ptd.gns Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czyli coś jest nie tak z modułem płatności po aktualizacjach do 11-tki.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Czyli coś jest nie tak z modułem płatności po aktualizacjach do 11-tki.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu TapatalkaU mnie działa tak samo dobrze jak na 10.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptd.gns Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 U mnie działa tak samo dobrze jak na 10.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu TapatalkaTo gdzie szukać powodu samoczynnej zmiany działaniaWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietr Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Skoro płatność przechodzi to dlaczego obwiniacie problem z NFC skoro działa jak należy? A może by tak przyglądnąć się aplikacji do obsługi płatności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptd.gns Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Płacę apką z ing w niej wszystkie powiadomienia mam włączone - tak jak wcześniej i nie ma potwierdzenia na ekranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się