałem się kiedyś, nie teraz. Edytowane 17 Października 2019 przez Mateusz.Ch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syngress Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Potwierdzam, brak możliwości parowania urządzenia z aplikacją. Dostaje taki sam komunikat. Próbowałem na IOS (Iphonex) oraz Android (Huawei P20pro + Alcatel1s) .. Nie mogę korzystać z urządzenia :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomecek Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Zalogowałem się przez www, usunąłem parowanie konta z apką MiFit, zresetowałem hasło przez www. Zainstalowałem ponownie aplikację i znowu hasło nieprawidłowe. Przy logowaniu przez Google piszą, że konto nie istnieje i mam założyć nowe. Awaria u mnie trwa już 3 dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.Ch Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Dnia 18.10.2019 o 02:43, Tomecek napisał: Zalogowałem się przez www, usunąłem parowanie konta z apką MiFit, zresetowałem hasło przez www. Zainstalowałem ponownie aplikację i znowu hasło nieprawidłowe. Przy logowaniu przez Google piszą, że konto nie istnieje i mam założyć nowe. Awaria u mnie trwa już 3 dzień Zaryzykowałem, rozparowałem swoją opaskę i wylogowałem z aplikacji. Bez problemu zalogowałem się na aktualne konto poprzez Google i konto Xiaomi. Pamiętam, że na zmodowanej aplikacji Mi Fit nie mogłem zalogować się w ogóle przez Google, zaś przez Facebooka poszło bez problemu, Spróbujcie tę formę logowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Ostatnio ogólnie były problemy z parowaniem, synchronizacją, logowaniem, chińczakom klękły serwery. ( Jak trampek dalej będzie dusił ryżową krainę to nawet hulajki nie ruszą ) Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomecek Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) 5 dzień awarii. Nadal nie mogę się zalogować poprzez emaila i hasło. Dało radę poprzez konto Google ale musiałem poprzez Google założyć nowe konto i straciłem wszystkie swoje sparowane urządzenia i dane. Jednak lepsze to niż nic. Jako ciekawostkę podam, że moja mama ma Redmi 7A. Dostała stabilną aktualizację do MIUI 11. Teraz jak ktoś do niej dzwoni to jest dzwonek ale ma czarny ekran i nie może odebrać połączenia. Nie ma to jak jakość firmy Xiaomi Edytowane 20 Października 2019 przez Tomecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syngress Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 @Tomecek wywal aplikacje, jeszcze raz zainstaluje to gówno .. Teraz zaloguj się poprzez konto google'a, powinno pyknąć .. U mnie się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikolo862 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Czy jest ktoś w stanie mi pomóc ? Podczas zakładania konta w mi fit w ogóle nie mogę go potwierdzić , ani przejść dalej ( nie ma pomarańczowego napisu "gotowe" , czy coś w tym stylu ) Jest ktoś w stanie mi pomóc z tym , telefon Huawei Y7 , sprawdzałem na p10 lite i tam już się dało , ale na co dzień korzystam z Y7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dus1953 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Odświeżam. Ten sam problem, nie moge przejść dalej z tego okna. odinstalowywałem kilka razy, loguje się przez fb,google,xiaomi i nic. pomocy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksander8000 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Witam Miałem ten sam problem. Znalazłem rozwiązanie. Wystarczy w ustawieniach telefony znaleźć zakładkę wyświetlacz. W tej zakładce należy zmniejszyć rozmiar wyświetlacza. Potem uruchomić aplikacje mi Fit. Pod profilem pojawi się przycisk gotowe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się