szerwony Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Cześć. Wczoraj stałem się szczęśliwym (chyba) posiadaczem Mi 9T Pro. Zauważyłem jednak w tym czasie już 2 razy następujący problem: w losowych momentach internet mobilny po prostu przestaje działać. Mam pełny zasięg LTE+, jestem na zewnątrz budynku i nigdzie się nie przemieszczam. W pewnym momencie internet całkowicie przestaje działać. Ikona LTE nadal się wyświetla, zasięg nadal jest pełny, jednak strzałki informujące o transferze danych są cały czas na szaro, czyli nic nie jest przesyłane. W tym momencie muszę włączyć tryb samolotowy, potem wyłączyć i internet magicznie wraca. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem w tym telefonie? Da się coś z tym zrobić czy muszę myśleć o oddaniu na gwarancję? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Jaka sieć? Jeśli Orange to musisz zmienić APN z IPV6 na IPV4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 29 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Orange, a dokładnie Nju. W ustawieniach APN mam tylko IPv4, więc to chyba nie może być przyczyną. Edytowane 29 Września 2019 przez szerwony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 3 godziny temu, szerwony napisał: Orange, a dokładnie Nju Ustaw APN według tego: https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Problem-z-konfiguracją-internetu-Orange-apn-internet/td-p/70159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Dokładnie tak jest ustawiony od początku. Ogólnie gdyby to był problem z APN to internet chyba nie działał by mi cały czas, a nie tylko czasami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 1 godzinę temu, dzidexx napisał: Dostałeś w takich chwilach informację "jesteś offline" w aplikacjach? Tak, wszystkie aplikacje przełączają się w tryb offline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Wyłącz dane mobilne jest ustawione na nigdy. Dodam że internet przestawał działać w trakcie używania telefonu, nie gdy był on zablokowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Preferowany typ sieci: LTE/TD-SCDMA/UMTS Obsługa głosu przez LTE: Wyłączona (i nie mogę włączyć, opcja jest zablokowana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Można prosić o jakieś wyjaśnienie co zmieni ta opcja? Mam dwie karty, obie w Orange. Edytowane 30 Września 2019 przez szerwony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Niestety nie mam takiej opcji, muszę mieć cały czas dwie karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerwony Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Myślę że 10-15 minut nie wystarczy. Problem ten od soboty wystąpił tylko i aż 2 razy, więc może być ciężko odtworzyć go w tym czasie. Na całodniowy test bez drugiej karty będę mógł sobie pozwolić być może w sobotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazo Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 U mnie też ten problem występuje, internet nie wraca na lte, pomaga tryb samolotowy. Internet na drugiej karcie z Orange. Zmiana ustawień od dzidexx na : Zmień na LTE/UMTS auto PRL Nie pomogła. Pytanie co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się