noves39 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Witam, kupilem nowa mi M365 i mam problem z połączenie się z nią poprzez Bluetooth. Wgralem aplikacje Mi Home ,podczas pierwszego ładowania połączyłem sie i wg mnie bylo wszystko ok. Godzinę później próbowałem się połączyć jeszcze raz i klapa. W hulajnodze po odłączeniu ładowarki świecą się cały czas diody, nie można jej wyłączyć i się z nią także połączyć. Gdy próbowałem się nią „ przejechać „ wyczuwalny jest duży opór i słychać prace silniczka - tak jakby chciał hamować. prosze o info czy można ja zresetować czy muszę np odesłać do sprzedawcy ? pozdro Rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Najpierw restart. Włączyć hulajnogę przyciskiem (jeżeli się nie da to trudno idziemy dalej) . Nacisnąć klamkę hamulca + gaz do dechy + przycisk włączania, czekać aż piknie. Puścić wszystko. Włączyć ponownie. Jak powyższe nie pomaga - serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid.T Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Witam, Mam dokładnie ten sam problem. Hulajnoga zrobiła około 100km. Podczas dzisiejszej aktualizacji systemu hulajnogi, wystąpił bład i teraz m365 nie reaguje. Nie mogę jej zresetować w żaden sposób a silnik wydaje mocny opór. Czy ktoś ma pomysł jak to można rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Jeżeli nie jest na gwarancji, to otworzyć pokrywę w podeście. odłączyć kabelki baterii od płyty głównej. Rozładować kondenstatory przyciskiem włączania kilka razy przytrzymać). Kontrolnie, na przodzie baterii jest moduł BMS, powinien migać na niebiesko (gdyby była czerwona dioda, należy zresetować BMS, guziczek, trzeba zerknąć na YT na filmikach widać gdzie go szukać). Odczekać 30 min. Podłączyć kabelki. Spróbować restart procedurą z 2 postu. Jeżeli moduł BT nie wstanie, to znaczy, że update trafił się w najgorszym możliwym momencie, tj przy aktualizacji bootloadera w części BT. Oprogramowanie można wgrywać kablem po ST Linku bezpośrednio na płycie głównej, ale to już bardziej zaawansowana bajka. Edytowane 6 Maja 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid.T Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 @sebamac Dokładnie wykonałem to wczoraj :) Zresetowałem BMS oraz wyłączyłem przewód zasilania płyty. Najważniejsze, że pomogło :) Tak czy inaczej dziękuję za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Super. W takim razie życzę miłego użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whiti95 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Panowie, próbuje pierwszy raz naładować hulajnogę. Od 4h jest podłączona ale na apce pokazuje dalej 2% baterii. Jest jakaś dioda informująca o ładowaniu? Ew jak wyzwolić ładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Ładowanie wskazywane jest przez ładowarkę - zmienia się kolor diody led: zielony - stand by / podtrzymanie czerwony - ładowanie. Ze strony emki można wywołać kontrolkę ładowania poprzez wcześniejsze uruchomienie hulajnogi oraz podłączenie ładowarki. Tylna lampka podczas ładowania powoli pulsuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whiti95 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Włączam hulajnogę i podłączam ładowarkę. Dioda świeci na zielono a tylna lampka nie pulsuje. Stan baterii to jednak kropka (2%). Wygląda tak jakby nie ładowała Coś może być uszkodzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 54 minuty temu, whiti95 napisał: Włączam hulajnogę i podłączam ładowarkę. Dioda świeci na zielono a tylna lampka nie pulsuje. Stan baterii to jednak kropka (2%). Wygląda tak jakby nie ładowała Coś może być uszkodzone? Jeżeli na gwarancji lub rękojmi to czem prędzej oddać na wymianę. Jeżeli od kitajca, to spór otworzyć i przesłać nagranie problemu. Jak lewa to proponuję otworzyć panel dolny i sprawdzić czy kabel od gniazda ładowarki jest podpięty prawidłowo do płyty głównej. Należy również sprawdzić czy kable między gniazdem ładowarki a płytą główną przewodzą prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Dnia 12.06.2019 o 17:56, whiti95 napisał: Coś może być uszkodzone? Sprawdź również czy zasilacz daje napięcie coś koło 41-42V (miernik będzie potrzebny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dael83 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Mam