Jump to content

Outdoor Camera


Recommended Posts

Cześć.

Kupiłem i zainstalowałem OUTDOOR CAMERA. Wykupiłem przesyłanie w chmurę momentów z wykryciem ruchu.

mam pewien problem: pierwszy dzien wszystko bylo przesylane w chmure, drugiego dnia mam na aplikacji na tel (ios) komunikat, ze nic tego dnia nie zostalo przeslane, natomiast powiadomienia dostawalem na telefon, ze jest wykryty ruch i moge te filmiki zobaczyc, ale w chmurze nic nie ma (z poprzednich dni jest).

druga sprawa - te filmiki, ktore moge zobaczyc na apce - trwają tylko 6 sekund od wykrycia ruchu. tak wiec gdy ktos przechodzi, kreci sie - widze tylko pierwsze 6 sekund. Czy mozna wydluzyc dlugosc takiego filmu? czy to tylko powiadomienie 6 sekundowe, a w chmure idzie całość (tzn isc powinno, patrz pierwsze pytanie).

Z góry dzieki za info. Z kamery jestem bardzo zadowolony, ale nie wiem co zrobic z powyzszymi sprawami.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...