jacek307d Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Dzień dobry, Co jakiś zawiesza się połączenie danych komórkowych. Aby ponownie było aktywne, by dało sie korzystać z internetu lub odebrać mmsa muszę wyłączyć i włączyć telefon. Na chwilę obecna nie mam więcej informacji jeżeli chodzi o okoliczności. Siec to Nju. Najnowsze dostępne aktualizacje zainstalowane. Jeżeli ktoś mógłby pomóc byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekt Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Mam ten sam problem. Sporo ustawień sprawdzałem i nadal po dłuższym czasie nie działa internet komórkowy i MMS. Trzeba zrobić restart telefonu aby MMS i internet chodziły ale to tylko na parę godzin. Później znowu nie działa. Prosimy o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek307d Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Urządzenie wróciło z serwisu z informacją, że " Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania ". Będę próbował na własną rękę szukać rozwiązania mimo że mam ciekawsze rzeczy to roboty. @jacekt U jakiego operatora masz numer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek307d Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Wymieniona została karta sim i wygląda na to, że problem został rozwiązany. Sieć to Nju ale sama karta sim to była jeszcze Idea POP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się