trochę zbliżony problem. I bardzo liczę na pomoc kogoś, kto już sobie z czymś takim poradził. W skrócie - kupiłem dziś hulajnogę. Jako taka działa bez zarzutu. Ale pojawia się problem z aplikacją Xiaomi Home. Po pierwszym zainstalowaniu aplikacji, domagała się ona update'u firmware'u hulajnogi. Zrobiłem to, poszło bez problemu. Niestety potem okazało się, że aplikacja nie zbiera z hulajnogi żadnych danych (prędkości, stanu naładowania baterii, itd...). OK, pomyślałem sobie, że odinstaluje ją, wyczyszczę cache telefonu, i będzie OK. No, ale teraz problem jest jeszcze większy. Otóż aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć. Przeczytałem później, że ponad rok temu ludzie mieli podobny problem, gdy wybierali kraj inny niż Chiny. OK, więc powtórzyłem odinstalowanie aplikacji, wyczyściłem cache, wybrałem Chiny i nic się nie zmieniło. Aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?Hmmmm... jakaś plaga.Jeśli masz telefon z Androidem polecam M365 Toolshttps://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=plCzy możesz zainstalować....https://play.google.com/store/apps/details?id=com.m365downgrade&hl=plZrobić „connect” do swojej hulajnogi i nacisnąć „Check Version” i podesłać screen ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dael83 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 19 godzin temu, pixelq napisał: Hmmmm... jakaś plaga. Jeśli masz telefon z Androidem polecam M365 Toolshttps://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=pl Czy możesz zainstalować....https://play.google.com/store/apps/details?id=com.m365downgrade&hl=pl Zrobić „connect” do swojej hulajnogi i nacisnąć „Check Version” i podesłać screen ? No więc tak. Apka M365 działa bez zarzutu. Druga appka do sprawdzania firmware'u... w ogóle nie chce się połączyć z hulajnogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 31 minut temu, dael83 napisał: w ogóle nie chce się połączyć z hulajnogą Coś mi się widzi, że to jakieś zatwardzenie w Androidzie. Może skosztuj z innego telefonu (np.: starszego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madziare Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Dnia 25.06.2019 o 12:01, dael83 napisał: Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? Hej, ja miałam podobnie. Zainstalowałam ten update do hulajnogi, połączyło mi z hulajnogą ale nie sczytywało żadnych danych. Więc usunęłam z poziomu aplikacji tę hulajnogę i dodałam na nowo, tym razem aplikacja zapytała mnie o zgodę na połączenie (naciśnięcie przycisku na hulajnodze). Zadziałało, ale tylko na chwilę. Przed każdym włączeniem hulajnogi, muszę usunąć ją z poziomu aplikacji i dodać ją na nowo. Może ktoś ma jeszcze jakiś inny trik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juniorek33 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 coś musieli zepsuć przy aktualizacji. Pozostaje na razie M365 Tools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERPE Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Witam Mam problem z m365 kupiłem nowa hulajnoge po skrenceniu nie można jej włączyć... Podłączyłem do zasilania ale ma zasilaczu świeci zielona dioda... Przycisk power nie uruchamia urządzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Jeżeli po kilku godzinach ładowania, hulajnoga się nie włącza to zdecydowanie polecam zwrot do sklepu.Niektóre sklepy są skłonne do wymiany od ręki bo klient sfrustrowany może narobić czarnego pijaru w internecie.Jeżeli nie ze sklepu.... daj znać „bedziem dłubać” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1987 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Mam problem z płytą sterująca prawdopodobnie. Górny panel na kierownicy wogole nie reaguje i się nie włącza a po rozkreceniu pokrywy dolnej na płycie sterujące zapala się tylko zielona dioda przy próbie uruchomienia co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 przede wszystkim sprawdzić kabelki połaczeniowe pomiędzy ESC a BLE i połaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopsiutralala Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Dnia 26.03.2019 o 18:03, noves39 napisał: Witam, kupilem nowa mi M365 i mam problem z połączenie się z nią poprzez Bluetooth. Wgralem aplikacje Mi Home ,podczas pierwszego ładowania połączyłem