Skocz do zawartości

Xiaomi MiJia 360° Home Security 1080p problem z połączeniem


MarKal

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

kupiłem tą kamerkę w wersji global, region mam ustawiony na Polskę. Kamerka działa przez jakiś czas, maksymalnie kilkanaście godzin bez resetowania. Po resecie znowu działa. Komunikaty jakie u mnie występują to:

-kamera nie włączyła się, -42, spróbuj ponownie później,

-kamera nie włączyła się, -2011, spróbuj ponownie później,

Czy te numery to kody błędu? Jeśli tak, to czy jest ktoś w stanie je rozszyfrować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
11 godzin temu, Woyteusz napisał:

Ktoś coś wie więcej na ten temat. Kamera nie łączy się przez LTE a przez WIFI tak.

 

Mam to samo po zmianie telefonu na S10E: Leci do 20% i stoi, na S10 działa bez problemu, na A20E tak samo.. rozwiązania szuka ze 3 dni i nic. Łączy się tylko przez WiFi ale nie musi to być lokalne WiFi, może to być np udostępnione z innego telefonu wiec nie chodzi o to, ze działa tylko lokalnie

Edytowane przez SAW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mimo że mam zakupioną na region Polski też mam problem z łączenie się po sieci.  Na wi fi działa bez zarzutów . Ktoś ma jakieś rozwiązanie ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/23/2019 at 8:25 AM, pkonrad said:

Witam

Od pewnego czasu mam problem z moją kamerą. Nie mogę się z nią połączyć jeśli telefon jest poza siecią Wi-Fi do której jest podłączona kamera. Zaczyna nawiązywać bezpieczne połączenie, dochodzi do 20% i po jakimś czasie pojawia się taki komunikat:

36127ab74d46e094f24949302954123e.jpg

Niekiedy błąd ma inny numer, np. -21. Zdarza się też, że jakimś cudem telefon połączy się z kamerą i widzę obraz, ale to jest mega sporadycznie. Jeśli telefon znajduje się w tej samej sieci Wi-Fi co kamera to raczej problem ten nie występuje.

Region ustawiony na Chiny, aplikacja Xiaomi Home w najnowszej wersji. Kamere usuwałem z konta i dodawałem od nowa, nic to nie pomogło. Czy ma lub miał ktoś podobny problem jak ja ?

Witam, wiem że już post był omawiany ale ja się poddaje:) kamera zakupiona w Polsce i ten sam błąd.Podgląd obrazu jak jestem w sieci wifi A po Lte już nie.Wyskakuje błąd iż jestem w sieci komórkowej i operacja zatrzymana.Moze ktoś coś pomóż;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2020 o 15:39, Gość napisał:

Witam . Mimo że mam zakupioną na region Polski też mam problem z łączenie się po sieci.  Na wi fi działa bez zarzutów . Ktoś ma jakieś rozwiązanie ?

Tez kupiłem teraz  kamerke i dokładnie to samo nie działa na tel efonie przez dane komórkowe a po wifi obojętnie  jakim działa bez problemu. Czy jest tu ktoś komu działa po LTE ? Może to problem w najnowszym sofcie ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się poddałem i sprzedałem,zainwestowałem w kamery YI home camera 1080p i YI dome camera 360 1080p i nie ma żadnego problemu,lecz nie da się podłączyć ich pod aplikacje mi home tylko aplikacje YI,ale działa tak jak powinna i muszę wykonywać resetów kamery i działa poza domem (lte itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może problem leży w ostatniej aktualizacji, tylko pytanie czy w aktualizacji kamery czy aktualizacji aplikacji.

 

 

Może problem leży w ostatniej aktualizacji, tylko pytanie czy w aktualizacji kamery czy aktualizacji aplikacji. 

A wie ktoś czy może jakaś inna aplikacja do monitoringu obsługuje te kamerke ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2020 o 08:58, Tomek tcs napisał:

Może problem leży w ostatniej aktualizacji, tylko pytanie czy w aktualizacji kamery czy aktualizacji aplikacji.

