sadamzzz Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Mam problem z miboxem 3 (mdz-16-ab) ktory zatrzymuje sie na ekranie ladowania z logiem mi. Pisalem do supportu xiaomi ale jako ze nie kupilem tego u oficjanlego sprzedawcy nie moga mi pomoc :| Szukalem odpowiedzi w necie ale wszystko sie zaczyna od tego, ze trzeba zrobic factory reset przez recovery. Problem w tym, ze nie moge wejsc w recovery. Probowalem juz ze 30 razy, OK+back/OK+home button, probowalem z oryginalnym pilotem xiaomi i z pilotem Rii ktory kupilem. Za nic nie da sie dostac do recovery. Tutaj na forum wyczytalem, ze po najnowszej aktualizacji (automatyczne aktualizacje) nie dziala recovery. Czy to znaczy, ze mibox nadaje sie juz tylko do wyrzucenia? Recovery z aktualnym softem nie dziala (jak wspominali ludzie tutaj na forum), nowego softu nie zaladuje bo urzadzenie sie nie wlacza, do kompa tez nie podlacze bo nie mialem wlaczonego debugowania usb a z tego co czytalem to jest to potrzebne. Ktos ma jakis pomysl czy trzeba kupic nowego tvboxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Jaką masz wersję softu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadamzzz Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Teraz nie mam jak sprawdzić bo się nie włącza ale miałem aktualizacje automatyczne więc strzelałbym, że najnowsza. Nie znam buildu ale na pewno Oreo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 To oddaj urządzenie do serwisu czy zwróć do sklepu. Powiedz, że padł w trakcie aktualizacji. O problemie z wejściem w recovery słyszałem. Nie zagłębiałem się w ten temat na zagranicznych forach. Ja na razie od tej aktualizacji trzymam się z daleka. Chociaż mam wrażenie, że to ostatnia aktualizacja na MiBox 4K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iborkim Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Dnia 31.05.2019 o 15:21, kapciu75 napisał: Chociaż mam wrażenie, że to ostatnia aktualizacja na MiBox 4K. Ja dostałem nową aktualizację beta 1, wiec powinien być nowy soft :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Jaki numer kompilacji? Wiadomo coś więcej? Jakiś changelog?Pomogłem podziękuj. Ksiaomi Biedmi Nołt Pińć & Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iborkim Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 kompilacja- 2573 1. fix issue that hard to enter recovery mode by BLE remote 2. Support more USB Ethernet devices 3. Improve Google assistant 4. Improve system stability 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadamzzz Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 @kapciu75 pisalem ze sklepem, nie wiedza jak naprawic w ramach gwarancji moge go sam wyslac do hiszpanii do serwisu albo mi dadza 20 usd i moge sobie zatrzymac urzadzenie (gearbest). @Matheusz nie pamietam jaki dokladnie byl numer kompilacji bo mibox padl niespodziewanie - ogladalem cos wieczorem i rano juz sie nie uruchamial. @iborkim dobrze ze ta aktualizacja wyszla ale nie mam jak jej pobrac i zaktualizowac poprzednia wersje w ktorej do recovery nie mozna sie dostac bo urzadzenie ciagle sie nie wlacza. Bede jeszcze probowal wejsc do recovery albo kablem usb-a male to male podlacze do kompa, moze kiedys mialem wlaczone debugowanie usb i da rade przez adb cos ugrac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Bierz 20 USD i zatrzymuj urządzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się