Skocz do zawartości

Brak aplikacji w sklepie Play


moruss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość :)

Mam problem następującego typu - posiadam Xiaomi MI8 i chciałem zakupić smartwatch Samsung Galaxy Watch, jak wiadomo do pełnego wykorzystania niezbędna jest aplikacja Galaxy Wearable i tu pojawia się problem - nie mam jej w sklepie Play. Dla ułatwienia dodam, że sprawdzałem na innych telefonach: Huawei P9, Samsung Galaxy S9+, Redmi Pro i Redmi 5 Pro i co ciekawe na wszystkich ta aplikacja jest, nie ma tylko na MI8. Żeby było jeszcze ciekawiej wybrałem się do MediaMarkt, akurat trafiłem na przedstawiciela z firmy Samsung, powiedziałem o problemie - Pan był mocno zaskoczony, ale pobrał aplikację z poza sklepu, aplikacja się zainstalowała i sparowała z zegarkiem bez problemu (innej funkcjonalności nie sprawdzaliśmy, bo był to zegarek z półki). Nie rozumiem o co chodzi? Będę wdzięczny za pomoc - czy ktoś maił taki problem? Może z moim smartfonem jest coś nie tak? Będę wdzięczny za odpowiedź.

pozdrawiam,

moruss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem to samo z kolegą i również jej nie odnajdywało, pobraliśmy stąd i wszystko działało: https://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/samsung-gear/

Edit: W sklepie Play na przeglądarce wygląda to tak: 

Chyba Samsung nie lubi Xioami, bo tylko na mi8 nie mogę jej zainstalować ;)

gear.PNG

Edytowane przez Steller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć,

To mój pierwszy post na Forum także witam Ciebie i Społeczność Forum :)

 

Miałem to samo z Mi8, ale udało mi się problem rozwiązać, również w kwestii Google Pay.

Pojawił się problem z zegarkiem Samsung S3 Gear, ze względu na brak tej aplikacji w Sklepie Play i z aplikacją Netflix, której także w sklepie nie było widać.

Ustaliłem, że ma to związek z zainstalowanym na telefonie zmodyfikowanym ROMem. 

Ja swój telefon kupiłem na Allegro i urządzenie ma odblokowany bootloader. Informację o tym widać przy starcie urządzenia na dole ekranu.

 

Na początku sprawdź w Sklep Play>Ustawienia>Informacje

czy jest pozycja Certyfikat Play Protect

Jeśli nie ma, znaczy, że masz podobnie i z tego powodu nie widać niektórych aplikacji w Sklepie. Prawdopodobnie nie działa także Google Pay

 

Masz dwie możliwości:

1. Skorzystać z pomocy serwisu we Wrocławiu, koszt usługi 50 zł + 2x przesyłka. Chodzi o zmianę ROM w telefonie

2. Zrobić to samodzielnie, tutoriale i potrzebne pliki są tu do pobrania. Ja wspomogłem się jeszcze filmikiem i okazało się to całkiem proste.

 

Powodzenia!

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...