 

 

Może problem leży w ostatniej aktualizacji, tylko pytanie czy w aktualizacji kamery czy aktualizacji aplikacji. 

A wie ktoś czy może jakaś inna aplikacja do monitoringu obsługuje te kamerke ? 

Ja stawiam na wersję systemu.
Na Androidzie 9 bez problemu mi działało, po aktualizacji softu do androida 10 (na dwóch telefonach) dostęp do kamery przez neta jest już niemożliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ich update zbiegł się z wypuszczeniem androida 10 , bo ktoś tu pisał już  o tym problemie w maju 2019 a wtedy jeszcze nie było 10. Ciekawe czy jakaś inna aplikacja obsługuje te kamerke.

Wziąłem dzisiaj jeszcze jedna taka nową kamere i też nie działa tak więc podejrzewam że nikomu to na LTE nie działa. Ale co ciekawe jeśli jesteśmy na LTE to działa funkcja włączania i gaszenia tej diody na kamerce mimo że w aplikacji wygląda że kamerka dalej nie podłączona to jednak jakaś komunikacja jest między kamerką a naszym LTE  w telefonie bo jednak jest reakcja 

Edytowane przez Tomek tcs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie od pewnego czasu i tak były inne problemy z kamera(przechodziła w tryb offline) i jedyne rozwiązanie było,wyciągnięcie wtyczki i włączenie ponownie urządzenia(miałem nawet rozwiązanie sonoff basic że jak była w trybie offline to wyłączałem jej prąd i włączałem ponownie) dlatego olałem te kamery i przeszedłem na YI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też  się zastanawiam nad YI szkoda że są droższe ale przynajmniej działają, przecież nie będę za każdym razem szukał wifi jak mam własne LTE w telefonie a jeszcze zależy mi na powiadomieniach a przecież  cały czas nie  będę pod wifi by czekać na powiadomienia.  Jednak trzeba przyznać że MI są dobrze wykonane i mają fajny wygląd w porównaniu do tego co jest dostępne na rynku nie wspominając już o cenie. Dlatego tym bardziej szkoda że schrzanili coś w sofcie. Mam nadzieje że YI też są dobrze wykonane jedyne co będzie dla mnie lepsze to to że występują w kolorze czarnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakupiłam kamerę IMILAB XIAOMI MI 1080p 360 IP WIFI z produkcji EU CMSXJ13B GLOBAL (EU). Mam problem rejestracja przebiegła bez problemu ale mam w aplikacji MI HOME jedynie podgląd nie mogę wejść na kamerę żeby móc ją sterować ładuje mi się do 20 % i przechodzi na główną stronę aplikacji. Dodam że dzieje się to na tel z androidem 7, zainstalowałam na innym tel z android 9 i takiego problemu nie ma? Jaki może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie oddałem do sklepu te kamerki bo nie mam już ochoty się w to bawić,  w końcu to tylko kamerka która powinna działać a nie stwarzać jakieś problemy z kosmosu zajmujące tylko niepotrzebnie czas poza tym nie wiadomo dlaczego kamerka  łączyła się przez chińskie serwery i nie wiadomo gdzie te dane jeszcze trafiały a powinno być  tak że łączy się  bezpośrednio z naszą siecią tak jak  to robi np. IRobot roomba wchodzę  w aplikację o odrazu mam połączenie z robotem bez jakichś serwerów regionów i problemów. Teraz szukam alternatywy bo Yi dome też łączy się przez chińskie serwery i pewnie to to samo tyle że działa bo chinczyki nie schrzanili w niej softu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tomek tcs napisał:

 Yi dome też łączy się przez chińskie serwery i pewnie to to samo tyle że działa bo chinczyki nie schrzanili w niej softu. 

