Matt.ck Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Witam, od 2 dni aplikacja netflix nie działa. Po uruchomieniu widać tylko logo "N" i kręci się kolko ładowania. Mam 2 urządzenia w domu i na obu to samo. Ktoś ma podobny problem? Wydaje mi się, że to kwestia jakiejś aktualizacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki73 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 To odinstaluj aktualizacje w sklepie i sprawdz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt.ck Posted March 28, 2019 Author Share Posted March 28, 2019 Przywrócilem urządzenie do ustawień fabrycznych i nic to nie zmienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki73 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 A po ustawieniach fabrycznych nie pobral ci aktualizacji automatycznie z sklepu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dario Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Tak jak mówi@miki73, odinstaluj aktualizacje w aplikacji, ale wcześniej zmień w sklepie automatyczne aktualizacje.Mi-4c Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Miałem teraz dokładnie to samo, ale na shieldzie. Nic nie pomagało. Dopiero w przeglądarce w ustawieniach dałem "wyloguj na wszystkich urządzeniach", połączyłem shielda przez inny internet (na co dzień używam domowego z t-mobile, a połączyłem się przez telefon z play) i zaskoczył. Wróciłem na intrenet t-mobile i już działa ale i tak mam jakiś problem z wyświetlaniem zdjęć przy tytułach filmów, tak jakby t-mobile coś przyblokował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzwiadek11 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Mam ten sam problem i też z internetem od T-Mobile? Sprawdzę wieczorem z innym dostawcą internetu bo to jedyny trop w chwili obecnej, odinstalowanie aplikacji, przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje. Dodam, że korzystajac z aplikacji netflix na telefonie i internetu z Orange wszystko jest ok ale kiedy włączam wi-fi (internet z t-mobile) i na telefonie tez nic nie działa. https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2019/03/28/netflix-t-mobile-nie-dziala-awaria/amp/ Wygląda na to ze to wina dostawcy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2019/03/28/netflix-t-mobile-nie-dziala-awaria/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzwiadek11 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 T-mobile potwierdziło, że mają problem i nad jego rozwiązaniem pracują. Polecam zwrócić się do nich z wyjaśnieniami/reklamacją - mi zrekompensowali jednorazową obniżką rachunku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Netflix mi działa Mam natomiast pytanie do posiadaczy TV UHD oraz Netflix'a w planie Premium no i oczywiście oglądających go przez Xiaomi Mi Box 4K. Ja mam TV FHD i przy tytułach filmów na Netflix pojawia mi się symbol HD. Czy Wam, posiadaczom TV UHD pojawia się symbol UHD? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 2 godziny temu, Radasss napisał: Netflix mi działa Mam natomiast pytanie do posiadaczy TV UHD oraz Netflix'a w planie Premium no i oczywiście oglądających go przez Xiaomi Mi Box 4K. Ja mam TV FHD i przy tytułach filmów na Netflix pojawia mi się symbol HD. Czy Wam, posiadaczom TV UHD pojawia się symbol UHD? Pozdrawiam. Nie każdy film w serwisie Netflix jest w 4k - telewizor nie ma nic wspólnego z tą informacją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 No to zonk. U mnie filmy, które 100% są UHD mają informację, że są HD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 3 godziny temu, Radasss napisał: No to zonk. U mnie filmy, które 100% są UHD mają informację, że są HD. Podaj jakiś przykład Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Np. The DaVinci Code. Ja mam symbol "HD", powinno być "Ultra HD 4K" https://antyweb.pl/netflix-filmy-4k-pogromcy-duchow-2-kod-da-vinci/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 Masz symbol HD ponieważ nie masz telewizora UHD. Gdybyś miał telewizor UHD wtedy w ustawieniach ekranu MiBoxa zaznaczasz screen resolution na 4k i automatycznie w Netflixie przy tytule filmu będzie również Ultra HD 4k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now