Skocz do zawartości

Mi 9 - gdzie kupić? Dostępność modelu, wersji


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

[mention=36131]czarek1212[/mention] jak najbardziej tak przeczytałem. Wynika z niego, że masz żal do osób, które kupują po kilka sztuk, a z jakiego powodu to już nieistotne. Czy sprzedają drożej czy nie, ich sprawa. Do tego udzieliłeś rady innym, aby nie kupowali od takich osób. Czy czegoś jeszcze nie zrozumiałem? Oczywiście żartuje w sobotni poranek, ale widziałem też kilka ogłoszeń na olx  ze cenami 1700zł, 1800zł za wersje piano black 64GB. Więc nie wszyscy sprzedają aby januszyć. 

Też kupiłem kilka sztuk, też na sprzedaż i nie jest mi z tym źle. Ci co kupili byli zadowolenie bo mieli od ręki, kiedy inny ciągle czekają. Fakt, nie dawalem cen z kosmosu, raczej symboliczne podwyżki.

 

 

Super że Tobie z tym nie jest źle, na pewno wiele osób tutaj cieszy się z Twojego dobrego samopoczucia.

Jedno pytanie - dlaczego uważasz że gdyby nie Ty (i inni kupujący hurtowo na sprzedaż), to te osoby nie mogłyby kupić same w sklepie bez czekania?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie każdy ma czas siedzieć o 10.00 na mi-home i wciskać co sekundę F5. Niektórzy pracują, czekają cierpliwie. A janusze, w gorącej wodzie kapanych kroja 2,3,7 stów więcej. Proste 

 

6 minut temu, radier napisał:

Czyli jakbyś ty i tobie podobni nie januszowali to by reszta nie musiała czekać. Proste.

 

https://www.komputronik.pl/product/617344/xiaomi-mi-9-128gb-czarny.html?gclid=CjwKCAjw-4_mBRBuEiwA5xnFIBdFMSo-w7l-tEmcCfq6VwiXLrxI3odpZI3HRKP7AC5QC0ShKC97wxoCxIcQAvD_BwE 

Ale po wrzuceniu do koszyka wyskakuje komunikat że towar z ekspozycji z salonów. Tyle czekam to poczekam jeszcze trochę. Macanki nie będę kupował :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, macmathys napisał:

Super że Tobie z tym nie jest źle, na pewno wiele osób tutaj cieszy się z Twojego dobrego samopoczucia.

Jedno pytanie - dlaczego uważasz że gdyby nie Ty (i inni kupujący hurtowo na sprzedaż), to te osoby nie mogłyby kupić same w sklepie bez czekania?

 

 

 

A kto powiedział, że przeze mnie ktokolwiek musi czekać? Zakładacie coś, a to błędne myślenie. 

Ani jednej sztuki nie kupiłem w mi-store. Amazon jest szybszy i mam od ręki ten model, dzisiaj zamawiam, jutro dostarczają. 

Po prostu drażni mnie już Wasze pisanie takich bzdur o Januszach. To, że nie jesteście w stanie kupić to wina tylko i wyłącznie Wasza i słabej dostępności tego modelu w Polsce. Zwalanie winy na innych kupujących to tak samo jak napisanie: kupiłeś jedną sztukę, przez Ciebie ja nie kupiłem, dlaczego kupiłeś? Przez Ciebie nie mam MI9. Totalny bezsens. A czy ktoś sobie kupił jedną sztukę czy 10 to tylko jego prywatna sprawa. Jak były to mógł kupić i to zrobił. To samo dotyczy tego co z nimi zrobił.

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perfekcyjnie wyjaśniłeś definicje "janusza biznesu". Czerpie niepochamowane korzyści na nieudolności innych, niekoniecznie wynikające z ich nieroztropności, lecz wielu czynników zewnętrznych. Podany przykład niedotyczy oczywiście wszystkich,lecz osób kupujących z polskiej dystrybucji i sprzedających powyżej 2200 pln ;-) ale skoro są ludzie którym nawet 700 pln nie robi różnicy, to nie ma co się dziwić, że jest jak jest. Irytuje się tylko że w czasie kiedy one się pojawią tj. O 10 nie mam możliwości ich kupić, bo jestem w pracy. 

