Marcin.M Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Mam Stratos 2 (A1619) i wczoraj pojawiły się problemy z synchronizacją. Aplikacja amazfit albo nie synchronizuje kroków, albo pokazuje mniej niż Stratos, to samo ze snem zegarek zmierzył 7 godzin snu a aplikacja pokazuje tylko 3 godziny. Restarowałem, parowałem ponownie, tworzyłem nowe Konto. Już nie wiem co robić. Do tej pory działał dobrze. Edytowane 30 Września 2019 przez Marcin.M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Jak dalszy bieg sprawy, tydzień temu pojawiło się u mnie to samo :/? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.M Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Wiesz co nie wiem jak ale samo sie naprawiło. po 2 dniach wróciło do normy i działą do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Kurde, u mnie już tydzień lipa jest, 0 kroki, brak snu, brak tętna. Zostaje czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.M Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Spróbuj rozłączyć parę i sparować ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Heh, od tego zacząłem, rozłączałem już 4 razy, co skutkowało przywracaniem ustawień fabrycznych w zegarku, a nie chcę więcej tracić danych. Jestem w grupie Amazfit Global na FB i tam sporo ludzi ma ten sam problem, ale na iOS, na XDA kilka osób ma to samo co ja, więc chyba jeszcze będę czekał z nadzieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaudii Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 moim zdaniem mają jakieś spore problemy z serwerami lub coś w tym stylu, od 4 dni nie synchronizuje mi pogody, reszta na ten moment jest ok, ale rożni ludzie mają rożne problemy z synchronizacją różnych funkcjonalności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Mi trafiło najgorzej, bo mam same zera, dużo osób ma kłopoty z aktywnościami sportowymi, ale kroki i sen im liczy. Na xda znalazło się kilka osób z identycznym problemem co u mnie, ale nikt nie rozwiązał. Strasznie długo to trwa nawet jak na problemy z serwerami ehh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaudii Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 pogoda u mnie wróciła do normy, ale pojawił się inny problem, nowsze apki nie aktualizują mi a-gps a co za tym idzie problem z fixem gps, coś nakombinowali i sam już nie wiem co z tym dalej robić, pomału zaczynam mięć już dość zegarków amazfit, chociaż syn i zona na Pace nie maja problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Istotnie fascynujące, u mnie GPS i A-GPS elegancko, pogoda tak samo, ale reszta du*a.. Testowałem trick z XDA by rozłączyć parę w trybie samolotowym (by uniknąć kolejnego restartu fabrycznego) i dalej to samo, szczerze żeby apka N&F for Amazfit nie czytała wszystkiego czego oficjalna nie potrafi to bym go zwyczajnie zwrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się