Skocz do zawartości

STYJ02YM - nowy robot Mija 2019


blaise18

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Warson napisał:

Po ostatniej aktualizacji do wersji... 46 u mnie czasami wariuje robot. Staje w miejscu nagle sam się wyłącza i trzeba go odpalać na nowo. 

Dla tych co chcą kupić jeszcze jedna porada, pojemnik z wodą 2 w 1 przy mopowaniu z użyciem średniego dawkowania wody, starcza na max 40m2. Zatem ja zdecydowałem się na zakup dodatkowego pojemnika na wodę. Aha i jaj ktoś chce mopować bez sprzątania można oszukać robota wyciągając filtr hepa z pojemnika 2w1.

Potwierdzam, po aktualizacji do wer. 46 czasami zatrzyma się i wyłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wtorku jestem posiadaczem STYJa w wersji chińskiej. Ładnie zmapował mieszkanie. Mam natomiast pytanie co do automatyzacji. Jak ugryźć kwestie jakiś skryptów?

1. Czy jest jakiś sposób, aby w danym pokoju używał większej siły niż w innych? W sypialni mam wykładzinę na całej powierzchni.

2. Czy jest możliwość sklonowania utworzonej już mapy, aby używać jej do mopowania i wprowadzić na niej strefy bez dostępu? Czy jedynym sposobem jest ponowne zeskanowanie całego mieszkania? i zapisanie mapy jako nowej?

3. Czy można zautomatyzować wybór map? Np. poniedziałek wybór mapy 1 do odkurzania, a we wtorek wybór mapy 2 do mopowania (tej ze strefami zakazu wjazdu)?

89879578_2635578710019208_7663062048019841024_n.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pewien problem, do odkurzacza dostaje mi się woda. Zacznę od początku, tydzień temu odkurzacz mopował i po zakończeniu pracy mama ściągnęła mop do umycia, ale nie wyjmowała pojemnika, w którym nadal znajdowała się woda, po powrocie do domu zauważyłem że odkurzacz jest mokry w szczelinie zderzaka i nie chciał się uruchomić więc go rozkręciłem i okazało się że w środku była woda (w szczególności w komorze baterii), wysuszyłem wszystko, skręciłem i uruchomiłem odkurzanie, zaczął działać poprawnie. Dzisiaj według harmonogramu miał odkurzać i mopować, ale już na samym starcie pojawił mi się błąd w aplikacji, wymusiłem start przez aplikację, ale po chwili jazdy zaczął zgłaszać przeszkodę na swojej drodze i tak co kilka sekund (co chwilę klikałem mu że ma kontynuować, nic go nie ruszałem z miejsca ani nic nie przestawiałem), z takimi problemami przejechał jedno pomieszczenie wzdłuż krawędzi i zaczął robić to ponownie (jazdę wzdłuż krawędzi), z tymi samymi miejscami "z przeszkodą", zatrzymałem go i puściłem do innego pomieszczenia, ale to samo się działo, ostatecznie kazałem mu wrócić do stacji dokującej, ale też zgłaszał błędy o przeszkodzie. W końcu wyłączyłem go i wyciągnąłem pojemnik i zdemontowałem mop i po obróceniu do góry kołami ze zderzaka pociekła woda, otwarłem komorę baterii i oczywiście jest tam mokro. Dodatkowo teraz po włączeniu go ciągle w aplikacji jest offline i nie idzie go sparować na nowo po zresetowaniu sieci i nawet ręcznym połączeniu się z siecią WiFi odkurzacza, aplikacja nadal twierdzi że nie ma żadnego urządzenia w pobliżu.

Aplikacja zmodowana .63, odkurzacz ma soft .0046

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Vice said:

Witam mam pewien problem, do odkurzacza dostaje mi się woda. Zacznę od początku, tydzień temu odkurzacz mopował i po zakończeniu pracy mama ściągnęła mop do umycia, ale nie wyjmowała pojemnika, w którym nadal znajdowała się woda, po powrocie do domu zauważyłem że odkurzacz jest mokry w szczelinie zderzaka i nie chciał się uruchomić więc go rozkręciłem i okazało się że w środku była woda (w szczególności w komorze baterii), wysuszyłem wszystko, skręciłem i uruchomiłem odkurzanie, zaczął działać poprawnie. Dzisiaj według harmonogramu miał odkurzać i mopować, ale już na samym starcie pojawił mi się błąd w aplikacji, wymusiłem start przez aplikację, ale po chwili jazdy zaczął zgłaszać przeszkodę na swojej drodze i tak co kilka sekund (co chwilę klikałem mu że ma kontynuować, nic go nie ruszałem z miejsca ani nic nie przestawiałem), z takimi problemami przejechał jedno pomieszczenie wzdłuż krawędzi i zaczął robić to ponownie (jazdę wzdłuż krawędzi), z tymi samymi miejscami "z przeszkodą", zatrzymałem go i puściłem do innego pomieszczenia, ale to samo się działo, ostatecznie kazałem mu wrócić do stacji dokującej, ale też zgłaszał błędy o przeszkodzie. W końcu wyłączyłem go i wyciągnąłem pojemnik i zdemontowałem mop i po obróceniu do góry kołami ze zderzaka pociekła woda, otwarłem komorę baterii i oczywiście jest tam mokro. Dodatkowo teraz po włączeniu go ciągle w aplikacji jest offline i nie idzie go sparować na nowo po zresetowaniu sieci i nawet ręcznym połączeniu się z siecią WiFi odkurzacza, aplikacja nadal twierdzi że nie ma żadnego urządzenia w pobliżu.

