front242p Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Cześć, Mam pytanie o netflix z guzika czy działa u Was płynnie mi strasznie zamula i tnie na Xbox działa idealnie. Można to jakoś poprawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
streamus Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 u mnie dziala pieknie, chyba najlepiej ze wszystkich apek vod 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmagico Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 U mnie Netflix też działa idealnie. Dużo szybciej niż np na leciwej już PS3. Co prawda nie odpalam go z przycisku tylko z apek ale to raczej na jedno wychodzi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 DziękujęU mnie się tnie, muszę jeszcze popatrzeć,Mam też problem z rozdzielczościa nie mogę jej zmienić Link to comment Share on other sites More sharing options...
clover Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Też nie mam problemu, ale może spróbuj wyczyścić dane aplikacji? Masz tak od początku czy z czasem Ci się tak stało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 Też nie mam problemu, ale może spróbuj wyczyścić dane aplikacji? Masz tak od początku czy z czasem Ci się tak stało? Żona mi dzisiaj mówiła że bardzo tnie, teraz sprawdzałem i nic takiego nie widzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
iborkim Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Dnia 14.02.2019 o 22:00, front242p napisał: Dnia 14.02.2019 o 20:32, clover napisał: Też nie mam problemu, ale może spróbuj wyczyścić dane aplikacji? Masz tak od początku czy z czasem Ci się tak stało? Żona mi dzisiaj mówiła że bardzo tnie, teraz sprawdzałem i nic takiego nie widzę Zmienić żonę na nowszy model 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted February 17, 2019 Author Share Posted February 17, 2019 Zmienić żonę na nowszy model Dobre Ale ma rację, mi też tnie. Nie można oglądać co kilka sekund się zatrzymuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Arek Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Jak dawno temu restartowałeś MiBoxa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Jak dawno temu restartowałeś MiBoxa?Za każdym razem to robię a teraz ciekawostka.Wyczyściłem pamięć podręczna i netflix przestał działać, nie da się go uruchomić i z guzika na pilocie i z aplikacji. Zasilanie odpinałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
himek72 Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Mi box ma problemy jak pracuje w sieci 2,4GHz,na 5Ghz nie ma tego problemu. Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoleks Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 5Ghz to mit - zmieniłem router na 5Ghz i nadal działa tak jak mu się podoba tzn. to co zauważyłem w moim przypadku - odpięcie zasilania i podpięcie powoduje że Mibox działa prawidłowo do momentu wyłączenie z pilota i kolejnego uruchomienia. Czyli żeby działał poprawnie w moim przypadku zawsze należy go resetować (czyt. wyłączyć z prądu) przed oglądaniem... Według mnie problem tkwi w karcie Wifi w boxie. Tylko pytanie czy to problem sprzętowy czy programowy. W załączniku foto z pomiaru łącza w aplikacji Netflix. Przed wyłączeniem z sieci i po.. Jest różnica ? Pozycja routera i boxa się nie zmieniła. Oryginalnie mój box kupiony z najnowszym Androidem 8 Oreo Link to comment Share on other sites More sharing options...
