Adik96 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Witam! Od wczoraj jestem nowym posiadaczem modelu Mi A2 Lite. Telefon sprawuje się świetnie.. Lecz mam problem. Mianowicie z szufladką od sim, której otworzyć się niestety nie da. Zero reakcji podczas umieszczania drucika w wyznaczonym miejscu. Dodam jeszcze tylko że podczas umieszczania karty nano sim oraz micro sd, szufladka szła strasznie opornie, jak i podczas 1 wyciągania jej również. W sklepach z elektroniką powiedzieli mi że mogli by próbować nożykiem otwierać, lecz wtedy można uszkodzić gniazda i stracić wszelkie gwarancję itp. Czy coś takiego sklep internetowy, gdzie zamówiłem telefon, którego mam od wczoraj, może zabrać na gwarancję, ew zwrot? Dodam tylko że wszystkie folie i naklejki na telefonie zostały tak jak przy pierwszym otwarciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Obawiam się, że mało prawdopodobna jest naprawa gwarancyjna czy zwrot. Każdy sprzedawca będzie mówił, że to usterka mechaniczna z twojej winy np. źle umieszczona karta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik96 Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 W takim wypadku, jeżeli się nie zgodzą, naprawa takiego elementu wchodzi w grę tylko w autoryzowanym serwisie? Cena może przekroczyć wartość telefonu? Czy raczej będą to małe koszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się