Skocz do zawartości

Mi Band 4 - dyskusja ogólna


zaba44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanie. Kiedy usuwane są powiadomienia z opaski? W jakich okolicznościach? W band 3 trzymało mi 16 ostatnich powiadomień. Chyba, że je ręcznie usunę. W Mi bancie 4 zaś znikaja po jakimś czasie i nie wiem dlaczego i kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, też mam pytanie odnośnie problemu, który pojawił się z jakiś tydzień temu.

Nagle przestały działać powiadomienia na MiBandzie. Gdy wchodzę w MiFita, opcja powiadomień jest włączona. Natomiast po przejściu w szczegóły, pojawia się to, co poniżej. Wszystkie uprawnienia są oczywiście nadane. Chwilowo pomogła reinstalacja MiFita, ale po 2 dniach problem powrócił. Czy ktoś coś wie na ten temat i wie jak pomóc?

Screenshot_2019-11-27-16-43-12-704_com.xiaomi.hm.health.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy, mam problem i nie wiem jak sobie poradzić. Musialem wyłaczyć powiadomienia w opasce o połączeniu przychodzącym, bo nie dałem już rady. Opaska zaczynała wibrować jak telefon dzwonił, po odebraniu połączenia wibrowała nadal aż do zakończenia połączenia. Próba odebrania połączenia na opasce kończyła się rozłączeniem. Zmiana wszelkich ustawień w N&F nic nie dała. Mam MiFit zainstalowaną ale w niej mam wszystkie powiadomienia wyłączone, zarządzam nimi wyłącznie z N&F. Ktoś się spotkał może z czymś takim i zna rozwiązanie? Próbowałem przywracać opaskę do ustawień fabrycznych, reinstalować N&F i MiFit, próbowałem ponownego parowania, wszystko na nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zainstalowane N&F, to sam musisz rozwiązać problem, to nie jest oficjalne oprogramowanie i nikt nie powiedział, że działa dobrze (kiedyś straciłem 14zł na to coś, wyjątkowo nieudany zakup).

Rozwiązywanie problemów zaczyna się od przywrócenia stanu fabrycznego, zalecanego i wspieranego przez producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, zaczatowany napisał:

Panowie pomocy, mam problem i nie wiem jak sobie poradzić. Musialem wyłaczyć powiadomienia w opasce o połączeniu przychodzącym, bo nie dałem już rady. Opaska zaczynała wibrować jak telefon dzwonił, po odebraniu połączenia wibrowała nadal aż do zakończenia połączenia. Próba odebrania połączenia na opasce kończyła się rozłączeniem. Zmiana wszelkich ustawień w N&F nic nie dała. Mam MiFit zainstalowaną ale w niej mam wszystkie powiadomienia wyłączone, zarządzam nimi wyłącznie z N&F. Ktoś się spotkał może z czymś takim i zna rozwiązanie? Próbowałem przywracać opaskę do ustawień fabrycznych, reinstalować N&F i MiFit, próbowałem ponownego parowania, wszystko na nic.

W Notify niedawno pojawiła się opcja w ustawieniach zaawansowanych dla smartfonów z wersją Bluetooth 4.2, ale u mnie powodowała dziwne rzeczy na opasce, musi być wyłączona. Jeśli masz wyłączoną, to spróbuj włączyć. 

Ja takiego problemu nie miałem, ale jest opcja redukcji wibracji po x sekund. To też Ci nie działa?

Edit. Zapomniałem o najważniejszym. Niektórzy, co zgłaszali jakiś problem z powiadomieniem o połączeniu, mówili, że rozwiązaniem było WYŁĄCZENIE funkcji odblokowywania telefonu poprzez opaskę, jest ta opcja w Mi Fit, Notify i gdzieś w ustawieniach smartfonu opaska widnieje jako zaufana do odblokowania ekranu. Zacznij od tego.

Edytowane przez Mateusz.Ch
Dodatkowe informacje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.12.2019 o 10:41, sondejmarek napisał:

Gdy był zainstalowany mifit były podobne problemy, teraz tylko Notify i czasem się zamuli ale tak że po odebraniu w ciągu sekundy dwóch przestaje wibrować w większości przypadków jest poprawnie odbieranie i odrzucanie działa.
Potrzebny ci ten mifit?

  Odkryj ukrytą treść

2b53ed9e296e4c6c9244169ca436d0e2.jpg

 

Niestety bez MiFita w ogóle nie mogę sparować telefonu z opaską. Nie chce tego zrobić ani N&F ani modowany MiFit, którego to instalację wymusza N&F po odinstalowaniu oryginalnego MiFit. W żaden sposób nie mogę wydobyć authkey, teoretycznie powinien zostać po deinstalacji oryginalnej aplikacji od Xiaomi, ale nie zostaje. Poddalem sie, powiadomień o połączeniu przychodzącym na opasce nie będzie, jakoś to przezyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

03.12.2019 - pierwsze uruchomienie opaski i aktualizacja oprogramowania - działa powiadomienie o przychodzącym połączeniu. Dzisiaj dzwoni telefon i brak powiadomienia. Sprawdzam w aplikacji  a tam komunikat przy włączaniu tej opcji:

Screenshot_2019-12-07-21-23-41-031_com.xiaomi_hm.health.thumb.png.52c10360df7753be820e499294a1b66c.png

Coś się w niecały tydzień zadziało? To wina Mi Fita na telefonie czy to, że mam MIUI 10.2.1.0, Mi Fit 4.0.13, MiBand 4 V 1.0.7.44.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.12.2019 o 21:38, Pozor napisał:

03.12.2019 - pierwsze uruchomienie opaski i aktualizacja oprogramowania - działa powiadomienie o przychodzącym połączeniu. Dzisiaj dzwoni telefon i brak powiadomienia. Sprawdzam w aplikacji  a tam komunikat przy włączaniu tej opcji:

U mnie ten komunikat wyświetla się za każdym razem,  gdy wyłączam i włączam ponownie tę opcję, ale wszystko działa bez zarzutu. Niektórzy zgłaszali, że rozwiązaniem problemu było wyłączenie funkcji odblokowywania urządzenia (smartfona) przez Bluetooth (w tym przypadku opaskę), jeśli masz włączone to w Mi FIt, spróbuj wyłączyć i zobaczyć, czy zadziałało.

