Adik96 Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Witam! Od wczoraj jestem nowym posiadaczem modelu Mi A2 Lite. Telefon sprawuje się świetnie.. Lecz mam problem. Mianowicie z szufladką od sim, której otworzyć się niestety nie da. Zero reakcji podczas umieszczania drucika w wyznaczonym miejscu. Dodam jeszcze tylko że podczas umieszczania karty nano sim oraz micro sd, szufladka szła strasznie opornie, jak i podczas 1 wyciągania jej również. W sklepach z elektroniką powiedzieli mi że mogli by próbować nożykiem otwierać, lecz wtedy można uszkodzić gniazda i stracić wszelkie gwarancję itp. Czy coś takiego sklep internetowy, gdzie zamówiłem telefon, którego mam od wczoraj, może zabrać na gwarancję, ew zwrot? Dodam tylko że wszystkie folie i naklejki na telefonie zostały tak jak przy pierwszym otwarciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Obawiam się, że mało prawdopodobna jest naprawa gwarancyjna czy zwrot. Każdy sprzedawca będzie mówił, że to usterka mechaniczna z twojej winy np. źle umieszczona karta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adik96 Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 W takim wypadku, jeżeli się nie zgodzą, naprawa takiego elementu wchodzi w grę tylko w autoryzowanym serwisie? Cena może przekroczyć wartość telefonu? Czy raczej będą to małe koszta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now