Michał7 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Mi band 3 nie uruchamia sie, a podczas ładowania normalnie wyświetla się ekran. Nie mogę też połączyć się z aplikacją mi fit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0bertt Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 A nie masz go sparowanego na innym koncie? Wtedy musisz najpierw tam odparować i dopiero potem połączyć z drugim kontem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał7 Opublikowano 29 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Nie jestem połączony na innym kącie lub urządzeniu a gdy sprawdziłem teraz czy działa niestety bezowocnie gdy podpiąłem go do ładowania wyświetliły się japońskie/chińskie znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubyPerez Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W jaki sposób można przywrócić ustawienie fabryczne na opasce, kiedy komunikat na ekranie dotyczy tylko konieczności sparowania? a sparować się nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 A próbowałeś parować prze gadzetbridza czy notififitnes?Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się