Michacy Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Od bodajże dwóch aktualizacji zauważyłem, że w aplikacjach do których loguję się odciskiem palca takich jak np. aplikacja banku czy Revolut od razu po uruchomieniu aplikacji wyskakuje komunikat o błędnym odcisku palca (jeszcze nie zdążyłem go przyłożyć) i błąd pojawia się w kółko tak jakby tel. co chwilę próbował się zalogować. Po przyłożeniu palca zaloguję się normalnie do aplikacji, ale jest to dość irytujące bo np. w aplikacji bankowej błędnie odczytany odcisk powoduje wibracje, więc po włączeniu aplikacji tel. cały czas wibruje, aż do momentu przyłożenia palca. Zauważyłem, że problem występuje też na Mi6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 iPKO, PayPal i kilka innych apek, żadna nie ma takiego problemu u mnie. Przywracałeś jakieś kopie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Potwierdzam @Michacy , revolut i ING mobile u mnie też tak się dzieje. Wczoraj zrobiony full wipe ( z innego powodu ) i zainstalowane wszystko na nowo i nic się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruchi Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 U mnie w Santander występuje identyczny problem i myślałem że to wina apki banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klosiak Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) U mnie to samo w apce Santander i Mi6. Czy jest na to jakieś rozwiązanie? Na chwilę obecną wyłączyłem logowanie odciskiem palca ale to słabe obejście problemu bo się przyzwyczaiłem do takiego sposobu logowania. Edytowane 20 Lipca 2019 przez Klosiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyrosh Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) Odkopię trupa. Udało się w końcu komuś to rozwiązać? Z każdą kolejną aktualizacją jest to samo. Full wipe też nie pomógł. Santander i Revolut najbardziej wkurzają takim zachowaniem. Apki, które sam zablokowałem odciskiem działają normalnie. Edytowane 26 Marca 2020 przez Pyrosh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_2003 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Dołączam do pytania - to samo dzieje się u mnie na Msx2S, żadna aktualizacja do tej pory tego nie naprawiła, full-wipe też nic nie dał. Ktoś coś podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się