Kamera to nie odkurzacz, jakby nie łączyło się przez zewnętrzny serwer to jak niby miałbyś monitorować z poza domu? Dlaczego twoja łączy się przez chińskie, nie europejskie, kupiłeś chińską wersję? Mam Yi zewnętrzną i łączy się przez europejskie (chyba niemieckie o ile pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale po co wogłóle  ma się  łączyć przez serwery skoro może bezpośrednio z moim routerem tak samo jak łącze się  z moja domową chmura i Irobotem (tu też mam odczyt danych na żywo). Kamerki miałem z media ekspert tak więc  wersja europa a region ustawiony na Polska telefon Note 10 plus a to dziadostwo i tak nie działało. Zresztą z chinczykami i ich serwerami to nigdy do końca niewiadomo gdzie to wszystko leci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tomek tcs napisał:

No ale po co wogłóle  ma się  łączyć przez serwery skoro może bezpośrednio z moim routerem

Jak masz stałe IP to można bez. Ale chyba wszyscy inni producenci kamer mają podobne rozwiązania z zewnętrznymi serwerami. Note 10 plus nic tu nie zmieni, możliwe że coś skopali i sporo przez to stracą. Co do serwerów i problemów był słownie jeden udokumentowany przypadek z kamerą Xiaomi, ale podłączonej przez hub Googla, nie MiHome.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesadzili......nie wiem czy to wina androida 10 bo na androidzie 9 mi ta kamera działała,lecz to może być zbieg okoliczności,ponieważ w podobnym czasie wyszedł android 10 i aktualizacja kamery/mi home i "cyk" przestało działać(oprócz wifi) dlatego ja mając parę kamer xiaomi i wykupione chmury,zdecydowałem się na radykalny krok i sprzedałem te kamery xiaomi na rzecz kamer YI.......np tutaj i również wykupiłem chmury który działają znakomicie !!!

lub tutaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zainstalować szyfrowanie VPS jakiegos dostawcy. Ja mam expressvps i chodzi mi po LTE, 7 dni darmowe niestety dalej płatne 100 $rok ale działa sprawdzić i dajcie znać, mi pomoglo! Może ktoś ogarnie dalej cos tańszego ew darmowego. I dziala udostępnienie Internetu choćby z drugiego telefonu. Ja sprawdzałem na żony iphone sam mam androida.

Edytowane przez Maxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maxi napisał:

Wystarczy zainstalować szyfrowanie VPS jakiegos dostawcy. Ja mam expressvps i chodzi mi po LTE, 7 dni darmowe niestety dalej płatne 100 $rok ale działa sprawdzić i dajcie znać, mi pomoglo! Może ktoś ogarnie dalej cos tańszego ew darmowego. I dziala udostępnienie Internetu choćby z drugiego telefonu. Ja sprawdzałem na żony iphone sam mam androida.

tańszym rozwiązaniem są kamery YI które polecam,bo po pierwsze,jeszcze nigdy mi się nie zawiesiły po drugie chmura działa znakomicie,do minusów to to że potrzebujemy aplikacji YI HOME i nie działają kamery w apce mi home...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, SMART HOME PL napisał:

tańszym rozwiązaniem są kamery YI które polecam,bo po pierwsze,jeszcze nigdy mi się nie zawiesiły po drugie chmura działa znakomicie,do minusów to to że potrzebujemy aplikacji YI HOME i nie działają kamery w apce mi home...

Inna aplikacja nie jest minusem ale ceny kamerk kopółowych to 200pln minimum z tego co na szybko w allegro zobaczylem. A na Ali kupiłem 2szt za 220zl. Nie bardzo ceny w pl mierzą się do Ali. W każdym razie problem rozwiązany połowicznie bo czemu samo nie chodzi jak powinno, wydaje mi sie ze to problem z One UI. Choc nie ukrywam że YI tez kupie bo MI wierzyć do końca nie wolno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maxi napisał:

Inna aplikacja nie jest minusem ale ceny kamerk kopółowych to 200pln minimum z tego co na szybko w allegro zobaczylem. A na Ali kupiłem 2szt za 220zl. Nie bardzo ceny w pl mierzą się do Ali. W każdym razie problem rozwiązany połowicznie bo czemu samo nie chodzi jak powinno, wydaje mi sie ze to problem z One UI. Choc nie ukrywam że YI tez kupie bo MI wierzyć do końca nie wolno :)

dokładnie.za Yi dome około 230 zł za yi home w wersji 1080p około 150 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...