Edytowane przez mrosi
Nie przewalamy obrazków z cytowanych postów...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mateusz.Ch napisał:

U mnie ten komunikat wyświetla się za każdym razem,  gdy wyłączam i włączam ponownie tę opcję, ale wszystko działa bez zarzutu. Niektórzy zgłaszali, że rozwiązaniem problemu było wyłączenie funkcji odblokowywania urządzenia (smartfona) przez Bluetooth (w tym przypadku opaskę), jeśli masz włączone to w Mi FIt, spróbuj wyłączyć i zobaczyć, czy zadziałało.

Zadziałało. Wyrzuciłem odblokowywanie urządzenia opaską i powróciły powiadomienia o połączeniu, jednocześnie przestał także wyświetlać komunikat o konieczności aktualizacji systemu w telefonie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AniC - nie wiem jak wygląda sytuacja u Ciebie, ale u mnie od czasu aktualizacji telefonu do Miui 11, po każdym restarcie telefonu opaska - pomimo że MiFit wykrywa połączenie opaski z telefonem - nie wyświetla powiadomień, które miałem ustawione. Pomaga tylko reinstalacja MiFit i ponowne parowanie opaski lub wyczyszczenie danych aplikacji MiFit i również ponowne parowanie opaski.

Edytowane przez lechoo84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, gri11 napisał:

Czy ta opaska posiada funkcję anti-lost (albo powiadomienie o utracie połączenia). Gdzieś wyczytałem że ta funkcja została usunięta z firmware w mi band 3 i 4. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

Nie wiem, jak to było w 3. W Mi Band 4 od początku nie ma tej funkcji. Jest funkcja Beta w aplikacji Notify & Fitness, która oferuje coś takiego, z tym że opiera się to na wykorzystaniu alarmu (budzika) i szybciej zużywa baterię w opasce i smartfonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.12.2019 o 16:21, gri11 napisał:

A działa to dobrze? No i jakie jest to zużycie 10% czy 50%?

Czy działa dobrze? Przede wszystkim minimalny czas do ustawienia to "w ciągu 2 minut". Jak zauważyłem, przy tym ustawieniu alarm przestawia się co minutę. Czyli jak jest na opasce 17:30, alarm jest ustawiany na 17:31. Gdy na opasce wyskoczy 17:31, budzik będzie na 17:32. W teorii, w zależności, kiedy utracisz połączenie smartfona z opaską, alarm może pojawić się po minucie, a może po 10 sekundach. 

W kwestii zużycia baterii nie wiem, bo sprawdzałem tylko tę funkcję dla krótkiego testu działania, nie używałem na co dzień. Jak wspomniałem, alarm jest ustawiany co minutę, więc aplikacja Notify cały czas żyje, zmienia dynamicznie to ustawienie, a opaska je "przyjmuje".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMSy przychodzące na telefon na opasce nie pokazują całej treści (zawartości słownej) SMS a jedynie nadawcę. Używam mi-fit. Dlaczego? 

Problem wynikł po upgrade z miui 10 na 11. SMS i mi-fit ma wszystkie potrzebne uprawnienia powiadomień. Mam MI band 4 (ostatni firmware), Xiaomi Note 5 , miui 11.1 - 9.12.12 EU. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.12.2019 o 20:16, zagrobelny napisał:

SMSy przychodzące na telefon na opasce nie pokazują całej treści (zawartości słownej) SMS a jedynie nadawcę. Używam mi-fit. Dlaczego? 

Problem wynikł po upgrade z miui 10 na 11. SMS i mi-fit ma wszystkie potrzebne uprawnienia powiadomień. Mam MI band 4 (ostatni firmware), Xiaomi Note 5 , miui 11.1 - 9.12.12 EU. 

Rozwiązanie mojego problemu do którego doszedłem: w opcjach  konfiguracji SMS należy włączyć (zaznaczyc) opcję: Podgląd na ekranie blokady. Sam ją sobie niechcący wyłączyłem dlatego treści SMS nie wyświetlały się na opasce mi band r. 

Edytowane przez zagrobelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z opaska. Po pierwszym uruchomieniu i połączeniu z aplikacją Mi fit zaczela się pobierac aktualizacja która zakończyła się niepowodzeniem. Opaska się zawiesiła z komunikatem "Connect to Mi Fit to update again"

Nie mogę teraz ponownie połączyć się z opaska. Próbowałem wszystkiego. Rozłączanie, ponowne parowanie, reset telefonu, reinstall aplikacji i nic 0 reakcji... 

Jest jakiś sposób żeby ją zresetować ? Czy pozostaje tylko reklamacja ? 15772215698921069408039301071181.thumb.jpg.061d9cccb7098f7b3e2ec2bf35f531a6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś może mi pomóc i wyjaśnic krok po kroku jak powiązać na stałe opaskę z Notify for MiBand aby działało to powiązanie bez aplikacji MiFit? No za diabła nie moge, nawet robiąc wszystko wg poradnika z N&F. Po deinstalacji MiFita tzw auth key powinien się załadować do N&F automatycznie. U mnie to nie następuje i w efekcie muszę mieć obie aplikacje by powiązanie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...