Stratus Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Chciałbym zebrać wszystkie informacje w jednym wątku, bo temat przewija się w kilku miejscach. Chciałbym zmodyfikować (wymienić) zacisk i tarcze. Z uwagi na swoje gabaryty potrzebuje dobrego hamulca ale ... No właśnie kilka pytań: 1. Zacisk wybrałem x-tech tu brak pytań. 2. Tarcza - chciałbym zamontować większą lecz nigdzie nie mogę znaleźć takich na 5 śrub. 3. Adapter - tu najwięcej wątpliwości, jakieś sprawdzone dostępne do zakupu? Szukam tylko metalowych. Nie ufam wydrukom 3d. 4. Klamka hamulca po za funkcja hamowania po przekroczeniu pewnego poziomu nacisku wyłącza również silnik oraz tempomat. Pytanie czy można regulować ten punkt kiedy to następuje. Obecnie dzieje się to przy dość mocnym nacisku. Z góry dziękuję za wszelkie rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) 1. --- 2. Miałem ten sam kłopot, ostatecznie padło na tarczę od PRO, czyli 120mm 3. Nie ma nigdzie "do zakupu" wersji z metalu/aluminium - gotowca. Jestem w trakcie wykonywania własnego adaptera dla zacisku Xtech i tarczy 120mm. Gdy zakończę pracę, udostępnie projekt i każdy będzie mógł z nim zlecić wykonanie adaptera u pierwszego lepszego gościa z CNC, lub w profesjonalnym zakładzie. 4. Można, generując customa. Opcja: Brake lever params, virtual limit Edytowane 8 Września 2019 przez Battery_Saver Add foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratus Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) 11 godzin temu, mariusz13 napisał: Oczywiście wiesz o takiej drobnej '' niedogodności'' , w razie potrzeby zdjęcia koła,niestety nie obędzie się bez ściągnięcia również zacisku.To tyle,z PRO pasuje bo mam założoną tarczę,mam też inny zacisk,ale jestem leniwy i nie chce mnie się ściągać i regulować zacisk za każdym razem. Ja mam wersję PRO wiec mam tarczę 120mm, szukałem albo większej nieco, albo lepszej jakości, o szerszym wieńcu który zwiększy powierzchnię styku z klockami a tym samym siłę hamowania. A jak jest z modulacją w tych zaciskach x-tech? Czy działają w miarę płynnie czy raczej 0-1? Edytowane 9 Września 2019 przez Stratus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratus Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) Dnia 9.09.2019 o 11:35, mariusz13 napisał: Nie montowałem,mam inne TRP ,ale jak napisałem,jest to jak dla mnie zbyt duża uciążliwość,konieczność ściągania zacisku,w przypadku demontażu koła,zwykły zacisk i tarcza 120 z PRO w zupełności mi wystarczają a ważę ponad 90 kg.Bez problemu blokuję koło tylko po co???????Efektywne jest zwalnianie , a nie ścieranie opony,po to jest montowany ABS żeby nie blokować koła. Właśnie dla tego zależy mi na modulacji, żeby panować nad punktem utraty przyczepności a ja ważę 120kg. Edytowane 11 Września 2019 przez mrosi Edycja cytowanej zawartości sprawia ból? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratus Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) Dnia 9.09.2019 o 13:21, mariusz13 napisał: To ponad normę XIAOMI?Ile realny dystans?Tylko jak masz mijać się z prawdą, to nie pisz.PRO czy zwykła?Już wiem ,zwykła. Wersja PRO. Wszystko zależy od trasy, ilości zatrzymań i startów oraz górek. Ale przez miasto jadąc (Warszawa) realnie 25km. Dnia 8.09.2019 o 23:53, Battery_Saver napisał: 1. --- O to mi właśnie chodziło (pkt 4) Dzięki. Edytowane 12 Września 2019 przez mrosi Edycja cytowanej zawartości sprawia ból? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Dnia 9.09.2019 o 11:20, Stratus napisał: A jak jest z modulacją w tych zaciskach x-tech? Czy działają w miarę płynnie czy raczej 0-1? Bardzo łatwo jest sobie dodatkową śrubą wyregulować odległość klocków od tarczy i tym samym ustalić jak szybko i mocno klocki będą łapać tarczę. Można więc ustawić sobie hamulec w działaniu 0-1, a można zwiększyć mu modulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Która śrubka napisz proszę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Chodzi o tę śrubę. Nią reguluje się wstępne napięcie, jeśli można tak powiedzieć, resztę naciągiem linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 4. Klamka hamulca po za funkcja hamowania po przekroczeniu pewnego poziomu nacisku wyłącza również silnik oraz tempomat. Pytanie czy można regulować ten punkt kiedy to następuje. Obecnie dzieje się to przy dość mocnym nacisku.To tez może ci pomóc... zmiana BLEModyfikacja M365 / M365 prohttps://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=74005&share_tid=43189&share_pid=511189&url=https%3A%2F%2Fmiuipolska%2Epl%2Fforum%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F43189-Modyfikacja-M365---M365-pro%2Fpage__view__findpost__p__511189&share_type=tPo instalacji tego BLE w m365 tools pojawiają się suwaki do regulowania jak szybko ma reagować klamka.Zainstalowałem dla m365... ble działa jak błyskawica przez co reakcja na gaz/hamulec jest znacznie szybsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratus Opublikowano 21 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) Czy ktoś wie, co to za adapter? Widzę go na wielu modyfikacjach z tymi zaciskami więc musi być gdzieś do kupienia ale nie jestem w stanie go namierzyć. Dzięki za pomoc. Edytowane 21 Września 2019 przez Stratus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Czy ktoś wie, co to za adapter?To jest profil aluminiowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratus Opublikowano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) Dnia 21.09.2019 o 20:24, pixelq napisał: To jest profil aluminiowy. Nie wiesz, czy można go gdzieś kupić? Takiej tarczy też szukam. Zacisk już jedzie. Edytowane 19 Listopada 2019 przez mrosi Nie przewalamy obrazków z cytowanych postów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Hiszpanie tym handlują... trzeba zapytać na Telegramie któregoś z adminówt.me/m365frenosA tu maja formularz... z jakimiś cenamihttps://docs.google.com/forms/d/1C13xgkIWkEIGB2E3aJPSW-Tk31hOS5RNzHetLWMOhI0/viewform?edit_requested=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Gdyby ktoś był zainteresowany adapterem i dedykowaną do niego tarczą, to brat właśnie wystawił swój produkt na Allegro: https://allegro.pl/oferta/xiaomi-m365-adapter-tarcza-do-hamulca-xtech-hb-8542122228 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 47 minut temu, mariusz13 napisał: Bratu udało się tak dobrać nachylenie zacisku wraz z adapterem ,że nie ma potrzeby ściągania najpierw zacisku z adapterem,a później koła w razie potrzeby wymiany dętki itp? Niestety, geometrycznie nie ma innego wyjścia i trzeba zdjąć koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 1 godzinę temu, mariusz13 napisał: Też tak myślałem,jak ukraińcy nad adapterem kombinowali to pewnie też nad tym główkowali,wszystko fajne tylko,żeby zdjąć całkowicie zacisk trzeba zdjąć koło i żeby zdjąć koło trzeba całkowicie zdjąć zacisk i razem wyjechać tym razem z ramy? Tak, dodatkowe kilka minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) X Edytowane 24 Listopada 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się