2 godziny temu, bert69 napisał:

W Gdyni wczoraj się ruszyło czekałem dwa tygodnie ale już odebrałem.

gdzie zakup? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perfekcyjnie wyjaśniłeś definicje "janusza biznesu". Czerpie niepochamowane korzyści na nieudolności innych, niekoniecznie wynikające z ich nieroztropności, lecz wielu czynników zewnętrznych. Podany przykład niedotyczy oczywiście wszystkich,lecz osób kupujących z polskiej dystrybucji i sprzedających powyżej 2200 pln ;-) ale skoro są ludzie którym nawet 700 pln nie robi różnicy, to nie ma co się dziwić, że jest jak jest. Irytuje się tylko że w czasie kiedy one się pojawią tj. O 10 nie mam możliwości ich kupić, bo jestem w pracy. 
gdzie zakup? 
Uważaj, bo zaraz Ci napiszą zmień pracę ;)

PS chyba nie potrafię szukać, 3 razy sprawdzałem w różne dni i ani razu nie widziałem na Amazonie

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ziemowit24 napisał:

Perfekcyjnie wyjaśniłeś definicje "janusza biznesu". Czerpie niepochamowane korzyści na nieudolności innych, niekoniecznie wynikające z ich nieroztropności, lecz wielu czynników zewnętrznych. Podany przykład niedotyczy oczywiście wszystkich,lecz osób kupujących z polskiej dystrybucji i sprzedających powyżej 2200 pln ;-) ale skoro są ludzie którym nawet 700 pln nie robi różnicy, to nie ma co się dziwić, że jest jak jest. Irytuje się tylko że w czasie kiedy one się pojawią tj. O 10 nie mam możliwości ich kupić, bo jestem w pracy. 

gdzie zakup? 

Mi Store Gdynia (Centrum Riviera) na zapisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj będąc w galerii Serenada w Krakowie (salon Mi Home), wszedłem i kupiłem z marszu mi 9 128 czarny. Trafiłem widać na dostawę.

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ThreeDog napisał:

Co z gwarancją u nich? Xiaomi przyjmie telefon?

Xiaomi nie przyjmie telefonu od bestceny. Ogólnie radzę poczytać trochę opinii w internecie na temat bestceny - generalnie nie warto się w to pchać. W MiStorach zwykłe czarne wersje 64GB są już praktycznie cały czas. Za tydzień może dwa wejdą do innych sklepów w różnych wariantach. Poczekajcie jeszcze trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Marteo napisał:

Xiaomi nie przyjmie telefonu od bestceny. Ogólnie radzę poczytać trochę opinii w internecie na temat bestceny - generalnie nie warto się w to pchać. W MiStorach zwykłe czarne wersje 64GB są już praktycznie cały czas. Za tydzień może dwa wejdą do innych sklepów w różnych wariantach. Poczekajcie jeszcze trochę.

Właśnie cały czas poluję na normalną wersję 64GB, chyba że pojawi się 128GB Ocean Blue to biorę drugą. X-Kom jak i Mi-Home powiedzieli mi o dostawach po 6 maja, lecz nie jest do pewna data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy "Xiaomi nie przyjmuje gwarancji od nich", ktokolwiek jest na tyle szalony, aby wysyłać telefon na gwarancję do producenta w Chinach?
Czy macie na myśli coś innego? Nie zagłębiałem się, ale zapewne obsługuje ich jakiś serwis w Polsce, tak samo jak inne sklepy.

Co do opinii.. Przed zakupem Mi Mix 3 u nich naprawdę zrobiłem głęboki rekonesans, ale nie znalazłem nic przeciwko.
Jedyne co, to fakt, że firma nie jest polska i nie można sobie odliczyć VAT'u.

Jeśli ktoś ma inne doświadczenia, to z chęcią poczytam. Na forum nie znalazłem wątku o nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj... Tydzień Cię raczej nie zbawi... ;-)

Ja tam z miesiąc, czy dłużej, czekam na lawendowy ewentualnie blue... Nawet od małych, żótych, skośnookich braciszków doszły duperele, fIuterały, słuchawki, uchwyciki (a każdy brany gdzie indziej i z inną dostawą)... 

I czekam sobie spokojnie ;-)

 

 

Edyta: @up... Dlaczego nie można odliczyć VATu ?  Jeszcze nie było brexitu, a firma jest z Londynu. Gdzie leży problem? 

Edytowane przez JamCiTo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dyzson napisał:

Co znaczy "Xiaomi nie przyjmuje gwarancji od nich", ktokolwiek jest na tyle szalony, aby wysyłać telefon na gwarancję do producenta w Chinach?
Czy macie na myśli coś innego? Nie zagłębiałem się, ale zapewne obsługuje ich jakiś serwis w Polsce, tak samo jak inne sklepy.

