Adikon Posted October 4, 2019 Share Posted October 4, 2019 (edited) Witam! Od dwóch dni mam problem z chmurą. Przypadkiem chyba cofnąłem autoryzację. Logując się do chmury jest napisane: Autoryzacja chmury została cofnięta. Na konto mogę się zalogować, ale na chmurze jest problem i nie jestem w stanie nic zrobić. Na wszystkich przeglądarkach tak samo. Przy próbie synchronizacji na telefonie jest info, żeby spróbować za minutę lub dwie. Niestety cały czas to samo. Dołączam załącznik. Edited October 4, 2019 by Adikon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boleskaw Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Podpinam się pod pytanie . Mam identycznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boleskaw Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 Ktoś zna odpowiedź na w/w problem? Przeszukałem forum , ale znaleźć odpowiedź edzi nie mogę Link to comment Share on other sites More sharing options...
frrancuz Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 Nie macie czasem blokady rekm w formie modyfikacji pliku host? Czy to ręcznie, paczki ZIP czy przez AdAway? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boleskaw Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 Nic takiego chyba nie mam , a na pewno nie instalowałem nic takiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba2020 Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 Udało się komuś rozwiązać problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now