kazim.k Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Od wczoraj w trakcie oglądania czy to YouTube czy netflixa po jakims czasie wyskakuje coś takiego Ktoś ma coś podobnie? Czy to oznacza ze mibox zakończył swój żywot? Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clover Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Masz możliwość sprawdzenia innego kabla hdmi? To jest taki nieruchomy obraz, czy coś skacze? I dźwięku też brak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martairafal Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Wyłącz aplikację showtime Edytowane 9 Marca 2019 przez martairafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazim.k Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Dziękuje. To było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdman Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Też coś takiego mam, już wszelkie ustawienia sprawdziłem, kable itd Czyli jak zrozumiałem wystarczy wyłączyć w ustawieniach showtime i to rozwiązuje problem? akurat dopiero jutro będę miał dostęp do mibox'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się