Aplikacja zmodowana .63, odkurzacz ma soft .0046

Obejrzyj jaki masz pojemnik. Tu masz więcej informacji w czym jest problem:
https://telegra.ph/Solución-a-un-problema-localizado-en-una-unidad-del-robot-Xiaomi-Mijia-STYJ02YM-10-31

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sansai dzięki, ale chyba już mi się to na nic nie zda bo robot w apce jest ciągle offline i nie udaje się go ponownie dodać nawet po połączeniu z jego Wi-Fi, na płycie zauważyłem kilka elem. trochę pośniedziałych więc chyba płyta gdzieś się uszkodziła.

Edytowane przez Vice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, robotx napisał:

Na szczęście teraz juz majabpoprawione pojemniki , v8 nic nie cieknie ... Pytanie jak z automatyzacja ? Sa jakies skrypty w zmodowanej apce ? Ktos cos wie kiedy dostanie multigfloor i mopowanie Y ?

Mopowanie w Y jest w V8. Domyślnie tak jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Exodus napisał:

Mopowanie w Y jest w V8. Domyślnie tak jeździ.

faktycznie , dzis odpalilem i jest Y :)

czyli tylko multiflora mi brakuje. a jak z automatyzacja ? carpet mode ? Czy po zmianie w pokoju np wystawienie szafy robot sam uaktualni mape ?usunieta zostala szafa z jednego pokoju , wyslalem robota do sprzątania i nowego kawalka nie ruszyl .. czy trzeba robic nowa mape?

Edytowane przez robotx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co się dzieje na sofcie... 46 to jakas parodia... Jest opcja Downgrade? Czyszczenie danego pokoju wygląda tak że odkurzacz wjeżdża na chwilę i zaraz koniec czyszczenia, z 15 razy już w ogóle stanął w miejscu i sie zatrzymał... Dramat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Warson napisał:

To co się dzieje na sofcie... 46 to jakas parodia... Jest opcja Downgrade? Czyszczenie danego pokoju wygląda tak że odkurzacz wjeżdża na chwilę i zaraz koniec czyszczenia, z 15 razy już w ogóle stanął w miejscu i sie zatrzymał... Dramat... 

Na jakim serwerze masz robota? Ja na Polskim nie mam takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem w końcu swojego robota zamówionego z gearbesta i żeby nie było tak różowo nie działa mi stacja ładująca .... Sam robot działa jak trzeba, przejechał wyczyścił elegancko mieszkanie  ale bez ładowarki to by było na tyle.

 

Po napisaniu do sklepu napisali że stacja pewnie się uszkodziła i żebym im to odesłał do Chin i oni to naprawia i wyślą ponownie :)

Ma ktoś z gearbestem podobne doświadczenia i jakaś radę co powinienem zrobić w takiej sytuacji ? 

 

I drugie ważne pytanie czy ktoś z Was wie jak otworzyć ta stacje ładowania żeby sprawdzić co tam się stało ?

 

Pozdr Abe7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem gdzies (chyba komentarze na pepper) ze duzo osob tak mialo z wersj czarna EU. Ktos tam naprawil u elektryka- kwestia przylutowania jakiegos elementu (chyba kondensatora). Poszukaj tam bo ja ze swoim V7 - chinski nie mialem problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Abe7 napisał:

Dostałem w końcu swojego robota zamówionego z gearbesta i żeby nie było tak różowo nie działa mi stacja ładująca .... Sam robot działa jak trzeba, przejechał wyczyścił elegancko mieszkanie  ale bez ładowarki to by było na tyle.

 

Po napisaniu do sklepu napisali że stacja pewnie się uszkodziła i żebym im to odesłał do Chin i oni to naprawia i wyślą ponownie :)

Ma ktoś z gearbestem podobne doświadczenia i jakaś radę co powinienem zrobić w takiej sytuacji ? 

 

I drugie ważne pytanie czy ktoś z Was wie jak otworzyć ta stacje ładowania żeby sprawdzić co tam się stało ?

 

Pozdr Abe7

 

sporo problemow z ta stacja ludzie mieli - cos tam sie urwalo - naprawa u elektryka 50zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracajac do mojego problemu z firmware 0046 (rozlaczanie) idzie zrobic downgrade do 0045 ? Dzis dodatkowo o 8:00 mial wystartowac wg planu i pojawil sie 'device error' i przyciski sie zaswiecily na czerwono. Pomoglo odlaczenie od stacji i podlaczenie. 

Screenshot_20200319-111824_Mi Home.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pac

24 minuty temu, juri napisał:

Albo nie umiem szukać albo gdzie to jest schowane nie ma eksploatacji filtra szczotek w robocie STYJ02YM_V8 

W apce faktycznie brak tych informacji. Co ciekawe robot odpowiada na 'get_consumables' zawracając liczbę przepracowanych godzin i procent zużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety takiego wiersza nie ma 

Base.isSupportMaps() ? _react2.default.createElement(_Item2.default, {

jest za to taki:

Cytat

}), Base.isSupportMaps() ? _react.default.createElement(_Item.default, {

Edytowane przez juri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od wersji plugina

        }), Base.isSupportMaps() ? _react.default.createElement(_Item.default, {
          title: Base.lang.consumables,
          numOfLine: 'auto',
          onPress: function onPress() {
            _this10.props.navigation.navigate("ConsumablesPage");
          }
        }) : null, _react.default.createElement(_Item.default, {

zamien na

        }), _react.default.createElement(_Item.default, {
          title: Base.lang.consumables,
          numOfLine: 'auto',
          onPress: function onPress() {
            _this10.props.navigation.navigate("ConsumablesPage");
          }
        }), _react.default.createElement(_Item.default, {

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...