edass Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 Sprawdź czy reset routera a nie miboxa pomaga w takiej sytuacji. U mnie box działa w sieci 5GHz i nie mam problemu z zacięciami. Owszem czasami występują drobne problemy ale w moim przypadku winny jest dostawca internetu - mam wówczas problemy również z telefonami podłączonymi przez wifi. Z czystej ciekawości postaram się przetestować działanie miboxa podłączonego do sieci 2,4GHz . Będzie to spore wyzwanie dla mojego routera bo w sieci wifi mam kilkanaście urządzeń działających non stop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgdgdr Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 5Ghz to mit - zmieniłem router na 5Ghz i nadal działa tak jak mu się podoba tzn. to co zauważyłem w moim przypadku - odpięcie zasilania i podpięcie powoduje że Mibox działa prawidłowo do momentu wyłączenie z pilota i kolejnego uruchomienia. Czyli żeby działał poprawnie w moim przypadku zawsze należy go resetować (czyt. wyłączyć z prądu) przed oglądaniem... Według mnie problem tkwi w karcie Wifi w boxie. Tylko pytanie czy to problem sprzętowy czy programowy. W załączniku foto z pomiaru łącza w aplikacji Netflix. Przed wyłączeniem z sieci i po.. Jest różnica ? Pozycja routera i boxa się nie zmieniła. Oryginalnie mój box kupiony z najnowszym Androidem 8 OreoWłącz hdmi cec pierwsze dwa i będzie okWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmagico Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 U mnie działało dobrze ale odkąd podłączyłem do Mi Boxa internet przez kabel sieciowy i kartę sieciową na USB, jest zauważalnie lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoleks Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Wychodzę z założenia, że po to kupuję urządzenie z Wifi, żeby nie ciągać kabli... Więc skoro jest wifi to niech to działa inaczej sprzęt jest bezwartościowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgdgdr Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Z wifi wszystko jest ok. Jest problem ze po wybudzeniu strasznie muli a to nie wina internetu tylko wina urządzenia softu. Wystarczy uruchomić ponownie i działa wszystko ok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Witam wszystkich. Byłam zdecydowana na tego boxa, ale jak przejrzałam wątek to mi się odechciało. Zamula, nie wybudza, przycina, gubi wifi....nie na moje kobiece nerwy :) Poczekam i będę śledziła wątek może jakąś aktualizację puszczą. Często w ogóle takie aktualizacje przychodzą na tego boxa ? Jak się to odbywa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Zazwyczaj to wina routera i wtedy pomaga odpowiednia konfiguracja. Zapraszam do mojego wątku, w razie pytań służę pomocą na Pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 (edited) mój router oprócz szerokości pasma to raczej nic nie ma do ustawienia (tplink 841n). Jedyny plus że router mam około 3 metry od telewizora. Czy te wersje "S" sa jedne czy jest kilka ? widziałam w opisie niektórzy podawali procesor 4x1.5 a inni 4x2.0 ? Edited February 22, 2019 by Paraglobularna Link to comment Share on other sites More sharing options...
darq7 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Rozwiązaniem jest zaznaczenie wszystkich opcji w ustawieniach HDMI CEC, też na początku się załamałem muleniem a od chwili zaznaczenia sprzęt brzytwa. Internet i router mam słaby bo tylko T-mobile LTE prędkości od 40 do 60 Mb/s router ustawiony na 5ghz, 4 metry od mi boxa a wczytuje filmy 4k moment bez żadnych przestojów i zacięć. Ja jestem bardzo zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 (edited) No tak ale HDMI cec to w sumie tylko kontrola kilku urządzeń za pomoca jednego teoretycznie jaki ma to wpływ na mulenie ?? No ale jesli dziala to super. Pytanie czy do obsługi hdmi CEC potrzebny specjalny kabel czy zwykly hdmni albo ten z kompletu wystarczy ? W jakiej zakladce szukac tych opcji bo jeszcze nie mam boxa przyjdzie po weekendzie wiec od razu chcialabym to ustawic a nie szukac Podbijam Panowie pytanie o procki z poprzedniego posta. Edited February 22, 2019 by Paraglobularna Link to comment Share on other sites More sharing options...
