henkor

Aktualizacja app Amazfit i Stratos nie paruje się.

Recommended Posts

Po aktualizacji app Amazfit w połowie lipca nie mogłem połączyć zegarka z telefonem. Resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Po zeskanowaniu ko du z zegarka - nic się dalej nie działo. Jeszcze raz to samo - i nic.

 Zegarek prawie nowy (na gwarancji) więc wysłałem do serwisu (Wrocław). Wrócił po kilku dniach. Serwis napisał, że zegarek był sprawny i nic z nim nie robili.

Zeskanowałem kod z zegarka (ciągle ta sama aplikacja w telefonie i sukces - poszło jak po maśle.

W dniu 31.07. aplikacja Amazfit w telefonie znowu się zaktualizowała. I znowu zegarek nie jest połączony z telefonem.

Czy mieliście takie sytuacje?

Jak z tym sobie poradzić?

Proszę o pomoc!!!

HK.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now