kamilek98

Działanie NFC w Mi9

Recommended Posts

@abnegat niestety jest to samo.

Zastanawiam się czy po tych wszystkich zmianach odnośnie zabezpieczeń konta wprowadzonych przez UE, to nie muszę dodatkowo zweryfikować konta w google.

Usunąłem z Google Pay kartę, którą miałem wcześniej zapisaną i przy próbie jej dodania mam komunikat OR-CCSEH-05 i wszystko wskazuje, że muszę przejść przez stronę: https://support.google.com/pay/contact/account_verification

Może tu jest przyczyna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś było spier.. z tamtą kartą :mad:

Dodałem drugą kartę z mBanku i wszystko działa 

 

Qrde do dzisiaj wszystko działało pięknie - dziś rano zainstalowałem aktualizację Magiska (Canary) oraz MIUI Auto Brightness Fix for Mi 9 v5b z xda i dopiero po pracy okazało się, że przestały działać mi płatności. Zbliżam telefon do terminala i nic - żadnej reakcji.

  1. W GPay karta jest podpięta
  2. NFC włączone - przynajmniej to sugeruje przełącznik na belce
  3. SafetyNet przechodzi

Ktoś ma jakiś pomysł co mogło się spier... ewentualnie jak zdiagnozować czy moduł się włącza(pomimo, że belka sugeruje, że jest włączony).

Pewnie, to któryś z powyższych modułów - Autobrightness raczej bym wykluczył, ale kto wie...

Z góry dzięki za pomoc

 

Dziwna sprawa - wyłączyłem moduł Autobrightness i po restarcie telefonu NFC działa :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co się stało, ale po ostatniej aktualizacji do 11.0.6.0, nie mam powiadomień z płatności NFC.

Wcześniej wyskakiwało zielone kółko z ptaszkiem wew. oraz na pasku powiadomień kwota. Teraz nie ma nic, a płatność przechodzi.

Powiadomienia są włączone.

Ktoś ma jakieś propozycje?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobnie. Miałem wyświetlony obrazek swojej karty w momencie płatności (ING), a teraz nic. Muszę obserwować terminale czy złapało czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli coś jest nie tak z modułem płatności po aktualizacjach do 11-tki.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


U mnie działa tak samo dobrze jak na 10.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie działa tak samo dobrze jak na 10.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

To gdzie szukać powodu samoczynnej zmiany działania

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro płatność przechodzi to dlaczego obwiniacie problem z NFC skoro działa jak należy? 

A może by tak przyglądnąć się aplikacji do obsługi płatności?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now