maciejdm1 Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 (edited) Witam. Mój mix zaczął dziwnie działać.... Wczoraj podczas przeglądania poczty wyłączył się, nie udało mi się go uruchomić. Wyglądało to tak jakby wyczerpała się bateria, ale jestem pewny, że miałem jeszcze parę procent baterii... Podłączyłem do ładowania, po ok. godzinie udało mi się go włączyć, wcześniej nawet dioda od ładowania nie swieciła... Po włączeniu było 1% baterii, myślę ok może faktycznie rozładował się... Wieczorem chciałem go odblokować, zawołał pin do karty i odblokowania telefonu-tak samo jak po ponownym uruchomieniu... Później było wszystko dobrze, dziś rano odblokowuję czytnikiem palca i znów to samo... Co może być nie tak? Podejrzewam, że sam się wyłącza i włącza i później chce pin do karty i telefonu... Miał ktoś z Was tak? Dodam, że nie mam ustawionego włączania i wyłączania w ustalonych godzinach (jest taka opcja). Co to może być? Nie chcę robić resetu. Pozdrawiam. Edited September 10, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhunter22 Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 nie wiem, ale dlatego warto mieć kopię systemu. samo czyszczenie też nie bedzie trwało długo jak masz synchro z kontem xiaomi i google bo większość rzeczy zrobi się samo. (robiłem reset z 2tyg temu bo coś żarło baterię) czy instalowałeś ostatni jakąś aktualizację? nie / tak = ja bym jeszcze raz zainstalował ostatnią dostępną wersję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 (edited) Nie instalowałem aktualizacji, przynajmniej w historii ostatnia jest z początku sierpnia... Kopie zapasową mam włączoną w Google, w chmurze Xiaomi wyłączone. Nigdy nie korzystałem z kopi i nie wiem jak to działa... Odnośnie telefonu, to już byłem świadkiem jak się zawiesił, był czarny ekran. Widoczne były tylko górny pasek i przyciski funkcyjne na dole... Potem wyłączył się. Chcę zrzucić wszystko co się da na komputer i zrobię restart... Edit. Zrestartowałem telefon i niestety znów się dzieje to samo... Chyba odeślę go na reklamację... Edited September 7, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 (edited) Przepraszam , że piszę post pod postem , ale chcę żeby był widoczny jako nowy post. Nie wiem czy po edycji poprzedniego posta ,jest on widoczny jako nowy... Otóż ,jak pisałem wcześniej ,przywróciłem do ustawień fabrycznych ,telefon dalej wyłączał się sam. Wczoraj telefon zaczął się wyłączć i włączać na 1 sekundę i tak cały czas... Po jakims czasie wyskoczyło MAIN MENU ...włączyłem Reboot to system,doszło do 99,99% i wyłączył się. Potem uruchomił się i wyskoczyło This device is locked.Nie mogłem nic włączyć ,dopiero po którymś razie weszłem w ustawienie WIFI i tam też po którymś razie udało się co kolwiek wpisać , ale nic się nie łączył z siecią.Teraz na okrągło wyświetla to co na zdjęciu poniżej. Mogę wysłać na gwarancję ,ale boje się ,że trzeba go wcześniej odblokować. Nie wiem skąd wziąć hasło itp. Pomóżcie co robić? Edited September 10, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 (edited) No musisz zalogować się do sieci wi-fi, potem powrót do aktywacji konta. Wpisz hasło jakie ustawiłeś dla konta Xiaomi. Edited September 10, 2019 by mariusz.ur Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 (edited) Ja nawet nie mogę zalogować się na konto Mi. Nie wiem czemu... Próbuję tej weryfikacji, ale nie wychodzi mi to. Nie mam siły już... Edited September 10, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 (edited) No to wejdź w mi recovery ( przycisk zasilania i pogłaśniania) i zrób wipe data czyli ustawienia fabryczne. Stracisz wszystkie dane, ale może pomoże. I tak nie masz zbyt wiele opcji. Jeśli wipe data nie pomoże to skorzystaj z gwarancji Edited September 10, 2019 by mariusz.ur Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Zrobiłem Wipe Data. Jestem teraz w Main Menu, co dalej? 1 godzinę temu, mariusz.ur napisał: No musisz zalogować się do sieci wi-fi, potem powrót do aktywacji konta. Wpisz hasło jakie ustawiłeś dla konta Xiaomi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 (edited) 12 minut temu, maciejdm1 napisał: Main Menu, co dalej? Restart do sysemu Edited September 10, 2019 by mariusz.ur Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Czyli Reboot to System ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Znowu to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 (edited) No a nie możesz się zalogować do Wi-Fi i potem na konto Xiaomi? Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka Tytuł wątku nie opisuje poruszanego problemu. Zmień go w ciągu 48 godzin, albo wątek trafi niestety do kosza. Edited September 10, 2019 by Orjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 6 minut temu, maciejdm1 napisał: Znowu to... No tu się nic nie zmieni. Musisz zalogować się do Wi-Fi i potem podać hasło do konta Xiaomi. Tego się nie da przeskoczyć bez serwisu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 (edited) 10 minut temu, Orjon napisał: No a nie możesz się zalogować do Wi-Fi i potem na konto Xiaomi? Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka Tytuł wątku nie opisuje poruszanego problemu. Zmień go w ciągu 48 godzin, albo wątek trafi niestety do kosza. Napisałem wcześniej, że nie mogę się zalogować, ponadto mam problem z wejściem do ustawień WiFi. Ekran nie reaguje... Odnośnie zmiany tytułu, to sam już nie wiem jaki dać... Na początku był problem z odblokowaniem telefonu odciskiem palca, później to co na filmie dodałem, a teraz problem z tą blokadą... Edited September 10, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Nie reaguje w ogóle? Jeśli są problemy z dotykiem po przywróceniu do ustawień fabrycznych to tylko serwis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciejdm1 Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 (edited) Udało mi się zalogować na konto MI przez laptop...Jutro jeszcze sprobuje z telefonu...Chyba ,że bedzie dalej problem z dotykiem to wysyłam na gwarancję... Edit : telefon pojechał do serwisu, czekam na info co dalej... Edited September 18, 2019 by maciejdm1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now