sie i wg mnie bylo wszystko ok. Godzinę później próbowałem się połączyć jeszcze raz i klapa. W hulajnodze po odłączeniu ładowarki świecą się cały czas diody, nie można jej wyłączyć i się z nią także połączyć. Gdy próbowałem się nią „ przejechać „ wyczuwalny jest duży opór i słychać prace silniczka - tak jakby chciał hamować. prosze o info czy można ja zresetować czy muszę np odesłać do sprzedawcy ? pozdro Rafal Witam serdecznie, mam identyczny problem. Jak sobie z nim poradziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1987 Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Dnia 16.11.2019 o 18:25, Battery_Saver napisał: przede wszystkim sprawdzić kabelki połaczeniowe pomiędzy ESC a BLE i połaczenia Witam A tak jaśniej można wiedzieć które to są kafelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 to jestr kabel który łączy wyśwetlacz na kierownicy z kontrolerem w podeście. Idzie w rurze w kierownicy. Pod dashboardem jest jedno połaczenie lutowane oraz jedno gniazdo-wtyk, w podeście jest łączenie wtyk-gniazdo w kontrolerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol212 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Witam mam problem z hulajnogą xiaomi m365 w hulajnodze jak są 4 diody to 1 świeci się na zielono reszta jest biała da się ją uruchomić/wyłączyć podczas ładowania gdy resetuje się wszystkie są białe jednak bo odłączeniu kabla i włączeniu z powrotem staje się znowu tak samo przez to hulajnoga jeździ wolniej Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 jakie odczyty daje aplikacja? jest jakiś kod błędu? jaki jest stan naładowania baterii? Zielona dioda sygnalizuje uruchomiony tryb ECO więc pojazd będzie jechał wolniej i miał mniej mocy. Tryb zmianiasz naciskając szybko 2x przycick włączania hulajki, wtedy dioda zmienia się na białą, co oznacza tryb szybszy i mocniejszy. Ogólnie trochę słabo to opisałeś, przeczytaj swój post i sam powiedz, czy wszystko jest jasne? Według mnie nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar2ur Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Mam m365 pro i na hulajnodze nie pokazuje się ikonka bluetooth. Poradzcie co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 ikonka powinna się pojawić dopiero wtedy, gdy pojazd jest połączony z aplikacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.c2 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Panowie mam problem z hulajnogą mam wersję m365 zrobiłem wczoraj wymianę wyświetlacza pro, po aktualizacji działało wszystko, później zachciało mi się prędkości i zrobiłem następną aktualizację i wtedy z aplikacji xiaomi Home wyszła mi nową aktualizacja i nie mogłem już się połączyć z hulajnogą. Podłączyłem zasilanie na 30 minut i nic nie pomaga, wyświetlacz nic nie działa, od spodu na płytce miga tylko zielona dioda. Ktoś powiedział że wygrało mi od Pro spyta i teraz to już trzeba po kablu. Ktoś w Warszawie może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 podaj szczegóły. hulajnoga się włącza? Wykrywa ją jakiś sniffer BLE? jest jakiś błąd, cokolwiek? Moda wgrywałeś dla hulajki zwykłej M365 czy od PRO? Jeśli masz dashboard od PRO to i mod musi być do PRO. W ostatecznoiści pozostaje stlink i flash po kablu. Nie jest to skomplikowane, jest poradnik na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.c2 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 No wlasnie ktos mowil ze po kablu. Soft wgrywalem od zwyklej tylko pozniej wyswietlila mi sie automatyczna aktualizacja i wtedy sie zawiesiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Prawdopodobnie pozostaje stlink. I rada: jeśli używasz moda nie używaj apki mi home Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.c2 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 No ja żadnych kabli nie mam i sobie już z tym nie poradzę, jest ktoś z Warszawy i może pomóc, podjadę gdzie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 wszystko można kupić na allegro. Stlink z kablami kosztuje 15zł a na forum jest przynajmniej 1 poradnik jak to zrobić i to chyba mój. Pomijam google i setki poradników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.c2 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 A dokładnie jaki tam brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się