Alasstair Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Cześć, kupiłem Mi 8 Lite ale mam z nim spory problem, mianowicie zawieszają się dane mobilne. Co 5 minut trzeba je wyłączać i włączać bo w innym wypadku nie ma połączenia z internetem. Miał ktoś podobny przypadek? Najnowsza aktualizacja wgrana jeszcze przed włożeniem SIM, także nie wiem czy to wina softu. Autotest w telefonie nie wyrzuca żadnych błędów. Wolę się upewnić o sprawdzić wszystkie możliwości przed oddaniem na gwarancję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 APN popraw/przywróć i sprawdź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big00s Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Mam tak samo i na XDA też na to niektórzy narzekają. Podobno włożenie karty sim do drugiego slotu pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Witam mam dokładnie taki sam problem, robiłem już chyba wszystko łącznie z ustawieniami fabrycznymi, wymiana karty SIM, wczoraj odebrałem telefon z serwisu gdzie stwierdzili że wszystko działa ok, już nie wiem co robić, apn też kombinowałem na wszystkie sposoby, mój operator to Play próbowałem poprzez inne sieci i wszędzie to samo dodam jeszcze że przełożyłem karte SIM do starego telefonu na czas naprawy i działa bez problemów, pomóżcie bo tak się nie da korzystać z telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 18 minut temu, Mariusz Raczyński napisał: nie da korzystać z telefonu Masz dosłownie post wyżej podane tymczasowe rozwiązanie... W ostateczności przejdź na global beta lub xiaomi.eu po odblokowaniu BL... Jeżeli nie chce Ci się bawić, to walcz ze sprzedawcą... Rękojmia to cudowna sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Tylko że jak dam do drugiego slotu to nie dam karty sd, a sprzedawca w tym przypadku play odesłał telefon do swojego serwisu i tak jak pisałem odesłali bo "sprawny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 To musisz męczyć ich dalej. Dokładnie opisać, że problem występuje po x czasie używania etc. Zawsze zgłaszaj z tytułu rękojmi, przy 2 naprawie są zmuszeni oddać pieniądze lub wymienić na nowy lub jak pisałem, czekac na aktu, przejść na global beta lub Xiaomi.eu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Witam ponownie, od wczoraj dałem na próbę karte SIM do drugiego slotu i niestety po kilkunastu godzinach znowu to samo, masakra , jak widać na zdjęciu ekranu zasięg ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big00s Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Mam też numer w Play i faktycznie przełożenie do drugiego slotu karty sim nic nie daje. Na początku jest jakby lepiej, ale potem znów się wiesza internet. Global beta, Global stable, xiaomi.eu, full wipe, reset apn, wymiana karty sim nic nie dało. Internet na 3G lepiej działa niż 4G. Pod tym względem ten model to dziadostwo. Zostało tylko sprawdzić jak się ma sprawa z LTE na jakimś custom romie.Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Dziwne rzeczy piszecie... Mam Mi8 lite od 2 miesięcy w domu i żadnych problemu z siecią nie ma, a też jest w Play. Najnowszy global stable. NA en.miui jest 1 temat z 0 odpowiedziami i 1 zgłoszenie z 1 potwierdzeniem. Jeżeli jest to problem softu to marginalny, bo w sumie 5 zgłoszeń przy tej ilości sprzedanych sztuk? Polecam sprawdzić jakikolwiek soft nie bazujący na MIUI, jeżeli dalej będzie to samo, to problem macie w hardzie/karcie sim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big00s Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Sprawdzałem przy użyciu "Network signal guru" i w momencie wystąpienia problemu Rx/Tx Error rośnie prawie do 100%. A czy to problem hardwaru? Nie wiem...Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Zastanawiam się jeszcze nad oddaniem telefonu do serwisu "xiaomi" a nie tych co Play musi do nich wysyłać bo mają wyszczególnione parę serwisów ale nie xiaomi , zresztą też mi tak zasugerowali żeby oddać go do innego serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big00s Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Zastanawiam się jeszcze nad oddaniem telefonu do serwisu "xiaomi"...Ja swój kupiłem w Gearbest więc serwis to ostateczność z racji braku gwarancji. Jak oddasz swój gdzieś i po "naprawie" będzie działać to daj znać na forum. Może wtedy i ja go tam oddam. Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waxy Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Mam identyczny problem, który pojawia się na dwóch sztukach telefonu. Testowane różne karty od różnych operatorów. Na Rn5 taki problem nie występuje (na tych samych kartach). Pomaga zmiana preferowanej sieci z lte na 3g, ale i to czasem nie zdaje egzaminu. Pytanie czy to problem oprogramowania, czy tych sztuk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Mam jeszcze pytanko do tych którzy mają taki sam problem jak ja mianowicie jakie macie wyniki na speed test ? Najbardziej mi chodzi o " wysyłanie " bo może w tym jest jakiś problem ja mam zawsze wysyłanie -1.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Raczyński Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Witam ponownie, sprawa zakończona u mnie w końcu, po raz trzeci odesłałem telefon do serwisu i ekspertyza brzmi : Podczas pobytu urządzenia w serwisie stwierdzono wadę fizyczną tkwiącą w rzeczy, usterka nie powstała z winy klienta. Proszę zgłosić się do sprzedawcy w celu wymiany na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumcais Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Miałem ten sam problem w sieci PLAY. Dane mobilne na LTE często przestawały działać na kilka minut. Na YouTube znalazłem jakiś sposób, którego spróbowałem i jest zdecydowanie lepiej. Czasami (np. raz na tydzień) zdarza się, że przez chwilę nie działa, ale na pewno nie jest to tak nagminne jak wcześniej i wreszcie da się korzystać normalnie z Internetu. Link do filmu : Spoiler https://www.youtube.com/watch?v=xLMdbOwg-2s Instrukcja: Wchodzimy w USTAWIENIA > O TELEFONIE i klikamy kilka razy w PAMIĘĆ WEWNĘTRZNA aż przejdziemy do informacji o telefonie Wybieramy Informacje o telefonie1 (1 karta SIM) następnie klikamy Ustaw preferowany typ sieci i zmieniamy go na LTE/TD-SCDMA/UMTS (powinien taki już być) Zjeżdżamy niżej do pogrubionego napisu SMSC i klikamy obok niego kilka razy przycisk Odśwież aż pojawią się w okienku obok numerki Teraz przechodzimy do USTAWIENIA > KARTY SIM I SIECI KOMÓRKOWE klikamy w naszą kartę SIM a następnie PUNKTY DOSTĘPU Wybieramy nasz APN od internetu (sprawdźcie jego poprawność wpisując w google: konfiguracja telefonu *nazwa sieci*) Następnie (nie wiem ile to daje ale można zrobić) klikamy Typ APN i wpisujemy: defaulty, suply, ia Przesuwamy niżej do opcji Nośniki i zaznaczamy: LTE, HSPAP, HSPA, HSUPA, HSDPA, UMTS, eHRPD U dołu ekranu klikamy Więcej i Zapisz U mnie zadziałało i widać poprawę. Zaznaczam, że sam nie wiem co z tego tak naprawdę pomaga a co jest zbędne, ale ważne, że przyniosło jakieś rezultaty :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hahard Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Dnia 30.04.2019 o 07:21, Mariusz Raczyński napisał: Witam ponownie, sprawa zakończona u mnie w końcu, po raz trzeci odesłałem telefon do serwisu i ekspertyza brzmi : Podczas pobytu urządzenia w serwisie stwierdzono wadę fizyczną tkwiącą w rzeczy, usterka nie powstała z winy klienta. Proszę zgłosić się do sprzedawcy w celu wymiany na nowy. A co było przyczyną bo mam ten sam problem z zawieszaniem danych i myślę czy odesłać swój telefon na gwarancję . Tylko czy mi teraz przyjmą bo mam wgrany rom Xiaomi,eu i odblokowany bootloader Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krainawilka Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Przejście na xiaomi.eu nic nie zmienia. W moim przypadku jest jeszcze gorzej nawet. Dwie karty - Plus i Orange. Orange działa znacznie lepiej niż Plus, kilka razy zamieniałem sloty, ale Plus ma zawsze większy problem z zasięgiem i internetem. Dane oczywiście przerywane jak w pierwszym poście. Testowałem wszystkie możliwe ustawienia APN, transmisji danych, kart, itd... Nic nie pomaga. W tym momencie jedyne sensowne rozwiązanie dla mnie to zmiana modelu na taki, który lepiej sobie z tym radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksar Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Mi również nie udało się rozwiązać tego problemu. Wszystko jest ok tylko na 3g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) Próbowałeś przeinstalować rom w miflash. Do tego potrzebny odblokowany bootloader. Mój syn na Mi 8 lite z Banggood i nie ma problemu z zasięgiem i LTE w Plusie. Edytowane 31 Lipca 2019 przez mariusz.ur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Widocznie wypuszczono gorsze i lepsze egzemplarze, bo taki objaw jest w wielu modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 2 godziny temu, k120 napisał: w wielu modelach. na naszym forum jest to jakieś.... 10 osób... czy ja wiem czy to jest wiele? Co więcej, jak już ktoś wyżej zauważył, to jest problem w hardzie... wystarczy fona na gwarancję oddać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 na naszym forum jest to jakieś.... 