Lunio95 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Dzień dobry, Mam problem z dodaniem numeru telefonu. Gdy próbuję wpisać numer telefonu, to wyskakuje komunikat, że podany tel jest już używany na innym koncie xiaomi. A nie jest, bo mam jedną pocztę i jeden numer telefonu. Mogłaby ktoś wyjaśnić w jaki sposób mam dodać numer? Nie chcę usuwać konta, bo mam na nim ważne rzeczy, a zależy mi usunięciu paru elementów z chmury. To jest komunikat, który wyskakuje: "This phone number is already associated with another account." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 No ale... o co chodzi? Numer który próbujesz wpisać widnieje już w bazie Xiaomi i jest powiązane z istniejącym kontem Xiaomi, więc nie dodasz tego numeru do żadnego innego konta Xiaomi, nie można mieć na 1 numer kilka kont... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunio95 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) No i to jest właśnie dziwna sytuacja, bo mam 1 konto Xiaomi, 1 numer telefonu, 1 mail. Mam problem, bo nie mogę teraz nawet zajrzeć do chmury Xiaomi, a mam tam ważne rzeczy. Edytowane 23 Lutego 2019 przez Lunio95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Jesteś pewny, że logujesz się na: https://i.mi.com/#/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunio95 Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Tak. Żeby cokolwiek tam zrobić potrzebuję zweryfikować numer telefonu. Usunął bym konto, na którym jest zapisany ten numer, ale nie wiem jak go znaleźć. Mam się kontaktować z administracją, czy jest jakiś inny sposób? Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunio95 Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Pomoże ktoś w tym temacie? Może macie jakiś kontakt telefoniczny z administratorami? - Wysłałem im maila i nie dostałem odpowiedzi zwrotnej. W tym momencie moje konto jest bezużyteczne, a Mi Cloud było między innymi jednym z czynników, dla którego wybrałem Xiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Jako, że odpowiedź udzieliłem już na PW, to nie ciągnijmy wątku w 2 miejscach. Temat zamknę i kontynuujmy na PW , a po wszystkim dodam rozwiązanie w edycji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi