Qees95 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Regulowałem tarcze po przejechaniu 7 km hulajnoga po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu piszczy co jest powodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Ile jest długich i krótkich pisków ? Ewentualnie tak samo miga światło stopu. 10: BLE Communication11: Mot Phase A Current12: Mot Phase B Current13: Mot Phase C Current14: THROTTLE SENSOR15: BRAKE SENSOR18: MOTOR HALL SENSOR21: BMS Communication22: Bad BMS Password23: BMS Serialnumber24: VOLTAGE WRONG26: EEPROM/FLASH CRC27: Bad ESC Password28: hS FET Error29: lS FET Error31: Program Error35: ESC Serial36: ESC Activation39: BATT TEMP ALERT40: ESC TEMP ALERT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qees95 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Trzy razy pika Pika dwa razy szybko raz wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Dziwne... może ucho Cię myli.Jak masz telefon z Androidem zainstaluj „M365 tools”Po podłączeniu do hulajnogi w zakładce „Basic” będzie na dole strony informacja o „Warning i Error Code” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qees95 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 a czy jakaś aplikacja na iOS to sprawdzę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Spróbuj... M365 Plus — Scotoplanes https://apps.apple.com/pl/app/m365-plus/id1441639626?l=pl Pare razy użyłem ale na starszym oprogramowaniu hulajnogi, już jakiś czas temu. Sprawdź czy przypadkiem nie przesunęła się gumowa rączka po stronie manetki gazu (czy manetka pracuje swobodnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qees95 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Po podłączeniu aplikacji 356 tools nie widzę jaki jest kod. Dodam jeszcze że hulajnoga jeździe ale max 10 km/h i ciagle pika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 11 godzin temu, Qees95 napisał: Po podłączeniu aplikacji 356 tools nie widzę jaki jest kod. Dodam jeszcze że hulajnoga jeździe ale max 10 km/h i ciagle pika. Jak masz gwarancję to czem prędzej wymiana/serwis. Prędkość 10 km/h przy nówce to oznaka wady. OT, ciekawe jest to, że mimo sygnalizacji błędu 356 tools nie widzi kodu błędu, może apka nie jest kompatybilna z softem 1.52. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qees95 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Czy z własnego doświadczenia do gwarancji w RTV AGD jest potrzebny karton ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 To chyba powinno być napisane w gwarancji.Coś kojarzę, że miałem taki zapis przy drukarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Dnia 2.08.2019 o 10:44, Qees95 napisał: Czy z własnego doświadczenia do gwarancji w RTV AGD jest potrzebny karton ? W przypadku tego sklepu, w którym zresztą sam kupowałem, zalecam się mega zabezpieczyć, tj: 1. emkę spakować w obecności drugiej osoby w karton, 2. w trakcie wkładania zrobić zdjęcia lub nagrać film, w szczególności dokładnie pokazać wszystkie łamliwe i podlegające porysowaniu części, 3. zrobić zdjęcie lub nagrać film co jest pakowane w karton. 4. Karton zakleić w obecności drugiej osoby i jeżeli to możliwe zdać w RTV AGD w obecności drugiej osoby, 5. W reklamacji podać oprócz wady również wszystkie części które są zapakowane w karton oraz wskazać czy i gdzie są uszkodzenia. Przy odbiorze, albo sprawdzić stan oddanej emki na miejscu, albo rozpakować w obecności drugiej osoby w domu, przy czym rozpakowywać nagrywając proces. W razie uszkodzeń REKLAMACJA z żądaniem wymiany na egzemplarz wolny lub uszkodzeń spowodowanych przez sklep/gwaranta, a pop odmowie zgłaszać uszkodzenie mienia na prokuraturę i sprawę kierować do sądu. Wszytko powyższe w związku z coraz lepsza renomą sklepu i własnym doświadczeniem. Tak przy okazji najlepszy bajer u nich to te gwarancje super extra. Jak ktoś chce się dowiedzieć jak działają a nie wierzy w komentarze w internecie, niech stanie w pobliżu punktu info i poogląda sprzęciki, a przy okazji usłyszy jak klient za klientem będzie odpowiedź, usterka nie dotyczy gwarancji, uszkodzenie mechaniczne albo koszt naprawy przekracza warunki gwarancji należy DOPŁACIĆ. Powinni wydawać wazelinę bo tak w dupsko ru___ją klientów że aż dziw, że nikt nie krzyczy z bólu. OT, w przypadku oddania sprzętu bez oryginalnego opakowania na serwis, gwarant nie odpowiada za uszkodzenia w transporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Gołaś Opublikowano 30 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2023 Witam I jak rozwiązała się ta sytuacja? Bo mam taki sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 przeczytaj instrukcję. Pojazd wymaga aktywacji zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji obsługi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się