Karcio22 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Witam. Od pewnego czasu, wcześniej było idealnie, telefon zaczął gubić zasięg. Mieszkam w małej miejscowości gdzie może nie ma zasięgu LTE zawsze i to rozumiem, jednak telefon ma problem ze złapaniem nawet zwykłego zasięgu i często nikt nie może się do mnie dodzwonić. Gdy pojadę do miasta najczęściej jest dobrze jednak LTE również potrafi nagle zgubić i wtedy nie ma nic, dlatego ustawiłem na sztywno 3G. Ale do rzeczy. W mojej miejscowości jednak zasięg nie jest taki zły bo wszystkie inne telefony w domu w tej samej sieci a nawet od tego samego producenta nie mają problemu z zasięgiem. Mój model kiedyś też nie miał i praktycznie nigdy nie widziałem napisu "Tylko połączenie alarmowe", a ostatnio odwala nawet lepsze rzeczy. Pomijając fakt, że bardzo często mam "Tylko połączenie alarmowe" to przez większość czasu jednak mam 2-3 kreski zasięgu. Z tym, że mimo tego że kreski zasięgu są, to dodzwonić się do nikogo nie mogę, ani nikt do mnie bo wyskakuje "sieć komórkowa nie dostępna" czy jakoś tak. Mimo tego, że telefon pokazuje, że ma zasięg, to tak naprawdę go nie ma. Często mam tak, że przychodzi mi sms, że ktoś próbował się ze mną skontaktować o godzinie dosłownie tej samej, w której dostałem tego smsa. Czasami nawet jak pojadę do miasta to potrafi zasięg zgubić i dopiero po kilku, kilkunastu minutach nagle odzyskuje. Przez to, że są problemy z łapaniem zasięgu to bateria wyczerpuje mi się znacznie szybciej. Przez noc gdy go nie używam schodzi nawet 20 procent z wyłączonym internetem. Mam jeszcze gwarancję, ale czy to wina telefonu czy może operator ma problemy od kilku miesięcy? Sieć to orange Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszewski Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 U mnie od pewnego czasu ten sam problem i ta sama sieć Orange. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Wymieńcie karty SIM na start... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszewski Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Wymiana karty to pierwsza rzecz którą zrobiłem,ale niestety nie pomogło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 To lecicie wipe, jeżeli po nim dalej źle, to MiFlash, jeżeli dalej źle, to możecie kombinować z softem Xiaomi.eu lub innym customem, a jeżeli nie chcecie się bawić, to po coś wymyślono rękojmie i gwarancję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się