darq7 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Ja używam kabla z zestawu, jak widać to ustawienie ma wpływ fundamentalny moim zdaniem nie ma innej przyczyny. Chyba że ktoś ma neta słabszego niż mu się wydaje, ale zbyt wolny net a zmulenie sprzętu inaczej wygląda. O HDMI CEC przeczytałem na tym forum i wielkie dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelG7 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 5 godzin temu, Paraglobularna napisał: Podbijam Panowie pytanie o procki z poprzedniego posta. AIDA 64 podaje, że jest to procesor Amlogic S905L 4x1,5 GHz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 na stronie tu przeczytalam 2.0 GHz...stad zamieszanie https://www.euro.com.pl/odtwarzacze-multimedialne/xiaomi-mi-box-s.bhtml?gclid=EAIaIQobChMI07PjsI7S4AIV1KiaCh3zMASfEAQYASABEgLjPvD_BwE&gclsrc=aw.ds 21 godzin temu, darq7 napisał: Ja używam kabla z zestawu, jak widać to ustawienie ma wpływ fundamentalny moim zdaniem nie ma innej przyczyny. Chyba że ktoś ma neta słabszego niż mu się wydaje, ale zbyt wolny net a zmulenie sprzętu inaczej wygląda. O HDMI CEC przeczytałem na tym forum i wielkie dzięki Darku podaj w jakiej opcji jak ustawić bo jak przyjdzie do mnie box po weekendzie to chcialabym ustawic wszystko dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelG7 Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Włącz wszystkie opcje w HDMI-CEC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darq7 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 16 godzin temu, Paraglobularna napisał: Darku podaj w jakiej opcji jak ustawić bo jak przyjdzie do mnie box po weekendzie to chcialabym ustawic wszystko dobrze. W prawym górnym rogu rysunek zębatki czyli ustawienia rozwinie się lista, parę pięter niżej HDMI CEC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 (edited) Przed 30 minutami przyszedł mój box Kabelek fajnie że krótki bo box stoi 30cm od HDMI. Ustawiłam to HDMI CEC czyli te trzy opcje które tam były zrobiłam aktywne, na routerze dałam pasmo 20mHz. Właczyłam kreator przeprowadził blondynkę krok po kroku i działa właczyłam netflixa śmiga bez przycinki póki co. Zauważyłam jednak że pomimo iż router stoi około 3metrów od boxa to jedną kreskę mniej niz maksymalny zasięg pokazuje. Bedę dziś testowała zobaczymy jak będzie. Mam 2 pytanka. 1. Mimo iz właczyłam HDMI CEC czyli sterowanie jakby jednym urządzeniem to podgłasniając w tv podgłasnia się tylko tv a box podgłaśniam osobno pilotem boxa czy tak ma byc ? 2. Czy muszę coś aktualizować ? czy jak jest jakaś aktualizacja na boxa to sama przychodzi i mam jakieś info o tym ? Bardzo dziękuje wszystkim uzytkownikom za pomoc a szczególnie użytkownikowi @szunaj4 za prywatne lekcje Edited February 26, 2019 by Paraglobularna Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 Super, że wszystko ok. Jeśli chodzi o pyt. 1 - tak ma być. Jeśli będzie aktualizacja samo się zaktualizuje, nie przejmuj się tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 Od początku właczenia do teraz box lata i ani jednej przycinki na netflixie czy YT. troche mam stracha bo o 21 musze na godzine wyjsc i wyłaczenie z pilota mnie przeraza bo jak zaczna sie zacinki? Jdyna rzecz jaka zauwazylam to jak leci film yt na calym ekranie i wcisne glosowe wybiernie to uruchamia sie na dole filmu glosowe wybieranie ale jakby nie mialo sily przerobowej i to co dyktuje nie wyswietla sie. Jak natomiast ogladam cos na YT i strzalka z pilota cofne do opcji szukania to kilka sekund trzeba odczekac aby glosowe dzialaly bo od razu bo cofnieciu strzalka nie zawsze glosowe dziala jakby procek jeszcze cos robil. U was tez tak jest ? Poki co jestem zadowolona Jak restartuje sie takiego boxa? chodzi mi o to czy mozna tak jak w komputerze lub smartfonie dac opcjw uruchom ponownie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szunaj4 Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 