Skocz do zawartości

GPS przestaje liczyć km w trakcie treningu


damianperczynski@gmail.com

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj już 3ci raz podczas treningu zegarek przestał liczyć km. Tzn raz po 35km, drugi po 42km a dzisiaj po 28 km. 

Wygląda to tak że jadę dalej czas leci a km stoją w miejscu - jakby się zawiesiły. 

Ma ktoś na to jakieś rozwiązanie? Używam apki mifit.

Jest to dość denerwujące ponieważ nie wiem kiedy przestanie liczyć i tracę przejechane km w aplikacji. Po restarcie i włączeniu trasy od nowa wszystko wraca do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo od ostatniej aktualizacji. Jadę z pracy 11 km, jak zwykle i mierzy mi 3 km. Nie czaję, że z każdą aktualizacją jest gorzej zamiast lepiej, wystarczy też poczytać komentarze o Mi Fit w sklepie play. Poza tym przestały mi przychodzić powiadomienia sms, mimo, że do tej pory od wielu miesięcy było ok. 

Wersja aplikacji 4.0.0, wersja w opasce 1.1.5.24.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

To raczej nie jest wina mi fit, tylko oprogramowania zegarka. To samo dzieje się przy innych aktywnościach gdy aktywny jest GPS u mnie problemy zaczęły się gdy dostałem nowy zegarek pi wymianie gwarancyjnej jakieś 2 tygodnie temu.
Aktualnie nie mam nawet zainstalowanego mi fit, używam Notify & Fitness for Amazfit.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lubisz kombinować to instaluj polską modyfikację mifit+firmware+tą inną nowszą wersję GPS(instrukcja jest w ostatnich stronach o amazfit bip i modach, radzę poczytać kilkanaście ostatnich stron w tym wątku, żebyś miał jakieś pojęcie o tym co będziesz robił) która u mnie sprawuje się bardzo dobrze i dokładnie, na prawdę nie mam mu co zarzucić, przy okazji będziesz miał od razu polskie tłumaczenie. Gorzej, że jakbyś jakimś cudem zbrickował zegarek to nie wiadomo co z gwarancją, ale żeby zbrickować to na prawdę trzeba się postarać. Skoro masz gwarancję to możesz spróbować coś wywalczyć ale to raczej nic nie da bo to nie jest odosobniony przypadek a więc to nie problem tej jednej sztuki tylko coś jest schrzanione w firmware, jest wiele przypadków tego problemu opisane tu, czy na wykopie.

Edytowane przez avira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...