Recommended Posts

Witam.
W ostatnim czasie dolny mikrofon służący do prowadzenia rozmów przestał działać. Zwróciłem się z zapytaniem o naprawę w ramach gwarancji do ccsonline.pl, lecz moja prośba została odrzucona. Zamówiłem więc zatem nową płytkę z mikrofonem i portem ładowania, na której znajduje się mikrofon sądząc, że wyeliminuję tym zaistniałą usterkę. Niestety jednak, sytuacja się powtarza po wymianie na nową. Obydwa dolne mikrofony w zasadzie nagrywają dźwięk, lecz jest on bardzo stłumiony i niewyraźny, w normalnych warunkach niemożliwy do zrozumienia. Przeprowadzałem już przywracanie do ustawień fabrycznych, bez efektu. Czy jest to wina oprogramowania, czy jeszcze czegoś innego? 

Edited by michal_1400
uzupełnienie treści

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem :) u mnie okazało się, że problemem była odpinająca się taśma łącząca płytkę z mikrofonem z płytą główną. Czasem powodowało to całkowity brak działania, a czasem bardzo duże szumy. Problem ustąpił po podlozeniu kawałka papieru w celu lepszego docisku :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now