moogoom Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Witam, Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem, jak ja? Wyjazd za granicę, niby wszystko ok ale przekraczałem w ciągu 8h ok 4 razy granice państw i niestety telefon nie umiał sobie z tym poradzić. Pokapowałem się, że coś jest źle, jak nie otrzymałem standardowych sms-ów z informacją od macierzystego dostawcy usług z informacją o warunkach korzystania z sieci w roamingu. Objawem był brak zasięgu. Restart fona pomógł. Będąc na miejscu kilka dni (dalej za granicą) telefon wyraźnie nie umiał sobie poradzić z utrzymaniem połączenia (włączony roaming + roaming danych). Po restarcie telefonu wszystko wracało do normy i zasięg się pojawiał (znowu na jakiś czas), po czym znowu go zrywał i nie można się było do mnie dodzwonić. Restart znowu pomagał. Dodam tylko, że sposób transmisji był ustawiony na auto (LTE). Po powrocie jest normalnie - wszystko działa jak należy. Miał ktoś podobny przypadek? Czym to mogło być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się