Co do opinii.. Przed zakupem Mi Mix 3 u nich naprawdę zrobiłem głęboki rekonesans, ale nie znalazłem nic przeciwko.
Jedyne co, to fakt, że firma nie jest polska i nie można sobie odliczyć VAT'u.

Jeśli ktoś ma inne doświadczenia, to z chęcią poczytam. Na forum nie znalazłem wątku o nich.

Chodzi o serwis w Polsce a nie w Chinach. Polski serwis nie chce przyjąć telefonów od niektórych sprzedaców. Jeżeli od bestcena przyjmą telefon to z chęcią od nich kupię.

 

Przed chwilą, JamCiTo napisał:

Poczekaj... Tydzień Cię raczej nie zbawi... ;-)

Ja tam z miesiąc, czy dłużej, czekam na lawendowy ewentualnie blue... Nawet od małych, żótych, skośnookich braciszków doszły duperele, fIuterały, słuchawki, uchwyciki (a każdy brany gdzie indziej i z inną dostawą)... 

I czekam sobie spokojnie ;-)

Ja czekam na jakiekolwiek wieści. Dostałem informację od X-Kom o dostawie w kwietniu a w piątek powiedzieli, że w maju. Nie nastawiam się na jakiekolwiek dostawy w maju bo przesuwają ciągle terminy. Sklepy stacjonarne mają na stanie telefony lecz nie wrzucają ich na stronę internetową. Wszystko to jeden znak zapytania. Nikt nie potrafi nic określić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest problem u importera/chinoli.... X-kom jest tylko pośrednikiem... A, że dali ciała z niektórymi tematami (tak głoszą ploty), to i są daleko w kolejce... Jak na razie tylko w mi-home coś możesz oficjalnego wyhaczyć... Nie rozumiem zasady, ale tak jest... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, JamCiTo napisał:

Bo to jest problem u importera/chinoli.... X-kom jest tylko pośrednikiem... A, że dali ciała z niektórymi tematami (tak głoszą ploty), to i są daleko w kolejce... Jak na razie tylko w mi-home coś możesz oficjalnego wyhaczyć... Nie rozumiem zasady, ale tak jest... 

Serio? Skąd takie plotki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, JamCiTo napisał:

Poczekaj... Tydzień Cię raczej nie zbawi... ;-)

Ja tam z miesiąc, czy dłużej, czekam na lawendowy ewentualnie blue... Nawet od małych, żótych, skośnookich braciszków doszły duperele, fIuterały, słuchawki, uchwyciki (a każdy brany gdzie indziej i z inną dostawą)... 

I czekam sobie spokojnie ;-)

 

 

Edyta: @up... Dlaczego nie można odliczyć VATu ?  Jeszcze nie było brexitu, a firma jest z Londynu. Gdzie leży problem? 

Nie jestem pewien jak to działa, nie znam się aż tak na podatkach. Natomiast, gdy kupujesz telefon od Bestceny, to jasno jest napisane, że nie wystawiają faktur VAT.

Nie wiem gdzie te reklamację złożone u nich trafiają. Nie interesowałem się tym, bo nie było potrzeby. To na barkach sprzedawcy w Polsce leży odpowiedzialność za reklamacje. Mamy gwarancję producenta (Xiaomi) na 12 miesięcy (z której notabene chyba nikt nie korzysta, bo komu by się chciało odsyłać telefon do Chin) i rękojmie na 24 miesiące. To drugie sprawia, że sprzedawca musi mieć podpisaną jakaś umowę z konkretnymi serwisami. Nie wiem jak sobie radzą z gwarancjami. Pzt. wracając do gwarancji producenta, to jeśli telefon jest oryginalny nie ma żadnego powodu, żeby Xiaomi reklamację odrzuciło, bo telefon został sprzedany przez jakaś tam konkretną firmę.

Swoją droga po zakupie Mi Mix 3, chciałem u bestceny zareklamować etui. To dołączane do telefonu, bo materiał którym było pokryte zaczął odłazić. Zaproponowali mi rekompensatę w wysokości 20 zł na nowe etui. Stwierdzili, że jego reklamacja nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dyzson napisał:

Nie jestem pewien jak to działa, nie znam się aż tak na podatkach. Natomiast, gdy kupujesz telefon od Bestceny, to jasno jest napisane, że nie wystawiają faktur VAT.

