martin3z Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Dane mobilne masz oczywiście włączone?, Spytałem się Igora Eisberga, deva eu który używa Mi 5 na co dzień - nie ma u siebie żadnego z tych bugów. Jak ktoś ma ten sam bug to proszę o informację, zgłoszę raz jeszcze. Wiem że ktoś inny też na kartę SIM się skarży.Moim zdaniem większość błędów, to pozostałości po ciągłym flashowaniu bez czystego wipe. Wyleczyłem się z tego i co dwie, trzy wersje robię wipe z recovery I nie mam problemów, które tu są opisywane w większości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Po odinstalowaniu Google Pay, wyczyszczeniu danych usług Google Play, ponownym dodaniu karty w Google Pay (zgodnie z instrukcją @Acid-a), płatności działają bezproblemowo. Nawet po instalacji opóźnionego ROMu dla MIX 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deasty Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Da się jakoś sprawdzić w opcjach czy płatność zbliżeniowa będzie działać prawidłowo?Bo nie chciałbym się wybrać do sklepu a tu nagle mi nie chce płatność nfc działać a fizycznej karty przy sobie nie mamPytam bo widzę że co chwilę nfc nie działa Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 4 godziny temu, Deasty napisał: Da się jakoś sprawdzić w opcjach czy płatność zbliżeniowa będzie działać prawidłowo? Bo nie chciałbym się wybrać do sklepu a tu nagle mi nie chce płatność nfc działać a fizycznej karty przy sobie nie mam Pytam bo widzę że co chwilę nfc nie działa Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Przestań korzystać z testowych wersji i sprawa się sama rozwiąże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBAQ Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 @Foe u mnie w zasadzie nic nie pomogło. Aż dziwne jak się do tego przyzwyczaiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deasty Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Przestań korzystać z testowych wersji i sprawa się sama rozwiąże Niestety ale taki już mam nawyk Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 2 godziny temu, Deasty napisał: Niestety ale taki już mam nawyk Cóż zrobić - mam to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CryRek Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 9 godzin temu, martin3z napisał: Moim zdaniem większość błędów, to pozostałości po ciągłym flashowaniu bez czystego wipe. Tyle, że ja robię tylko czyste instalacje, twrp->wipe->zaawansowane->zaznaczam wszystko, a potem jeszcze restart recovery i dopiero flash. Nie mam pojęcia z czego wynikają te problemy, nie jestem developerem. Pozostaje chyba tylko wysłać logi i czekać na jakąś aktualizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Możesz zrobić logcat i wysłać do mnie albo zgłosić na xiaomi.eu i wysłać logcata tam. Możliwe że to coś po naszej stronie, nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin3z Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Tyle, że ja robię tylko czyste instalacje, twrp->wipe->zaawansowane->zaznaczam wszystko, a potem jeszcze restart recovery i dopiero flash. Nie mam pojęcia z czego wynikają te problemy, nie jestem developerem. Pozostaje chyba tylko wysłać logi i czekać na jakąś aktualizację.Jak jesteś w twrp daj wipe i format data Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Jak jesteś w twrp daj wipe i format data Po jakiego ludziom proponujesz format data nie tłumacząc czym to grozi? Nie ma potrzeby wykonywania format data. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin3z Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Po jakiego ludziom proponujesz format data nie tłumacząc czym to grozi? Nie ma potrzeby wykonywania format data. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu TapatalkaOMFG. Jak ktoś odblokowuje BT i bawi się w xiaomi.eu to chyba wie do czego służy FORMAT DATA? Czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voltron Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Czy komus tez na mi8se nie działa długi zrzut ekranu? @Orjon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Mi działa normalnie (9.3.7 ale 9.3.1 chyba też działał, nie sprawdzałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foe Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 @QBAQ w ustawieniach płatności mam ustawione NFC z HCE (nie, jak jest domyślnie płatność z SIM), po wejściu w uprawnienia aplikacji, znalazłem Google Play Service, wymusiłem zatrzymanie i wyczyściłem wszystkie dane aplikacji. Po wszystkim na nowo autoryzowałem każdą kartę, jaką mam w Google Pay. I na nowo zaczęły działać karty Raiffeisen, BGŻ, Nest i mBanku. Telefon mam zrootowany Magisk 18.1, instalowanym najpierw z ZIP w TWRP, po postawieniu systemu, a potem ponownie (mimo, że wszystko wyglądało ok) z poziomu aplikacji Magisk Managera. Zacznij od sprawdzenia ustawień płatności i przestawienia na HCE, potem wyczyść Google Play Service i ponownie zaktualizuj płatności (jeśli samo przestawienie na HCE nie pomoże). Wcześniej płatności działały przy ustawieniu "płatność z SIM". Tak to wygląda u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdiy Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 MI5 Problem z gps - aplikacja mapa długo łapie fix, po wyznaczeniu trasy gubi sygnał, mapa obraca się w różnych kierunkach nie można powiększyć " pływającego" okienka z aplikacją. Nigdy wcześniej nie miałem problemów z nawigacją.Aplikacja aparat działa dopiero za 2~3 uruchomieniem.Jak do tej pory tylko te dwie niedogodności. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihail1 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Wie ktoś może dlaczego AOD przez kilka dni działało bez zarzutu, aż do wczoraj?Od wczoraj znów po 10 minutach ekran jest całkowicie czarny. Nie ma znaczenia, który ekran AOD wybiorę. Mi8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 OMFG. Jak ktoś odblokowuje BT i bawi się w xiaomi.eu to chyba wie do czego służy FORMAT DATA? Czy nie? No chyba nieszczególnie bo i niby dlaczego miałby?Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voltron Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 2 godziny temu, Antyhaker napisał: No chyba nieszczególnie bo i niby dlaczego miałby? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka niby dlatego, że w poradniku na forum jest to opisane. Ktos jak instalowal xiaomi.eu to czytal poradnik. Wez idz gosciu i "mondruj" na innym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paveu Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 19 godzin temu, Voltron napisał: w poradniku na forum jest to opisane W którym miejscu dot. Format data jest to opisane? Przechodzimy do zakładki Wyczyść/Wipe, a tam wybieramy opcję Formatuj Data/Format Data. Ta opcja usuwa domyślne szyfrowanie danych (obecne na urządzeniach z Androidem 6 i wyższym), bez tej opcji nie wgramy systemu na pamięć wewnętrzną.Wpisujemy "yes" i wciskamy niebieski przycisk po prawej stronie.Wskazówka: Jeśli posiadamy kartę pamięci albo kabel OTG, do którego podepniemy pendrive'a i z któregoś z tych nośników zainstalujemy system, to format data nie jest wymagany, niemniej pamięć wewnętrzna będzie zaszyfrowana i może być problem z późniejszą instalacją ROMów z pamięci wbudowanej. Jeśli tak właśnie będziesz instalować system, możesz pominąć kolejne dwa kroki. Po format data nie jest konieczny wipe data ani żaden inny - możesz zrobić, ale nie musisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Zajmijcie się tematyką wątku, a nie cytowanie bzdur jakiegoś łosia . Format Data wykonuje się tylko przed PIERWSZĄ instalacją MIUI Polska/EU, aby usunąć szyfrowanie partycji. Koniec, kropka. W tematyce instalacji ROMów są poradniki i stosowne wątki. I koniec offtopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.