moruss Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam wszystkich serdecznie, jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość :) Mam problem następującego typu - posiadam Xiaomi MI8 i chciałem zakupić smartwatch Samsung Galaxy Watch, jak wiadomo do pełnego wykorzystania niezbędna jest aplikacja Galaxy Wearable i tu pojawia się problem - nie mam jej w sklepie Play. Dla ułatwienia dodam, że sprawdzałem na innych telefonach: Huawei P9, Samsung Galaxy S9+, Redmi Pro i Redmi 5 Pro i co ciekawe na wszystkich ta aplikacja jest, nie ma tylko na MI8. Żeby było jeszcze ciekawiej wybrałem się do MediaMarkt, akurat trafiłem na przedstawiciela z firmy Samsung, powiedziałem o problemie - Pan był mocno zaskoczony, ale pobrał aplikację z poza sklepu, aplikacja się zainstalowała i sparowała z zegarkiem bez problemu (innej funkcjonalności nie sprawdzaliśmy, bo był to zegarek z półki). Nie rozumiem o co chodzi? Będę wdzięczny za pomoc - czy ktoś maił taki problem? Może z moim smartfonem jest coś nie tak? Będę wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam, moruss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steller Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Testowałem to samo z kolegą i również jej nie odnajdywało, pobraliśmy stąd i wszystko działało: https://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/samsung-gear/ Edit: W sklepie Play na przeglądarce wygląda to tak: Chyba Samsung nie lubi Xioami, bo tylko na mi8 nie mogę jej zainstalować Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Steller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moruss Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Dziękuję bardzo za odpowiedź Najciekawsze jest to, że na starszych modelach Xiaomi bez problemu ta aplikacja jest dostępna w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oleoleole77 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Cześć, To mój pierwszy post na Forum także witam Ciebie i Społeczność Forum Miałem to samo z Mi8, ale udało mi się problem rozwiązać, również w kwestii Google Pay. Pojawił się problem z zegarkiem Samsung S3 Gear, ze względu na brak tej aplikacji w Sklepie Play i z aplikacją Netflix, której także w sklepie nie było widać. Ustaliłem, że ma to związek z zainstalowanym na telefonie zmodyfikowanym ROMem. Ja swój telefon kupiłem na Allegro i urządzenie ma odblokowany bootloader. Informację o tym widać przy starcie urządzenia na dole ekranu. Na początku sprawdź w Sklep Play>Ustawienia>Informacje czy jest pozycja Certyfikat Play Protect Jeśli nie ma, znaczy, że masz podobnie i z tego powodu nie widać niektórych aplikacji w Sklepie. Prawdopodobnie nie działa także Google Pay Masz dwie możliwości: 1. Skorzystać z pomocy serwisu we Wrocławiu, koszt usługi 50 zł + 2x przesyłka. Chodzi o zmianę ROM w telefonie 2. Zrobić to samodzielnie, tutoriale i potrzebne pliki są tu do pobrania. Ja wspomogłem się jeszcze filmikiem i okazało się to całkiem proste. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się