Edvard Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 (edytowane) Witam. Nowy note7 nie odtwarza dźwięków z glosnika wewnetrzego. Wszystkie wyciszenia i inne tryby 'nie przeszkadzać' sa wyłączone. Slupki głośności podkręcone na maksa. Telefon milczy gdy ktoś dzwoni na telefon, w aplikacjach tj spotify, mapy google czy dźwiękach systemowych. Słuchawki na jacku i bluetooth odtwarzaja wezystko Poprzednio w note 4 miałem podobny problem, gdy sluchawki jacka się nie wypinaly. Do restartu telefon widzial wpięte słuchawki, mimo, ze fizycznie nie byly podłączone. W Note 7 sluchawki wypinają się normalnie. Podczas rozmowy głośnik pracuje. Jakis sugestie? Pozdrawiam Edytowane 4 Października 2019 przez Edvard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Co znaczy "podczas rozmowy głośnik pracuje"? Włączasz tryb głośnomówiący i działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edvard Opublikowano 4 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Podczas rozmowy, zarówno w trybie normalnym jak i głśnomówiącym działa. Nie działają dźwięki systemowe, aplikacji systemowych i zainstalowanych. Strzelam, że sa dwa różne głośniki. Odkryte niedawno. Mając podłączone sluchawki bt, podczas połączenia przychodzącego w aplikacji Whatsapp telefon odpala dźwięk połączenia. Wychodzi na to, ze problem dotyka softu a nie glosnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 Zacząłbym od przywrócenia ustawień fabrycznych. Jaki masz soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edytamika Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 (edytowane) Dołączam do problemu. Zakupiony dziś note 7 z tym samym problemem. Powrót do ustawień fabrycznych nic nie zmienił Edytowane 5 Października 2019 przez Edytamika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 Podajcie wersję softu. Gdzie zakup? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edytamika Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 Zakup w Neonet. MIUI GLOBAL 10.3.6.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edvard Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Ta sama wersja u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Zróbcie test - otwieramy dialer (Telefon) i jako numer wpisujemy: *#*#6484#*#* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edvard Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Dnia 6.10.2019 o 10:21, szunaj4 napisał: Zróbcie test - otwieramy dialer (Telefon) i jako numer wpisujemy: *#*#6484#*#* Ha! Pomogło! Telefon przeszedł wszystkie testy dźwiękowe i zaczął wszystko odtwarzać. Brawo dla tego Pana! Wielkie dzięki!. podeślij adres na pw, to wyślę 4pak xD Zbyt kolorowo by bylo. Telefon po każdym restarcie traci właściwości dźwiękowe. Test trzeba powtarzać. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Spróbuj jeszcze raz zainstalować najnowszy soft, czyli Ustawienia-o telefonie-aktualizacja-3 kropki-pobierz najnowszą paczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edytamika Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Również pomogło dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edytamika Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Niestety nowy soft nic nie zmienia trzeba przeprowadzać test po każdym wyłączniu tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi