Recommended Posts

Czy jak oryginalną ładowarkę bezprzewodową Xiaomi 20W mam podpiętą przez adapter Baseusa 30W to nie wadzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz podpiąć do dowolnej, nawet 500W, nie ma to żadnego znaczenia i w niczym nie zaszkodzi. A  to czy będzie ładowało 20W bezprzewodowo czy nie zostało juz kilkukrotnie omówione w tym wątku.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem trochę ponad tydzień temu ładowarkę tę 20w i dostałem dzisiaj informacje, że przeszła odprawę celną. Ktoś też miał sprawdzaną? Ile doliczą?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamówiłem trochę ponad tydzień temu ładowarkę tę 20w i dostałem dzisiaj informacje, że przeszła odprawę celną. Ktoś też miał sprawdzaną? Ile doliczą?
Odprawa nie oznacza naliczenia VAT

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamówiłem trochę ponad tydzień temu ładowarkę tę 20w i dostałem dzisiaj informacje, że przeszła odprawę celną. Ktoś też miał sprawdzaną? Ile doliczą?
Miałem też tą informację, nic nie doliczyli.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, gore2kill4 napisał:

Miałem też tą informację, nic nie doliczyli.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

To dobrze, dzięki bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy wtyczka z zestawu i talerzyk z sam talerzyk z tej strony wystarczy do ładowania w 20W?

Pisząc wtyczka masz na myśli ładowarkę sieciową z pudełka telefonu? Jeśli tak to nie wystarczy. Musisz kupić min 27W i 20v na wyjściu. W temacie masz linki.

 

86,13 zł 11%OFF | Oryginalny Xiao mi bezprzewodowa ładowarka 20 W Max mi 9 (20 W) mi X 2 S/3 (10 W) Qi EPP kompatybilny telefon komórkowy (5 W) wiele bezpiecznych

https://s.click.aliexpress.com/e/cWF9aFSg

 

Ja brałem z tego linka, dostawa ok 2 tyg. Wszystko działa jak należy.

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, gore2kill4 napisał:

Ja brałem z tego linka, dostawa ok 2 tyg. Wszystko działa jak należy.

I dostałeś ładowarkę MDY, czy 1A1C? Bo ten link co podałeś zawiera ładowarkę 1A1C, która na wyjściu 20V NIE MA. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@galakty tak dostałem MDY 20v na wyjściu. W opcjach aukcji wybierasz jaką chcesz. Gdzieś wcześniej słusznie doradziłeś by nie brać tej z "dwoma otworami" więc wybrałem tą z jednym.

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

abf2ca42af2f0c08786a245cabb3fe69.jpga1d6e857a9623fe5dee06c89b2d528aa.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie kupiłem oddzielnie indukcję 20W i oddzielnie ładowarkę 28W.

Mam dzienny problem. Sama ładowarka ładuje mi telefon, indukcja podłączona pod podstawowa 18W ładowarkę również ładuje telefon. Jednak gdy podłącze indukcję pod 28W ładowarkę to nie działa... W czym może być problem? Z góry dzięki za wskazówki.

IMG_20190520_150916.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie tak samo. Talerzyk kupiony oddzielnie, ładowarka z aliexpress również oddzielnie typ MDY-10-EH. Podłączone razem - nie działa. Talerzyk + ładowarka (słabsza) z zestawu - telefon się ładuje jednak wiadomo, nie na maxa. Ładowarka podpięta oddzielnie wtykiem USB-C do telefonu - telefon ładuje na TURBO. Zgłupiałem, o co w tym wszystkim chodzi? Pewnie, któreś z nich to podróba, tylko które?

Edited by papierki2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mierniki w rękę i znajdziecie odpowiedzi. Nikt Wam nie pomoże bo jak? Opcje jest wiele, podróbka, kabel, uszkodzenie.

Możecie też poświęcić się i rozkręcić talerzyki. Chętnie bym zobaczył co w nich siedzi.

Edited by sp4ubw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem 2 ładowarki 30W QC 4.0

Obie wersje 1x USB-A oraz 1x USB-C. Do nich domówiłem poniższy kabel usb-c <-> usb-c.

https://pl.aliexpress.com/item/32949830845.html?storeId=2343184&spm=a2g0o.detail.1000023.4.280b7ca2QZGeep

Na wejściach usb-c ładuje normalną prędkością, bez żadnego standardu QC, natomiast jak włożyłem oryginalny kabel od Mi9 do wejścia usb-a to zaczęło ładować z taką samą prędkością jak oryginalna ładowarka.

Czym to może być spowodowane? Potrzebny jest przewód, żeby obsłużyć QC 4.0?

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, sp4ubw napisał:

Mierniki w rękę i znajdziecie odpowiedzi. Nikt Wam nie pomoże bo jak? Opcje jest wiele, podróbka, kabel, uszkodzenie.

Możecie też poświęcić się i rozkręcić talerzyki. Chętnie bym zobaczył co w nich siedzi.

O ile w przypadku ładowarki sieciowej nie jest to problem to przy "talerzyku" już tak. Bez rozbierania chyba się nie obędzie, a nie o to mi chodzi, żeby go demontować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niewiele ale jednak odrobinę pocieszający jest fakt, że ktoś ma podobny problem. Mi ładowarka sama ładuje ale nie turbo, ładuje jakaś miernotą. Podgląd z ampera w załączniku. Screenshot_2019-05-20-11-31-31-922_com.gombosdev.ampere.thumb.png.43d1e5fc576569582bd191a0499ab5f7.png

Podejrzewałem kabel ale używam oryginalnego od mi9 i mi 6.

Oba urządzenia wyglądają jak oryginalne oczywiście, odpowiednie oznaczenia i naklejki. Podejrzany tylko był fakt że pudełko od ładowarki nie miało hologramu. Czy podróbka indukcji ma wiatraki w środku bo moja na pewno je ma, słychać przy dłuższym ładowaniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, marekneo napisał:

Oba urządzenia wyglądają jak oryginalne oczywiście, odpowiednie oznaczenia i naklejki. Podejrzany tylko był fakt że pudełko od ładowarki nie miało hologramu. Czy podróbka indukcji ma wiatraki w środku bo moja na pewno je ma, słychać przy dłuższym ładowaniu. 

Ja na pudełku z indukcji nie miałem żadnego hologramu (nawet nie wiem czy powinien być), natomiast sieciówka przyszła bez żadnego opakowania, tylko koperta bąbelkowa. Kabelek w sieciówce też jakby odrobinę cieńszy niż tez oryginalny z zestawu z telefonem. Co do wiatraka to się nie wypowiem bo nie wiem. W mojej indukcji wiatraczek słychać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od indukcji miałem pudełko z hologramem. Ładowarka przyszła w folii bombelkowej. Te pomiary są bardzo niskie jak na ładowarkę 27 watt. Wyższe wskazuje mi na oryginalnej 18 watt. Tak czy inaczej brak mi pomyslu czemu razem to w ogóle nie funkcjonuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc tak... Ponieważ nie miałem miernika usb co poniektórzy, poświęciłem niepotrzebny kabel usb na potrzeby pomiarów  uniwersalnym miernikiem elektronicznym (miernik profesjonalny, nie z marketu za 20 zł.) Na telefonie zainstalowana apka Amper. Pomiary dokonywałem na dwóch zasilaczach: oryginalnym zawartym w zestawie  telefonem QC 3.0 (18W) i zakupionym na aliexpress MDY-10-EH QC 4.0 (20W). I wyszło to tak:

1. QC 3.0 - prąd ładowania 0,515 A (miernik - M); 0,25 A (ap. Amper - A) - podł. bezp. do telefonu

2. QC 4.0 - pr. ład. 0,7 A  - (M); 0,49 A  (A) - podł. bezp. do telefonu

3. QC 3.0 - pr. ład. 1,25 A - (M); 2,1 A (A) - podł. do ład. indukcyjnej, telefon na ładowarce

4. QC 4.0 - brak reakcji - ładowarka nie działa 

Proszę kolegów znających się bardziej na rzeczy niż ja o jakieś przemyślenia co do powyższych wyników. Jak widać aplikacja w telefonie to jakiś farmazon i pokazuje zupełnie inne wartości niż profesjonalny miernik. Pomiary były dokonywane przy naładowanym telefonie około 60 %

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@papierki2 Mierząc prąd mierz napięcie, inaczej podane przez Ciebie wyniki nic nie znaczą. Jak napiszesz prądy z napięciem to coś można wywnioskować, a teraz to po prostu coś napisałeś i tyle. 
Wykorzystaj dwa mierniki i podaj z nich wyniki, jednym nie dasz rady tego zrobić. Jak już rozciąłeś przewód to mierz napięcie najbliżej wtyku USB-C telefonu jak się da.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Zbhok napisał:

Ja u tego sprzedawcy kupowałem sam "talerzyk". Niestety jak opisuję wyżej mam z nim problem. Wydaje mi się, że indukcja zamiast 20W ma tylko 10W a sprzedawana jest jako 20-ka pomimo napisów na opakowaniu i samej ładowarce, że jest tam 20W. Zasilacz kupiony oddzielnie podłączony bezpośrednio do telefonu pokazuje na nim "charge TURBO" więc z nim jest chyba ok.

20 minut temu, sp4ubw napisał:

@papierki2 Mierząc prąd mierz napięcie, inaczej podane przez Ciebie wyniki nic nie znaczą. Jak napiszesz prądy z napięciem to coś można wywnioskować, a teraz to po prostu coś napisałeś i tyle. 
Wykorzystaj dwa mierniki i podaj z nich wyniki, jednym nie dasz rady tego zrobić. Jak już rozciąłeś przewód to mierz napięcie najbliżej wtyku USB-C telefonu jak się da.

 

Niestety nie mam  drugiego :-( Napięcie mierzone na wyjściu zasilaczy przy QC 4.0 pokazywał 5,2 V na QC 3.0 równe 5 V, no ale to było bez odbiorników

Edited by papierki2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obciążenia odbiornikiem z qc xx będzie zawsze 5V. 

Jak jesteś z Białegostoku to zapraszam, zmierzę od ręki :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, sp4ubw napisał:

Bez obciążenia odbiornikiem z qc xx będzie zawsze 5V. 

Jak jesteś z Białegostoku to zapraszam, zmierzę od ręki :-)

Niestety nie jestem z Białegostoku ani z pobliża. Ale czy na podstawie podanych przeze mnie informacji nie można wykluczyć usterki któregoś z urządzeń? Skoro zasilacz sieciowy podłączony bezpośrednio do telefonu ładuje go w trybie TURBO to czy on może być uszkodzony? Bardziej stawiałbym na indukcję która jest mniejszej mocy niż powinna i może dlatego nie reaguje na podłączenie zasilacza o mocy 27W, a reaguje na 18W? No chyba, że jest jeszcze coś czego nie wiem, a co może być przyczyną niedziałania indukcji w połączeniu z zasilaczem 28W. Przewody raczej wykluczam, bo ten w zestawie z telefonem jest gruby i solidny.

Edited by papierki2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@papierki2 naprawdę ciężko cokolwiek powiedzieć. Może zasilacz nie daje napięcia 18V, które potrzebne jest ładowarce aby ładowała 20W, wtedy zostanie tylko tryb 10W i zasilanie 9V. Może masz podróbkę talerzyka. Może to może tamto, nie wiadomo.

Chcesz to podeślij ładowarkę, kabel i talerzyk to Ci sprawdzę. Nic innego nie jestem w stanie wymyślić. Albo przejdź się do sklepu elektronicznego, u mnie w mieście najtańsze mierniki USB kosztują 15zł, z pomiarem do 20V. Ewentualnie kup tani multimetr za 20zł i też zmierzysz. Tutaj dokładność nie jest potrzebna, więc czy zmierzy Ci 12.4V czy 12.6V to nie ma znaczenia żadnego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, sp4ubw napisał:

@papierki2 naprawdę ciężko cokolwiek powiedzieć. Może zasilacz nie daje napięcia 18V, które potrzebne jest ładowarce aby ładowała 20W, wtedy zostanie tylko tryb 10W i zasilanie 9V. Może masz podróbkę talerzyka. Może to może tamto, nie wiadomo.

Chcesz to podeślij ładowarkę, kabel i talerzyk to Ci sprawdzę. Nic innego nie jestem w stanie wymyślić. Albo przejdź się do sklepu elektronicznego, u mnie w mieście najtańsze mierniki USB kosztują 15zł, z pomiarem do 20V. Ewentualnie kup tani multimetr za 20zł i też zmierzysz. Tutaj dokładność nie jest potrzebna, więc czy zmierzy Ci 12.4V czy 12.6V to nie ma znaczenia żadnego. 

Wszystko ok, tylko czy miernik w ogóle coś wskaże przy podłączonym wtyku do indukcji skoro ona nie reaguje na podłączenie ładowarki o większej mocy? Jeżeli myślisz, że tak będzie przejdę się do jakiegoś elektronicznego, kupię i sprawdzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki sam problem z tym zestawem tylko że sama ładowarka nie ładuje mi telefonu w quick charge a pomiary ampera wskazują niże napięcie niż tej 18W. Zgłosiłem problem chinczykom. Zobaczę co odpiszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą odłączyłem telefon od ładowarki zakupionej na aliexpress która nie chce współpracować z indukcją. Efekt: telefon naładowany w 1 godz. od stanu 19% do 100%. Czyli nie ma zmiłuj, w moim przypadku ładowarka musi być dobra. Podczas podłączania do telefonu pojawia się ikona "Charge TURBO" i rzeczywiście ładowanie jest bardzo szybkie. Czyli u mnie felerny talerzyk (słabszej mocy, podejrzewam 10W), ale dla spokoju i tak jeszcze zrobię pomiar aby wykluczyć wszystkie wątpliwości.

Na przyszłość co mogę poradzić osobom, które zastanawiają się nad kupnem ładowarki indukcyjnej, to to żeby kupowali wszystko w zestawie (jeden BOX), a nie oddzielnie tak jak ja i kolega powyżej.

Edited by papierki2

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, papierki2 napisał:

Na przyszłość co mogę poradzić osobom, które zastanawiają się nad kupnem ładowarki indukcyjnej, to to żeby kupowali wszystko w zestawie (jeden BOX), a nie oddzielnie tak jak ja i kolega powyżej.

Nie zgodzę się... Kupiłem stację indukcyjną Baseus:

https://allegro.pl/oferta/baseus-ladowarka-indukcyjna-bezprzewodowa-qi-fast-7663113059?

i mam ja podłączoną do ładowaki:

https://www.sferis.pl/ladowarka-qoltec-2400-ma-12w-50130-p479679

i śmiga jak trzeba. A to, czy naładuje 20% baterii w 10 czy 15 minut, jest tak istotne...? Ważne, że ładuje szybko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, mrosi napisał:

Nie zgodzę się... Kupiłem stację indukcyjną Baseus:

Trudno żebyś się zgodził, skoro my rozmawiamy o ładowarce 20W i kompatybilności z nią (która jest IMHO tragiczna). 

Ten Baseus ładuje 10W i każda ładowarka z nim pójdzie, w przypadku spodka od Xiaomi jest problem żeby uzyskać 20W. Powiesz że co z tego, skoro ładuje 10W, no ok... Ale ktoś kupił ze względu na 20W i nie działa :) 

Edited by galakty

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, galakty napisał:

Ten Baseus ładuje 10W i każda ładowarka z nim pójdzie, w przypadku spodka od Xiaomi jest problem żeby uzyskać 20W. Powiesz że co z tego, skoro ładuje 10W, no ok... Ale ktoś kupił ze względu na 20W i nie działa :) 

No OK. W kontekście tego, że nie można uzyskać odpowiedniej mocy, zgadzam się. Pytanie, czy to również na fabrycznej ładowarce sieciowej, dołączanej do zestawu z telefonem staja nie "wyciągnie" 20W?

Co zaś do Baseusa, wygląda genialnie na biurku i nie ma osoby, która wchodzi do mojej kancelarii i nie zapyta o niego... ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, mrosi napisał:

No OK. W kontekście tego, że nie można uzyskać odpowiedniej mocy, zgadzam się. Pytanie, czy to również na fabrycznej ładowarce sieciowej, dołączanej do zestawu z telefonem staja nie "wyciągnie" 20W?

Co zaś do Baseusa, wygląda genialnie na biurku i nie ma osoby, która wchodzi do mojej kancelarii i nie zapyta o niego... ;) 

Już sam nie wiem, ludzie kupowali osobno ładowarkę sieciową MDY i działało 20W, teraz piszą ze mają MDY i nie działa. Ja to w ogóle kupiłem zestaw od Chińczyka z ładowarką 1A1C, która kompletnie nie wspiera 20W na spodku mimo wyjścia 27/30W :| 

Fakt, wygląda świetnie, podoba mi się takie przeszklenie na elektronikę (i to nie fake jak w EE u Xiaomi), chociaż 20W spodek też jest niezły, masywny i z gumowaną powłoką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrosi jeśli masz ten talerzyk podłączony do tej ładowarki, którą podałeś to masz ładowanie 5W, a w zasadzie max 4W.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, galakty napisał:

Już sam nie wiem, ludzie kupowali osobno ładowarkę sieciową MDY i działało 20W, teraz piszą ze mają MDY i nie działa. Ja to w ogóle kupiłem zestaw od Chińczyka z ładowarką 1A1C, która kompletnie nie wspiera 20W na spodku mimo wyjścia 27/30W :| 

Fakt, wygląda świetnie, podoba mi się takie przeszklenie na elektronikę (i to nie fake jak w EE u Xiaomi), chociaż 20W spodek też jest niezły, masywny i z gumowaną powłoką.

Przy MDY ważny jest cały ciąg kodowania ładowarki ;) a nie sam początek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now