krzysmir Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Cześć, widzę, że na forum powstają pytania nie tylko o sam produkt, a o różne appki (by daleko nie szukać: na głównej stronie mamy pytanie i o YT, i netflix), to zapytam i ja. Za namową niektórych kolegów na forum zainstalowałem jakiś czas temu Smart Youtube TV. Działało to to bardzo fajnie. Niestety od jakiegoś czasu odpalenie jakiegokolwiek filmu na YT przez tę appkę powoduje, że przez kilka sekund leci wszystko jak trzeba, a po chwili dźwięk jest OK, a obraz to skaczące zielono/różowe wielkie kwadraty (nie wiem jak to nazwać, ale robią się takie dziwne artefakty, przez które przebija obraz właściwy). Naturalnie to nie są jakieś tam drobne zielone duszki jak mamy np. podczas castowania ekranu z przeglądarki (Chrome) na komputerze. Generalnie nie da się tego oglądać. Próbowałem kilka wersji programu (od releasów testowych, przez stable 'latest'), różne app launchery samej aplikacji (acz zawsze 1080p, bo i tak nie mam na czym wyświetlać 4k) - nic nie pomaga. Nie pomagają też clear cache, ani powrót do ustawień default'owych aplikacji, ani też reinstallka aplikacji po ówczesnym odinstalowaniu. Musiałem przeprosić się z oryginalną appką YT, która działa (czasem przycina, ale chociaż jest). Spotkał się może ktoś z Was z takim problemem? Co więcej: może ktoś go jakoś rozwiązał? Jeśli nie rozwiązanie to może podpowiecie jaka wersja działa u Was dobrze, to wrócę też do takiej samej i poczekam aż się sytuacja rozwinie? Tyle ile wersji wstecz u mnie było to już nawet nie wiem, a instalowanie n-tej i potem skakanie jedną wyżej i test "czy jeszcze jest OK" zabierze dużo czasu (i wywoła niepocieszenie u domowników) Aby nie było: poczekam z dzionek, jeśli nie dostanę info od Was to solennie zobowiązuję się do wystawienia ticketa na githubie projektu celem przywrócenia działania aplikacji. Zakładam jednak, że skoro polecaliście appkę tutaj, to dalej ją używając będziecie mieli status z pierwszej ręki, podobnie jak potencjalne fixy czy walk-aroundy Jeśli nie, a autorzy się odniosą i jakoś to rozwiążemy to dam znać tutaj dla potomnych (o ile będzie to w ciągu kilku najbliższych dni, potem dostęp do miboxa będzie mocno utrudniony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streamus Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 lol, ja bym od razu wystawil ticketa sam korzystam z tej apki i nigdy nie bylo problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku1786 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Używam tej aplikacji od ponad roku, gdyż miałem problemy z oryginalnym Youtubem ( nie chciał mi odtwarzać filmów, albo odtwarzał 1 na 10) i nigdy nie miałem żadnych podobnych problemów. Teraz kiedy oryginalny Youtube już działa u mnie bez problemów i tak używam Smart Youtube, bo nie ma denerwujących reklam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysmir Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 No i wszystko jasne. Myślałem, że może appka ma jakiś globalny problem, jak to czasem się zdarza przy nowych release'ach. Jako że mówicie, że u Was działa - wystawię ticketa. Widać, że coś nie gra przy jakiejś specyficznej konfiguracji u mnie... U mnie przez bardzo długo działało wszystko idealnie (nie nie ukrywam, że głównym powodem było wycinanie reklam), robiłem update'y wtedy gdy appkę odpalałem i był monit o nowej wersji. W pewnym momencie skończyły się monity, jakoś to zbiegło się z problemami ze wspominanymi krzakami (wspominane zielone/różowe wielkie kwadraty)... Wystawię ticketa i jeśli autorzy coś pomogą do weekendu to dam tutaj znać. Jeśli nie - podam chociaż ID buga do samodzielnego śledzenia (dla potomnych). Podczas urlopu rozpoczynanego w poniedziałek nie będę miał dostępu do sieci, więc nie potestuję rozwiązań... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku1786 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 U mnie aktualizacje są nadal, ostatnia bodajże 2 dni temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Posiadacz Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Cześć. Odkopię trochę temat. Ale dzisiaj w Smart Tube next pojawił mi się problem ponieważ po wejściu w zakładkę Kanały i wybraniu odpowiedniego kanału jest animacja wybrania ale nic po za tym się nie dzieje. Czy ktos także ma taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzik Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Tez miałem problemy ,a le to byłu problemy z winy router operatora Multimedi teraz mam swój i jest ok. narzie tylko sie cieszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się