arek.kwiecinski Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Witam Mam problem z kamerami Mi Home 360 FULL HD... problem polega na tym, że po dodaniu ich do aplikacji Xiaomi Home mam podglad jedynie gdy jestem podłączony do tej samej sieci wifi co kamery. W momencie, gdy połączę się z inną siecią wifi albo połączę się z internetem przy pomocy LTE to „buforowanie” zatrzymuje się na 5% i stoi.... Próbowałem wszystkiego, aktualizacji, odinstalowanie apki itp... bez rezultatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Ustaw w Mi Home region Polska i dodaj kamerę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMART HOME PL Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Dnia 7.09.2019 o 15:38, pkonrad napisał: Ustaw w Mi Home region Polska i dodaj kamerę. na regionie polskim da radę wykupić chmurę ? Dnia 7.09.2019 o 15:35, arek.kwiecinski napisał: Witam Mam problem z kamerami Mi Home 360 FULL HD... problem polega na tym, że po dodaniu ich do aplikacji Xiaomi Home mam podglad jedynie gdy jestem podłączony do tej samej sieci wifi co kamery. W momencie, gdy połączę się z inną siecią wifi albo połączę się z internetem przy pomocy LTE to „buforowanie” zatrzymuje się na 5% i stoi.... Próbowałem wszystkiego, aktualizacji, odinstalowanie apki itp... bez rezultatów. generalnie tak jest często,że zatrzymuje się na 5% a czasem na 70%(musi być silny zasięg LTE/3g) ale kamera działa często wam się zdarza że kamera przeszła w tryb offline ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek.kwiecinski Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Hmmm tylko w Xiaomi Home mam jeszcze Acara Hub i kilka sensorów..... będzie to trybiło po zmianie na polski region? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woyteusz Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Witam. Mam taki sam problem po dzisiejszej aktualizacji smartphona, że nie łączy się przez LTE z kamerą. Wyskakuje komunikat "Kamera nie włączyła się -60, spróbuj ponownie później" Dodam, że przy WIFI do której podłączona jest kamera działa natomiast przy LTE nie. Ma ktoś jakąś radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cajtek Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Mam podobnie. Co ciekawe jak włączę w telefonie VPN i ustawię na Chiny, to wtedy bez problemu się łączy przez LTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woyteusz Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 A jak ustawić adres VPN? Nigdy tego nie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uliczny_grajek Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Cześć, mam problem. Skonfigurowałem ładnie kamerkę i działała. Musiałem jej użyć w innym miejscu i pod innym wifi - też udało się skonfigurować. Jak wróciłem z nią do domu, mam teraz problem, żeby się połączyć z wifi - dioda cały czas mruga na żółta. Już męczę się drugi dzień, help mi !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się