Kermith Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam wszystkich, Zakupiłem dwie opaski Xiaomi Mi Band 3. Jedną dla siebie przez internet i jedną na prezent w Media Markt. Próbowałem sparować je przez aplikację z moim telefonem Xiaomi Mi A2, ale bezowocnie. Obie są zimne i nie reagują na nic. Zostawiłem jedną przez noc, żeby się naładowała niestety to nie pomogło. Wątpię, że mam tak wielkiego pecha, że obie są fabrycznie uszkodzone. Czy jest to może jakiś znany problem? Edit: Na Samsung J5 też nie działa Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez Kermith Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daviteusz Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Jeśli opaski się nie świecą i mifit ich nie widzi, no to chyba jednak masz pecha. Nawet po podpięciu do ładowania powinna się pojawić ikona baterii na cały ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kermith Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Dzięki za odpowiedź Daviteusz. Obydwa były całkowicie rozładowane. Jedna ładowarka (ta z której korzystałem) była uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się