Nie wiem gdzie te reklamację złożone u nich trafiają. Nie interesowałem się tym, bo nie było potrzeby. To na barkach sprzedawcy w Polsce leży odpowiedzialność za reklamacje. Mamy gwarancję producenta (Xiaomi) na 12 miesięcy (z której notabene chyba nikt nie korzysta, bo komu by się chciało odsyłać telefon do Chin) i rękojmie na 24 miesiące. To drugie sprawia, że sprzedawca musi mieć podpisaną jakaś umowę z konkretnymi serwisami. Nie wiem jak sobie radzą z gwarancjami. Pzt. wracając do gwarancji producenta, to jeśli telefon jest oryginalny nie ma żadnego powodu, żeby Xiaomi reklamację odrzuciło, bo telefon został sprzedany przez jakaś tam konkretną firmę.

Swoją droga po zakupie Mi Mix 3, chciałem u bestceny zareklamować etui. To dołączane do telefonu, bo materiał którym było pokryte zaczął odłazić. Zaproponowali mi rekompensatę w wysokości 20 zł na nowe etui. Stwierdzili, że jego reklamacja nie ma sensu.

Całkiem przyjemna opinia. Słyszałem trochę o tym sklepie i jestem skłonny im zaufać bo ceny mają dosyć niskie a i gwarancja obejmuje 12 miesięcy producenta Xiaomi. Do obowiązków sprzedawcy należy naprawa takiego telefonu, do stanu sprzed usterki choć sądząc po ich jakości to telefon powinien działać i działać. Brat ma od 3 lat Xiaomi Note 5, i do dziś kompletnie nic się z nim nie dzieję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ThreeDog napisał:

Serio? Skąd takie plotki?

Z internetooF. 

Musisz poszukać, bo ja teraz nie mogę namierzyć, ale ktoś nieśmiało sugerował, że dali ciała z jakimiś telefonem Xiaomi, który zaczęli sprzedawać przed terminem premiery. I w sumie, patrząc na to co się dzieje z Mi9, jestem skłonny w to uwierzyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cincin27 napisał:

Polski oficjalny serwis Xiaomi nie przyjmie telefonu od Bestceny, bo nie pochodzą one z polskiej dystrybucji. Także gwarancja będzie, ale tylko i wyłącznie sklepu.

A jaka to różnica, czy to dystrybucja Polska czy Europejska, czy Globalna? Warunki i zasady gwarancji producenta powinny być takie same, bądź bardzo podobne.
Nie jest tak jak w przypadku telefonów ściągniętych z Chin, w przypadku których gwarancja nie obejmuje naszego regionu i dlatego trzeba je odsyłać do nich.

A teraz druga sprawa. Który serwis jest tym oficjalnym i autoryzowanym? CCS? U nich jest podana informacja, że każdy telefon, który przejdzie "Product Authentication" na stronie www.mi.com, może być serwisowany. Z mojego numeru imei wynika, że sprzęt zakupiony w bestcena jest oryginalny, a jego kraj pochodzenia to Szwajcaria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Dyzson napisał:

A jaka to różnica, czy to dystrybucja Polska czy Europejska, czy Globalna? Warunki i zasady gwarancji producenta powinny być takie same, bądź bardzo podobne.
Nie jest tak jak w przypadku telefonów ściągniętych z Chin, w przypadku których gwarancja nie obejmuje naszego regionu i dlatego trzeba je odsyłać do nich.

A teraz druga sprawa. Który serwis jest tym oficjalnym i autoryzowanym? CCS? U nich jest podana informacja, że każdy telefon, który przejdzie "Product Authentication" na stronie www.mi.com, może być serwisowany. Z mojego numeru imei wynika, że sprzęt zakupiony w bestcena jest oryginalny, a jego kraj pochodzenia to Szwajcaria.

Czyli to ciężko tak naprawdę stwierdzić czy telefon przyjedzie test autoryzacji by go naprawić. Jestem w kropce bo nie wiem gdzie kupić telefon... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej, Xiaomi zapewnia serwis gwarancyjny we wszystkich krajach Unii Europejskiej, gdzie prowadzona jest autoryzowana przez Xiaomi dystrybucja i obsługa posprzedażna. Oznacza to, że smartfon Xiaomi kupiony w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Włoszech jest objęty serwisem gwarancyjnym w każdym z tych krajów.

