Kilianv1 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) Witam. Dziś odebrałem opaskę Xiaomi mi band 4 ze sklepu Morele.net. Po sparowaniu od razu sprawdziłem czy wszystko działa. Okazuje się że tętna nie mogę zmierzyć. Nie wiem czy ja coś źle robię czy co ale jak klikam pomiar tętna to pojawiają się 2 kreski i po chwili komunikat, że nie można było zmierzyć tętna. Te 2 zielone sensory świecą się gdy mierzę więc chyba działają a gdy ustawie pomiar tętna co 1 min to w aplikacji też nic się nie pojawia że kiedykolwiek był jakiś pomiar. Podczas biegania też nic. Kroki i chyba inne funkcje działają poprawnie. Oddawać na gwarancję czy co? Ktoś miał taki problem? PS: Z odtwarzaniem muzyki też problem bo albo nie wykrywa piosenki, albo pisze ze telefon jest rozłączony. 1x połączyło mi na kilka sekund a potem przestało działać. PS2: Coś też się dziwnego dzieje z poziomem baterii. Raz pokazuje 100% potem 97 by później znów wróciło do 100%. Edytowane 14 Października 2019 przez Kilianv1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.Ch Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Przywróć ustawienia fabryczne, upewnij się, że masz już pobrane najnowsze firmware, obecnie to 1.0.16. Sprawdź ustawienia Bluetooth i zarządzania energią, smartfon może Ci ubijać aplikację Mi Fit, przez co zrywane jest połączenie i problem z odtwarzaniem muzyki. Jeśli to nie pomoże w kwestii tętna i wariacji z poziomem baterii (osobiście nie zanotowałem podobnego zachowania u siebie), to oddaj, ale nie na gwarancję, a rękojmię, wtedy zapewne zaproponują wymianę na nową bez żadnych komplikacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilianv1 Opublikowano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) Przywróciłem do ustawień fabrycznych, mam aktualny firmware, i nadal nie działa pomiar tętna i odtwarzanie muzyki. Telefon to LG K8. Zwróciłem uwagę że często gdy w opasce coś "grzebie" to ona gaśnie. Edytowane 14 Października 2019 przez Kilianv1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.Ch Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) 27 minut temu, Kilianv1 napisał: Zwróciłem uwagę że często gdy w opasce coś "grzebie" to ona gaśnie Czas podświetlenia ekranu jest bardzo krótki, dla wielu za krótki, to normalne. Jak nie mam zapiętej opaski albo jest ona luźno zapięta, to czasem w pomiarze tętna pojawiają mi się te kreski, ale to rzadko, albo pojawia się to na chwilę, do kolejnego pomiaru, czyli na kilkanaście sekund. Załóż opaskę normalnie na rękę, odpal trening z poziomu opaski i zobacz, co wtedy. Jeśli w ciągu do minuty nie pojawi się jakikolwiek wynik, to nie ma co się bawić i należy oddać. Nic więc niż przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowne sparowanie nie zrobisz. Sprawdź ustawienia Bluetooth czy tam nie ma jakiegoś oszczędzania i oszczędzania baterii, aplikacja musi być bez ograniczeń, zakłódkowana, z autostartem. Edytowane 14 Października 2019 przez Mateusz.Ch 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilianv1 Opublikowano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Próbowałem tak jak pisałeś i nadal nic. Ok, oddaję opaskę. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szambo Nurek Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) Witam, pozwólcie że odświeżę temat. Ponad pół roku temu kupiłem sobie Mi Band 4, od samego początku działa świetnie i nie mam z nią żadnych problemów. Tydzień temu kupiłem taką opaske na prezent mojej dziewczynie, jednak z jej opaską jest taki sam problem jak u autora tematu. Opaska w ogóle nie mierzy tętna ani automatycznie ani ręcznie. Przy ręcznym mierzeniu zamiast cyfr które powinny się wyświetlać są dwie kreski i po chwili pojawia sie komunikat że nie udało sie zmierzyć tętna. Podczas próby mierzenia zielone sensory oczywiście mrugają. Myślałem że może ona za słabo zapięła opaske lub coś w tym stylu, ale na mojej ręce również nie działa. Aplikacja oraz opaska oczywiście zaktualizowane. Miał ktoś jeszcze ten problem i wie jak go rozwiązać? Czy lepiej po prostu od razu oddać opaskę do sklepu (Media Expert)? Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2020 przez Szambo Nurek literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mediana Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) A to nie ma się czym przejmować bo tego typu opaski niczego nie robią poprawnie, poza pokazywaniem czasu i snu. XD Zobacz moje posty, tam są porównania banda 4 vs opaska na klatkę piersiową. A posiadam dwa Bandy 4 i podobnie przypadkowo podają dane pulsu, które często nie mają nic wspólnego z prawidłowym pulsem. M.... Edytowane 7 Maja 2020 przez mediana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się