10 osób... czy ja wiem czy to jest wiele? Co więcej, jak już ktoś wyżej zauważył, to jest problem w hardzie... wystarczy fona na gwarancję oddać.Źle mnie zrozumiałeś, przerabiałem podobny temat na Redmi 4 oraz na Mi8Lite a kolega na Redmi Note 6 Pro. Podobne objawy. Nie wiem czy to wina hardu, czy może teraz mamy w PL takie sieci czy jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krainawilka Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Po ostatniej aktualizacji mam takie cyrki z zasięgiem i działaniem danych w Plus, że głowa mała. Czy jest ktoś na forum, kto używa sieci Plus, wszystko mu działa i może podesłać ustawienia APN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Skoro masz problemy po aktualizacji to może Twardy Reset wypada zrobić. Odnośnie ustawień : Nazwa Plus APN plus Typ uwierzytelniania PAP Typ APN default albo internet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krainawilka Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Typ APN jak masz wpisane? (default, internet)? Ponoć nawet ustawienie przecinka ma znaczenie... Protokoły na IPv4? Nośniki ustawione? W miarę możliwości prośba o dokładne przesłanie informacji (najlepiej zrzut ekranu:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mickiewicz Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 witam, mam podobny problem. mi 8 lite kupiony z banggooda, co jakiś czas dane mobilne się "dławią". nie pamiętam problemu na global romie, bo najszybciej jak się dało przelazłem na weekly miui polska. grzebałem w ustawieniach apn (multum filmików na yt z 'poradami', które nic nie zmieniły), usuwałem apn, zaczytywałem domyślne, nadal bez zmian. sieć play. nawet pisząc ten post musiałem bawić się w chwilowe włączanie trybu samolotowego. poniżej screeny z ustawień apn, może coś można z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krainawilka Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Ja zauważyłem, że ile poradników, tyle rodzajów ustawień APN. Zawsze wydawało mi się, że ustawienia APN dla konkretnej sieci powinny być "sztywne"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conrado da Vinci Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Odkopię trochę temat, bo to w sumie ciekawe, że tyle osób ma problemy z danymi mobilnymi w Xiaomi, bo co chwilę czytam o tym m.in. na tym forum, dzieje się to nie tylko w tym modelu. Żadne zmiany APN-ów nie pomogły, edytowanie apns-conf.xml również, właściwie to próbowałem wszystkiego, nie tylko z tego tematu. Pomaga jedynie ustawienie JEDNEGO pasma w aplikacji Network Signal Guru, u mnie B20 (niestety sygnał sieci głównie przez to zżera mi ok. 50% baterii). Wydaje mi się, że zawieszenie danych mobilnych jest wynikiem nagłej zmiany częstotliwości(?), tj. smartfon zmienia pasmo np. z B20 na B3, mimo że sygnał sieci jest dobry i dochodzi do zawieszenia danych. Tak wynika z tej apki, co w sumie ma jakiś sens. Myślicie, że warto to gdzieś zgłosić? Co robić? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumcais Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Zdaje się, że najnowsza aktualizacja do MIUI 11.0.5.0 rozwiązała ten problem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conrado da Vinci Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 @rumcais, ależ szybko po moim poście to naprawili. Dzięki! Szkoda, że na xiaomi.eu wciąż to szwankuje xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 13 godzin temu, Conrado da Vinci napisał: wciąż to szwankuje Jeżeli na stable 11.x.x.x jest to naprawione, to na softach od nas bazujących na beta MIUI 11 jest to także naprawione, jeżeli pojawił się już stable miui 11 dla tego modelu, to także. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conrado da Vinci Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Na wersji 9.10.31 zawieszało mi dane, na poprzednich wersjach także, na stabilnej xiaomi.eu również, więc wydaje mi się, że jednak nie. Sprawdzę w najbliższym czasie i dam znać, może z clean flashem się naprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 4 godziny temu, Conrado da Vinci napisał: więc wydaje mi się Czyli błąd nie został naprawiany w stable 11, po prostu błąd mógł sam z siebie się "naprawić" po aktualizacji... na sztuce Mi8 lite którą mam w domu problemu nigdy nie było więc nawet nie mam jak dokładnie sprawdzić, ale jeżeli łatka wychodzi w Globalu, to u nas też powinna być. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się