Ja to interpretuje nieco inaczej. Ale to tylko moja interpretacja. Trzeba by napisać do kogoś, kto może odpowiedzieć na to pytanie. Aż z ciekawości zajmę się tą sprawą w wolnej chwili.

Co i tak nie zmienia faktu, że sklep działa w Polsce i  jest odpowiedzialność sprzedawcy. Więc odsyłasz sprzęt, a oni mają 14 dni na udzielenie ci odpowiedzi, a następnie przywrócenie sprzętu do stanu zgodnego z umową lub wydanie nowego, jeśli nie są w stanie go naprawić.

Edytowane przez Dyzson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dyzson napisał:

Ja to interpretuje nieco inaczej. Ale to tylko moja interpretacja. Trzeba by napisać do kogoś, kto może odpowiedzieć na to pytanie. Aż z ciekawości zajmę się tą sprawą w wolnej chwili.

Co i tak nie zmienia faktu, że sklep działa w Polsce i  jest odpowiedzialność sprzedawcy. Więc odsyłasz sprzęt, a oni mają 14 dni na udzielenie ci odpowiedzi, a następnie przywrócenie sprzętu do stanu zgodnego z umową lub wydanie nowego, jeśli nie są w stanie go naprawić.

W sumie to logiczne. To po stronie sprzedającego jest naprawa telefonu niezależnie skąd pochodzi. To samo tyczy się marki Sony, Huawei, Samsung. Nieważne gdzie kupię producent musi to naprawić w miejscu gdzie żyję i gdzie kupiłem. 

Nie wiem czy którykolwiek producent dzieli swoje produkty na to skąd pochodzą i czy go naprawi czy nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Morvi napisał:

Tutaj macie info o gwarancji ze sklepu Dragonist, sprzedają sprzęt z EU.
Może to Wam pomoże.

https://cloud.tapatalk.com/s/5cc608dd20e28/Gwarancja_Xiaomi_sklep_dragonist.pdf

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

W zasadzie to nic nowego, większość skopiowana z regulaminu Xiaomi.

Ja to widzę tak:
Bestcena sprzedaje telefon pochodzenia Szwajcarskiego. Ja odsyłam go na gwarancję bezpłatne na ich adres w Polsce. I tutaj więcej mnie nie interesuje.
To już ich sprawa, czy oni ten telefon odeślą do Szwajcarii i tam będą go naprawiać czy mają swój serwis w Polsce. Dla mnie ważne są tylko terminy, które reguluje Polskie prawo. A jeśli się nie wywiążą z terminów, bądź telefon wróci naprawiony nie tak jak powinien, to nic tylko żądać zwrotu pieniędzy. Ryzyko jest zawsze, sprzedawca może "rozpłynąć się w powietrzu", ale to akurat spory sklep.

Mocno się zastanawiam nad zakupem w bestcena, aczkolwiek chyba poczekam do 29-30 Maja. Jeśli nic się nie pojawi na mi-home, to raczej zamówię bo po prostu nie mogę już dłużej zwlekać.

Edytowane przez Dyzson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś jeszcze był ciekawy, czego dowiedziałem się od bestceny, to:

Cytat

Zgadza się, urządzenia pochodzą z dystrybucji europejskiej, przez co producent udziela 12-miesięcznej gwarancji, która nie obowiązuje na terenie Polski. Urządzenie może Pan reklamować w autoryzowanym serwisie producenta w kraju jego pochodzenia lub w naszym Dziale Zwrotów i Reklamacji na podstawie gwarancji sprzedawcy, która obejmuje telefon przez 24 miesiące od daty zakupu. :)

Dział Zwrotów i Reklamacji zajmuje się wtedy wysyłką urządzenia do hurtownika, który zajmuje się naprawą. Czas takiej naprawy to średnio 30 dni.

Ps. Okazało się, że mają ponad 70 sztuk Mi 9 6/64GB Ocean Blue aktualnie na stanie.

Edytowane przez Dyzson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, marcelk napisał:

Tak szacując, za ile minie ten cały szał na mi 9 i spokojnie da rade go kupić w sklepie stacjonarnym?

Ciężko cokolwiek stwierdzić, szał trwa od początku kwietnia i nie wygląda na to by to się miało skończyć w tym tygodniu. X-Kom spodziewa się dostaw w następnym tygodniu maja. Reszta? Nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...