U mnie też tak jest. Można zrobić uruchom ponownie, jeśli box reaguje, jeśli nie zostaje odpięcie od zasilania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 Nie trzeba jak wciśniesz glosowe wybieranie a on lekko sie przytnie to wystarczy strzalke nacisnac i znowu chodzi. Tylko ze pare sekund trzeba potem odczekac aby glosowe szukanie dzialalo ale nacisniecie strzalki wstecz odblokowuje go. Znalazlam juz jak uruchomic ponownie ale nie wiem gdzie jest diagnostyka sieci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puzynek Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Witam, od dwóch tygodni jestem posiadaczem MiBox S. Pierwotnie urządzenie podłączone było poprzez wifi 5Ghz. Pomimo bardzo dobrego sygnału i mocnego internetu, u mnie również pojawiały się zacinki na Netflixie (na HBO GO było ok). Problem objawiał się tym, że na niecałą sekundę przerywał dźwięk, a częstotliwość występowania tego zjawiska była różna. Restart urządzenia niewiele pomagał. Podobnie jak włączenie opcji HDMI-CEC, chociaż nawiasem mówiąć nie wiem czemu opcja HDMI-CEC miałaby pomagać na tego typu problem. Zdecydowałem się kupić HUB-a USB z adapterem ethernet. Wybór padł na UGREEN HUB USB 3.0. Jako że zależało mi na czasie, kupiłem (przepłacając) w jednym z polskim sklepów. Po podłączeniu MIBOX-a z internetem poprzez HUB-a, problem zacięć zniknął jak ręką odjął. Wszystko działa bardzo dobrze, zero problemów. Prędkość jaką uzyskiwałem poprzez WiFi oscylowała w granicach DL: 230Mbit/s UP: 20 Mbit/s. Po podłączeniu HUB-a, ku mojemu zdziwieniu transfer DL minimalnie zwiększył się. Obecnie średni DL oscyluje w granicach 240Mbit/s. Wnioski jakie nasuwają mi się po testach są takie, że nasz MiBOX ma ewidentnie problem ze sterownikiem WiFi na Android TV Oreo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 (edited) No tak ale wifi miales 230 !! a do ogladania pewnie z 10mbit wystarcza. Ja mam łacze 40mbit i uzyskuje około 30mbit i żadnej zacinki w czasie ogladania.... moje parametry: pasmo 2.4GHz, kanał 20MHz, właczone wszystko w opcji HDMI CEC, po każdym ogladaniu box wyłaczany pilotem indywidualnie a dopiero potem TV, przy właczaniu najpierw właczam pilotem boxa a dopiero potem TV. Inaczej kiedy bym wlaczyla tv i hdmi sam box by sie właczył wybudzony przez tv. Dlatego włączam go zanim włacze tv i żadnej zaciniki przy oglądaniu od 2 dni nie miałam. Mam inne pytanko. Czy mozna wyszukujac cos z YT na naszych boxach filtrowac np. wedug daty ? w komputerze mozna sobie wyfiltrowac zeby np. szukał treści od tego miesiąca wrzucone. Na boxie nie widze i po wyszukiwaniu najpierw wrzuca mi te same filmy ktore juz widzialam i musze przewijac.....jest jakis patent na wyszukiwanie wedlug daty czy popularnosci itp ? Edited February 28, 2019 by Paraglobularna Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelG7 Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Wczoraj utwierdziłem się w przekonaniu, że MiBox ma tragiczne WiFi. W przypadku pasma 2,4 GHz ma problemy z kanałami od 10 w górę, mało tego nie radzi sobie z szerokością kanału 40 MHz. Żeby WiFi na MiBoxie sensownie chodziło trzeba ustawić kanał z zakresu 1-10 oraz szerokość pasma 20 MHz. Podobnie jest z pasmem 5 GHz, tutaj co prawda nie ma problemów z numerem kanału, ale jest z szerokością pasma. MiBox bez problemu działa tylko jeśli szerokość pasma jest ustawiona na 20 MHz lub 40 MHz, ale za to nie radzi sobie całkowicie z siecią, jeśli jej szerokość pasma jest ustawiona na 80 MHz. To co Xiaomi odwaliło z WiFi w MiBoxie, to jakieś kuriozum, tym bardziej, że ten sprzęt nie posiada złącza LAN, a tylko po LANie w miarę dobrze działa. Dochodzą do tego różne inne problemy z oprogramowaniem, jak wieszanie po restarcie i tym podobne historie. Jeśli Ferguson poradzi sobie z HBO GO, to chętnie wymienię MiBoxa na FBOX ATV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now