PancioPL Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Miałem nadzieję, że aktualizacja do Androida 9 rozwiąże problem, ale nic z tego. Nadal nie działa mi Android Auto. Robiłem już wszystko, łącznie z resetem do ustawień fabrycznych. Nigdy nie używałem sklonowanych aplikacji. Przy próbie połączenia wywala błąd nr 16. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się