Recommended Posts

Witam. Wczoraj zakupiłem Mi Box 4K. Podpięty wg instrukcji do tv, sparowany z telefonem. Urządzenie stoi 20 cm od routera Orange z łączem 100mbit. Livebox 3 jeśli się nie mylę. Problem w tym że mi box strasznie zacina się. Albo pada synchronizacja albo widać same kwadraty zamiast obrazu. Niektóre klipy na yt odtwarza a na innych się wykłada. W zasadzie nie udało mi się wysłanie też czegokolwiek z mojego qnapa przez dlna. Czy te urządzenia rzeczywiście są takimi niedoróbkami czy z moim coś nie tak? Co mogę poprawić, zmienić, aktualizować? Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Włącz hdmi cec. To nie wina wifi tylko oprogramowania. Wyłącz i włącz urządzenie a wszystko wróci do normy. Po wybudzeniu tak się dzieje niestety


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz WiFi 5 GHz, to sprawdź, czy czasem nie masz ustawionej szerokości pasma 80 MHz, bo MiBox sobie z nim nie radzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, szunaj4 napisał:

Sprawdzę za kilka godzin w domu i dam znać. Dzięki za wskazówki. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem szczerze ze obojetnie czy wlacze boxa pilotem czy tez wlacze jako pierwszy telewizor a ten wybudzi boxa ani razu nie doswiadczylam aby film sie przycinal. Chyba mam fart. Dla swietego spokoju mimo iz wszystko dziala robie tak:

Po skonczonym ogladaniu najpierw wylaczam boxa pilotem potem w tv przestawiam zrodlo z hdmi na zwykla tv i wylaczam telewizor.

Kiedy wlaczam to najpierw piloteb boxa a potem tv. Staram sie aby telewizor nie wybudzal boxa wole z pilota.

Oprocz tego pasmo 2.4ghz kanal 20mhz i wszystkie 3 opcje hdmi cec wlaczone

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Kasta78 napisał:

Nie widzę nigdzie w funbox opcji zmiany szerokości kanału. 

W takim razie radzę skontaktować się z dostawcą internetu, może tylko on może zmienić ten parametr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie widzę nigdzie w funbox opcji zmiany szerokości kanału. 
W funboxie 3.0 opcja znajduje się zaraz pod wyborem kanału wifi.

 

 

73e0411c8e62569c0fe97bc7e67668c7.jpg

Edited by kiniecki

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kiniecki napisał:

W funboxie 3.0 opcja znajduje się zaraz pod wyborem kanału wifi.

 

 

73e0411c8e62569c0fe97bc7e67668c7.jpg

To tylko dla trybu 2.4ghz dla 5 mogę tylko wybrać kanał bez możliwości wyboru szerokości. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dnia 2.03.2019 o 08:03, PawelG7 napisał:

Jeżeli masz WiFi 5 GHz, to sprawdź, czy czasem nie masz ustawionej szerokości pasma 80 MHz, bo MiBox sobie z nim nie radzi.

Nie jestem do końca pewien czy z 80MHz sobie nie radzi. U mnie działa elegancko. Niżej zamieszczam parametry. Według mnie problemem może być sam router, który nie obsługuje niektórych właściwości sygnału. Oprócz tego mibox jest zaledwie metr od routera, a siłę sygnału ma jak telefony oddalone o 4 metry i ogólnie mniejsza przepustowość, ale widocznie taką na jaka antena MiBox pozwala. 

Screenshot_20190302-233106.thumb.jpg.ed1cc49cf25fa7dd128e73a45689c096.jpg

Mój telefon ma zupełnie inne właściwości sygnału. Pewnie to robi robotę.

Screenshot_20190303-101646.thumb.jpg.90d8f2f09b2b30d1b1e7f8c9519a0399.jpg

Jeszcze dorzucę screena z miboxa z aida64.

IMG_20190303_102237.thumb.jpg.c9cb7a5471f3f990b647041c89d6edd3.jpg

Edited by Daviteusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Daviteusz napisał:

Nie jestem do końca pewien czy z 80MHz sobie nie radzi. U mnie działa elegancko. Niżej zamieszczam parametry. Według mnie problemem może być sam router, który nie obsługuje niektórych właściwości sygnału.

Testowałem na Netisie, TP-Linku i D-Linku, efekt zawsze ten sam, czyli problemy ze stabilnością połączenia przy paśmie o szerokości 80MHz. Gdyby problem występował w jednym, to jeszcze można by to było uznać za problem z ruterem. MiBox po prostu jest bardzo kulawym sprzętem, ma kiepskie WiFi, a przy tym producent zapomniał o kablowej karcie sieciowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now