Matt.ck Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Witam, od 2 dni aplikacja netflix nie działa. Po uruchomieniu widać tylko logo "N" i kręci się kolko ładowania. Mam 2 urządzenia w domu i na obu to samo. Ktoś ma podobny problem? Wydaje mi się, że to kwestia jakiejś aktualizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki73 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 To odinstaluj aktualizacje w sklepie i sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt.ck Opublikowano 28 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Przywrócilem urządzenie do ustawień fabrycznych i nic to nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki73 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 A po ustawieniach fabrycznych nie pobral ci aktualizacji automatycznie z sklepu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Tak jak mówi@miki73, odinstaluj aktualizacje w aplikacji, ale wcześniej zmień w sklepie automatyczne aktualizacje.Mi-4c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Miałem teraz dokładnie to samo, ale na shieldzie. Nic nie pomagało. Dopiero w przeglądarce w ustawieniach dałem "wyloguj na wszystkich urządzeniach", połączyłem shielda przez inny internet (na co dzień używam domowego z t-mobile, a połączyłem się przez telefon z play) i zaskoczył. Wróciłem na intrenet t-mobile i już działa ale i tak mam jakiś problem z wyświetlaniem zdjęć przy tytułach filmów, tak jakby t-mobile coś przyblokował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwiadek11 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Mam ten sam problem i też z internetem od T-Mobile? Sprawdzę wieczorem z innym dostawcą internetu bo to jedyny trop w chwili obecnej, odinstalowanie aplikacji, przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje. Dodam, że korzystajac z aplikacji netflix na telefonie i internetu z Orange wszystko jest ok ale kiedy włączam wi-fi (internet z t-mobile) i na telefonie tez nic nie działa. https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2019/03/28/netflix-t-mobile-nie-dziala-awaria/amp/ Wygląda na to ze to wina dostawcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2019/03/28/netflix-t-mobile-nie-dziala-awaria/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwiadek11 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 T-mobile potwierdziło, że mają problem i nad jego rozwiązaniem pracują. Polecam zwrócić się do nich z wyjaśnieniami/reklamacją - mi zrekompensowali jednorazową obniżką rachunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radasss Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Netflix mi działa Mam natomiast pytanie do posiadaczy TV UHD oraz Netflix'a w planie Premium no i oczywiście oglądających go przez Xiaomi Mi Box 4K. Ja mam TV FHD i przy tytułach filmów na Netflix pojawia mi się symbol HD. Czy Wam, posiadaczom TV UHD pojawia się symbol UHD? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Radasss napisał: Netflix mi działa Mam natomiast pytanie do posiadaczy TV UHD oraz Netflix'a w planie Premium no i oczywiście oglądających go przez Xiaomi Mi Box 4K. Ja mam TV FHD i przy tytułach filmów na Netflix pojawia mi się symbol HD. Czy Wam, posiadaczom TV UHD pojawia się symbol UHD? Pozdrawiam. Nie każdy film w serwisie Netflix jest w 4k - telewizor nie ma nic wspólnego z tą informacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radasss Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 No to zonk. U mnie filmy, które 100% są UHD mają informację, że są HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 3 godziny temu, Radasss napisał: No to zonk. U mnie filmy, które 100% są UHD mają informację, że są HD. Podaj jakiś przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radasss Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Np. The DaVinci Code. Ja mam symbol "HD", powinno być "Ultra HD 4K" https://antyweb.pl/netflix-filmy-4k-pogromcy-duchow-2-kod-da-vinci/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj4 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Masz symbol HD ponieważ nie masz telewizora UHD. Gdybyś miał telewizor UHD wtedy w ustawieniach ekranu MiBoxa zaznaczasz screen resolution na 4k i automatycznie w Netflixie przy tytule filmu będzie również Ultra HD 4k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się