Skocz do zawartości

Problem z BT w Hulajnoga M365


noves39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupilem nowa mi M365 i mam problem z połączenie się z nią poprzez Bluetooth.

Wgralem aplikacje Mi Home ,podczas pierwszego ładowania połączyłem sie i wg mnie bylo wszystko ok. 

Godzinę później próbowałem się połączyć jeszcze raz i klapa. :(

W hulajnodze po odłączeniu ładowarki świecą się cały czas diody, nie można jej wyłączyć i się z nią także połączyć.

Gdy próbowałem się nią „ przejechać „ wyczuwalny jest duży opór i słychać prace silniczka - tak jakby chciał hamować.

prosze o info czy można ja zresetować czy muszę np odesłać do sprzedawcy ?

pozdro

Rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Najpierw restart.

Włączyć hulajnogę przyciskiem (jeżeli się nie da to trudno idziemy dalej) .

Nacisnąć klamkę hamulca + gaz do dechy + przycisk włączania, czekać aż piknie.

Puścić wszystko.

Włączyć ponownie.

 

Jak powyższe nie pomaga - serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, 

 

Mam dokładnie ten sam problem. 

 

Hulajnoga zrobiła około 100km. 

Podczas dzisiejszej aktualizacji systemu hulajnogi, wystąpił bład i teraz m365 nie reaguje. Nie mogę jej zresetować w żaden sposób a silnik wydaje mocny opór. Czy ktoś ma pomysł jak to można rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie jest na gwarancji, to otworzyć pokrywę w podeście. odłączyć kabelki baterii od płyty głównej. Rozładować kondenstatory przyciskiem włączania kilka razy przytrzymać).

Kontrolnie, na przodzie baterii jest moduł BMS, powinien migać na niebiesko (gdyby była czerwona dioda, należy zresetować BMS, guziczek, trzeba zerknąć na YT na filmikach widać gdzie go szukać). 

Odczekać 30 min. Podłączyć kabelki. Spróbować restart procedurą z 2 postu. Jeżeli moduł BT nie wstanie, to znaczy, że update trafił się w najgorszym możliwym momencie, tj przy aktualizacji bootloadera w części BT.

Oprogramowanie można wgrywać kablem po ST Linku bezpośrednio na płycie głównej, ale to już bardziej zaawansowana bajka.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ładowanie wskazywane jest przez ładowarkę - zmienia się kolor diody led:

zielony - stand by / podtrzymanie

czerwony - ładowanie.

Ze strony emki można wywołać kontrolkę ładowania poprzez wcześniejsze uruchomienie hulajnogi oraz podłączenie ładowarki. Tylna lampka podczas ładowania powoli pulsuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, whiti95 napisał:

Włączam hulajnogę i podłączam ładowarkę. Dioda świeci na zielono a tylna lampka nie pulsuje. Stan baterii to jednak kropka (2%). Wygląda tak jakby nie ładowała

Coś może być uszkodzone?

Jeżeli na gwarancji lub rękojmi to czem prędzej oddać na wymianę.

Jeżeli od kitajca, to spór otworzyć i przesłać nagranie problemu.

Jak lewa to proponuję otworzyć panel dolny i sprawdzić czy kabel od gniazda ładowarki jest podpięty prawidłowo do płyty głównej. Należy również sprawdzić czy kable między gniazdem ładowarki a płytą główną przewodzą prąd. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam trochę zbliżony problem. I bardzo liczę na pomoc kogoś, kto już sobie z czymś takim poradził.

W skrócie - kupiłem dziś hulajnogę. Jako taka działa bez zarzutu. Ale pojawia się problem z aplikacją Xiaomi Home. Po pierwszym zainstalowaniu aplikacji, domagała się ona update'u firmware'u hulajnogi. Zrobiłem to, poszło bez problemu. Niestety potem okazało się, że aplikacja nie zbiera z hulajnogi żadnych danych (prędkości, stanu naładowania baterii, itd...). OK, pomyślałem sobie, że odinstaluje ją, wyczyszczę cache telefonu, i będzie OK. No, ale teraz problem jest jeszcze większy. Otóż aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć. Przeczytałem później, że ponad rok temu ludzie mieli podobny problem, gdy wybierali kraj inny niż Chiny. OK, więc powtórzyłem odinstalowanie aplikacji, wyczyściłem cache, wybrałem Chiny i nic się nie zmieniło. Aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć.

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?


