Miszudos

Problemy z bateria w hulajnodze mi 365

Recommended Posts

Witam, pisze na forum z problemem z moja hulajnoga. Dodam nowa hulajnoga bo ma dopiero ok 130 km przejechane. Kupilem hulajnogę ok 3 tygodnie temu i na poczatku bylo wszystko ok, as jakiegos tygodnia zasięg baterii ze 100% do zera zmniejszył sie do ok 4 km... sa przypadki kiedy ładuje ja do fulla, włączam hulajnogę jest 100% wyłącze, włączę znow i jest 4 procent i ostatnia kreska... widac ze tam cos szwankuje i nie wiem co... w ciągu 4 km wyładowywuje sie do ostatniej kropki a ja mam obawy czy dojadę do pracy.. pomocyyyy!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Lipa straszna.

1. Podładuj baterie
2. Zainstaluj https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl
3. Prześlij zdjęcie z zakładki „Battery” - na dole ekranu w aplikacji będzie widoczny stan pakietów baterii.

Zdradź proszę czy masz gwarancję ?

Lipa straszna.

1. Podładuj baterie
2. Zainstaluj https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl
3. Prześlij zdjęcie z zakładki „Battery” - na dole ekranu w aplikacji będzie widoczny stan pakietów baterii.

Zdradź proszę czy masz gwarancję ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam gwarancje ale mieszkam we Włoszech i tez tutaj ja kupilem a ze Włosi maja sierpień wakacje i urlopy bede musil czekać ok 2 miesiące az wróci z gwarancji.. masz aplikacje na ios? Bo nie mam androida

Jestem pewny ze to jakas pier**la, bo do przyspieszenia i prędkośći nie mam zastrzeżeń 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Na iOS może taka... co prawda nigdy mi nie zadziałała... ale może u Ciebie ruszy z twoją hulajnogą

M365 Plus — Scotoplanes https://apps.apple.com/pl/app/m365-plus/id1441639626?l=pl

 

No ew. poproś znajomego z Androidem.

 

Tak szybki spadek napięcia nie wyglada mi na pierdołę i w obliczu gwarancji było by niedorzeczne majstrować w środku.

Jeden lub więcej pakietów baterii jest uszkodzony i powoduje taki efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosze screeny

811657EA-18F5-45AB-9CEC-A5A3F43AC366.jpeg

A18D1F2F-352D-4160-99E1-9AD1FCD8D8AA.jpeg

Dzis rano miałem sytuacje ze wczoraj naladowalem baterie do fulla, dzis rano odpaliłem zeby zajechać do pracy a tam jedna kreska, podłączyłem baterie ale paliła sie zielona dioda czyli ze bateria była naładowana a nie paliła sie czerwona co świadczyłoby o jej wyczerpaniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Nie wyglada to tragicznie uwzględniając, że bateria ma tylko 3%.
Bateria prawie jak nowa.

Rozumiem, że zielona/czerwona to mowa o zasilaczu.

1. Czy kiedykolwiek ładowałeś hulajnogę włączona (pulsuje światło stopu, po osiągnięciu 100% stop miga... po minucie-dwóch hulajnoga się wyłącza) ?

2. Czy po długim ładowaniu jest 100% i po nocy spada prawie do zera ?

3. Czy masz miernik i możesz zmierzyć napięcie na zasilaczu (powinno być w okolicy 41-42V) ?

Screen przydały się jak jest naładowana do 100%, wtedy widać czy któryś pakiet nie odbiega od innych napięciem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1- nie, zawsze ładuje hulajnogę wyłączona. 

2 -wczesniej ładowała sie ok 3-4h, teraz po prawie 1,5h jest naładowana do 100% i zasilacz swieci sie na zielono

3 -niestety nie mam :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

No to spróbuj tak...
Podłącz zasilacz włącz hulajnogę.
Zrób screena z m365 tools kiedy na zasilaczu zapali się zielona dioda.

Wydaje mi się, że Twój problem to sprawa zasilacza, który nie daje odpowiedniego napięcia (41-42V).
Czyli tak obrazowo chcesz napełnić 5 litrowy baniak (bateria) ale masz tylko 2 litry (zasilacz).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mamy hulajnogi razem, ona ma swoją ktora śmiga bez zastrzeżeń, lądowałem tez jej ładowarka, i dalej to samo

Z narzeczona

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

No to jak oba zasilacze w Twojej hulajnodze dają taki sam efekt, to nie pozostaje nic innego jak kwestia baterii i jej nieprawidłowej pracy (uszkodzenia).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakies jeszcze pomysły co to moze byc? Bo nie moge czekać 2 miesiące az mi wróci z gwarancji. Cos co moge sam zrobic nie tracąc gwarancji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz problem z baterią na zdjęciu widać cela 8 i 10 ma 4,1 volta a cela 9 ma 3,3 volta reszta 3,8 volt. Problem może być w BMS nie balansuje. Jeżeli masz gwarancje to tylko reklamacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Bateria zdecydowanie.

Sprawdzanie baterii jak ma 3% jest niemiarodajne.
Prosiłem o screen po naładowaniu ale się nie doczekałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naładowanie  może być nie możliwe ze względu na cele 8 i 10 ponieważ mają 4,1 volt i możliwe jest że wtedy odcina ładowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrocilem do domu, miałem 3% i pomyslalem ze moze spróbuje ja rozładować do odcięcia. I jeżdżę tak od pół godziny i jak bylo 3% tak jest dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Jak jeszcze napiszesz, że hulajnoga nie zwolniła to będzie nie źle .

Spróbuj ja naładować, przez dłuższy czas (może tak na noc).
Nie odłączaj nawet jeśli zielona dioda na zasilaczu się pojawi.

Coś elektronika (BMS) w baterii zwariowała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Szybko, schowaj ją, perpetum mobile powstało! Jak się o tym dowiedzą koncerny naftowe to zniknie emka z właścicielem w niewyjaśnionych okolicznościach :) 

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

To niestety „game over”.
Nic więcej w tym temacie zrobić się nie da bez utraty gwarancji.

Oddaj czym prędzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszyskich.  Mam pytanie tez odnośnie  baterii w nowej   365 pro - ostatnio  trochę  ja  katowałem na dłuższych  trasach  gdzie byly niewielkie  wzniesienia i fakt przy 2 kreskach baterii zapaliła  się  dioda ostrzegawcza o zbyt dużej  temp.

Po dojechaniu do domu temp baterii byla ok 45 st. i czy przy takim wskazaniu  jest jakas blokada ładowania  ? Ładowanie  rozpoczęło  się  po ok godzinie.  Czy jest to normalna  przypadłość  czy coś  siada  w elektronice .?

 

 

Edited by igor.igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

No po prostu się bateria zagrzała, szczególne jak pędziłeś w trybie sport pod górę.
A ostatnio raczej w Polsce chłodu nie było.

Baterie z której wykonany jest akumulator (18650) wytrzymują do 50-60 stopni Celsjusza przy ich rozładowywaniu.
Przy ładowaniu ich odporność na temperaturę ostro spada i 40-45 to maks.

Nawet jeden pan ładował m365 na balkonie w pełnym słońcu... zakończyło się samozapłonem baterii i wizyta straży pożarnej.

Wiec jak opisujesz... wszystko zgodnie ze sztuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now