Sadentue Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak w temacie. Nie wykrywa oczyszczacza. Mam telefon Xiaomi z alikacją MiHome. Sprawdzałem na ustawieniach europejskich i chin kontynentalnych. Ani ręcznie ani przez automatyczne wykrywanie nie widzi urządzenia. Resetowanie oczyszczacza nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł? Połączenie WiFi, od oczyszczacza, telefon widzi. Po połączeniu telefonu bezpośrednio z WiFi urządzenia nic nowego się nie dzieje. Badziewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 U mnie od paru miesięcy też się nie da połączyć z oczyszczaczem. Ale olałem to. Działa sobie i bez tegoWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
destylator1 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Dzień dobry, zakupiłem parę dni temu odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum. Pobrałem aplikację używając kodu QR dołączonego do instrukcji w zestawie odkurzacza. Aplikację mam zatem aktualną i od prawidłowego producenta. Po założeniu konta w aplikacji nadszedł czas na połączenie odkurzacza oraz aplikacji. Wygląda to tak, że będąc podłączony do mojego WIFI (play LTE 2,4 gh) aplikacja każe nacisnąć 2 przyciski na odkurzaczu aby zresetować wifi, dioda mruga i wszystko wygląda ok. Przechodzę do kolejnego kroku i aplikacja każe wejść do ustawień sieci w telefonie i wybrać nowo utworzoną sieć (bodajże xiaomi-vacuum-jakieścyfry888), po wybraniu sieci i powróceniu do zminimalizowanej aplikacji xiaomi rozpoczyna się proces łączenia. Sieć xiaomi-vacuum, do której jestem podłączony po paru sekundach znika, natomiast łączenie trwa nadal. Po "ukończeniu" łączenia, gdy kółeczko wypełni się do 100% nie wyskakuje żaden komunikat, natomiast zostaję cofnięty do kroku pierwszego, gdzie aplikacja każe zaakceptować mi warunki i ewentualnie zresetować sygnał wifi odkurzacza.. Powtarzałem tę czynność około 20 razy. Dodam, że po którejś udało mi się połączyć, chociaż nie zmieniałem metody, ale niestety nie z moją siecią, a z siecią mojej dziewczyny ORANGE LTE. Niestety jej router nie jest dla mnie dostępny, ponieważ używa go na codzień a odkurzacz nie może być podłączony do obu sieci naraz. Czy ktoś zna sposób w jaki mogę bez problemu sparować odkurzacz z aplikacją używając mojej sieci? Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się