Hmmmm... jakaś plaga.
Jeśli masz telefon z Androidem polecam M365 Tools
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl

Czy możesz zainstalować....
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.m365downgrade&hl=pl
Zrobić „connect” do swojej hulajnogi i nacisnąć „Check Version” i podesłać screen ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, pixelq napisał:

 


Hmmmm... jakaś plaga.
Jeśli masz telefon z Androidem polecam M365 Tools
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl

Czy możesz zainstalować....
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.m365downgrade&hl=pl
Zrobić „connect” do swojej hulajnogi i nacisnąć „Check Version” i podesłać screen ?

 

No więc tak. Apka M365 działa bez zarzutu. Druga appka do sprawdzania firmware'u... w ogóle nie chce się połączyć z hulajnogą :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, dael83 napisał:

w ogóle nie chce się połączyć z hulajnogą

Coś mi się widzi, że to jakieś zatwardzenie w Androidzie. Może skosztuj z innego telefonu (np.: starszego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2019 o 12:01, dael83 napisał:

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?

Hej,

ja miałam podobnie. Zainstalowałam ten update do hulajnogi, połączyło mi z hulajnogą ale nie sczytywało żadnych danych. Więc usunęłam z poziomu aplikacji tę hulajnogę i dodałam na nowo, tym razem aplikacja zapytała mnie o zgodę na połączenie (naciśnięcie przycisku na hulajnodze). Zadziałało, ale tylko na chwilę. Przed każdym włączeniem hulajnogi, muszę usunąć ją z poziomu aplikacji i dodać ją na nowo. 

Może ktoś ma jeszcze jakiś inny trik ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeżeli po kilku godzinach ładowania, hulajnoga się nie włącza to zdecydowanie polecam zwrot do sklepu.
Niektóre sklepy są skłonne do wymiany od ręki bo klient sfrustrowany może narobić czarnego pijaru w internecie.

Jeżeli nie ze sklepu.... daj znać „bedziem dłubać”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Dnia 26.03.2019 o 18:03, noves39 napisał:

Witam,

kupilem nowa mi M365 i mam problem z połączenie się z nią poprzez Bluetooth.

Wgralem aplikacje Mi Home ,podczas pierwszego ładowania połączyłem sie i wg mnie bylo wszystko ok. 

Godzinę później próbowałem się połączyć jeszcze raz i klapa. :(

W hulajnodze po odłączeniu ładowarki świecą się cały czas diody, nie można jej wyłączyć i się z nią także połączyć.

Gdy próbowałem się nią „ przejechać „ wyczuwalny jest duży opór i słychać prace silniczka - tak jakby chciał hamować.

prosze o info czy można ja zresetować czy muszę np odesłać do sprzedawcy ?

pozdro

Rafal

Witam serdecznie, mam identyczny problem. Jak sobie z nim poradziłeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam mam problem z hulajnogą xiaomi m365 

w hulajnodze jak są 4 diody to 1 świeci się na zielono reszta jest biała

da się ją uruchomić/wyłączyć podczas ładowania gdy resetuje się wszystkie są

białe jednak bo odłączeniu kabla i włączeniu z powrotem staje się znowu tak samo

przez to hulajnoga jeździ wolniej 

Proszę o pomoc

xiaomi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie odczyty daje aplikacja? jest jakiś kod błędu? jaki jest stan naładowania baterii?

Zielona dioda sygnalizuje uruchomiony tryb ECO więc pojazd będzie jechał wolniej i miał mniej mocy. Tryb zmianiasz naciskając szybko 2x przycick włączania hulajki, wtedy dioda zmienia się na białą, co oznacza tryb szybszy i mocniejszy. 

Ogólnie trochę słabo to opisałeś, przeczytaj swój post i sam powiedz, czy wszystko jest jasne? Według mnie nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Panowie mam problem z hulajnogą mam wersję m365 zrobiłem wczoraj wymianę wyświetlacza pro, po aktualizacji działało wszystko, później zachciało mi się prędkości i zrobiłem następną aktualizację i wtedy z aplikacji xiaomi Home wyszła mi nową aktualizacja i nie mogłem już się połączyć z hulajnogą. Podłączyłem zasilanie na 30 minut i nic nie pomaga, wyświetlacz nic nie działa, od spodu na płytce miga tylko zielona dioda. Ktoś powiedział że wygrało mi od Pro  spyta i teraz to już trzeba po kablu. Ktoś w Warszawie może pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj szczegóły. hulajnoga się włącza? Wykrywa ją jakiś sniffer BLE? jest jakiś błąd, cokolwiek? Moda wgrywałeś dla hulajki zwykłej M365 czy od PRO? Jeśli masz dashboard od PRO to i mod musi być do PRO.

W ostatecznoiści pozostaje stlink i flash po kablu. Nie jest to skomplikowane, jest poradnik na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...