Skocz do zawartości

Mi Box S zacina się na amen po niedługim czasie korzystania


pazdzioch564

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Na promocji listopadowej w Gearbest, zamówiłem Mi Boxa S. Sądziłem że będzie to dobry zakup i nie powinien sprawiać problemów.

Niestety wyszło inaczej i nie wiem już czy trafiłem na felerny egzemplarz czy to wina softu. Mianowicie w czasie oglądania HBO GO lub Netflixa, po nagrzaniu, urządzenie po prostu się zawiesza na amen i trzeba go odłączać od prądu i najlepiej poczekać aż ostygnie. Ponowne podłączenie bez wystudzenia czasem sprawia że urządzenie po kilku minutach się ponownie zawiesza. Niestety praktycznie dyskwalifikuje to urządzenie z jakiegokolwiek, komfortowego użytku.

Czy ktoś z Was miał podobny problem? CEC jest włączone, a na Boxie, z dodatkowych aplikacji wyłącznie HBO GO. Myślicie że Gearbest uda się jakoś zareklamować urządzenie?

Oprogramowanie najnowsze dostępne z OTA.

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz produkty można zwracać do polskiego magazynu. Skontaktuj się z gearbest polska i opisz problem. Mi się tak raz zdarzyło na boxie 4k. Ale wtedy na nim leżał dysk przez co ciepło nie było odprowadzane. Nie trzymasz na tym boxie czegoś? Albo nie jest zamknięty gdzieś w ciepłym miejscu?

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

Sorry za odkopywanie wątku ale teraz udało mi się nagrać objawy. Jak widać w trakcie bootowania obraz staje się różowy/zielony/szary (do wyboru do koloru), słychać strzał z głośnika i tyle. Przy drugiej próbie urządzenie po prostu wisi. Napisałem do chińczyka zobaczymy co odpowiedzą. Spotkał się ktoś z czymś takim?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie jest wesoło kiedy cos sie psuje ale teraz widzicie ze nie warto oszczedzac i kupowac od chińczyka. Gdybys kupił  u nas to bys oddał na gwarancje i tyle, a tak zaoszczedziles troszke a teraz okazuje się ze straciles podwojnie jak nie wiecej. Ja zawsze kupuje u nas bo to az taka roznica nie jest czy wydam 280 zł czy 200, jak na kilka lat urzadzenie ma byc to te 80 zł przeboleje ale w razie usterki pakuje i niose do sklepu przez 2 lata....Nie wiem za ile kupowałeś ale chyba az takiej kosmicznej roznicy nie było typu 280 zł kontra 100 zł ?

Edytowane przez Paraglobularna
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paraglobularna Jasne, że ryzyko zawsze jest, aczkolwiek z Chin kupowałem już 4 telefony, kilka innych rzeczy i nigdy nie było problemu, i akurat teraz się trafiło. Wtedy zapłaciłem 100 zł taniej niż w Polsce. Teraz jak w Rossmann są po 245 zł to nawet bym się nie zastanawiał, ale jak wtedy jak miałem dopłacić 1/3 no to już spora oszczędność. Trochę też moja wina bo za długo z tym zwlekałem, jakbym w ciągu 45 dni napisał to dostałbym normalnie pełny refund.

No nic będę jeszcze walczył z supportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...